Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 5192 193 194 195 196251 252 253 254 255
myldex
20.11.2014 07:22:56
Nyt äkkiä rumpuostoksille, on halpaa kuin saippua..

http://www.nettimarkkina.com/yamaha-rummut/1271273
Veksi
20.11.2014 09:24:27
myldex: Nyt äkkiä rumpuostoksille, on halpaa kuin saippua..

Laihialla on raha arvossaan?
myldex
20.11.2014 09:39:16
Veksi: Laihialla on raha arvossaan?

Pakko olla :D Tai rumpujen valmistus loppunu ja Pohjanmaan kiintiö myyty loppuun. Moninkertainen hinta uusiin nähden...
M. Kekki
20.11.2014 11:32:22

Taidan siirtää omatkin rojut nettimarkkina.comiin myyntiin. Siellä on näemmä hintataso kohdallaan.
Ei surkutella vaan tehdään!
majuku
20.11.2014 15:08:18
No oho :) Jammuissa tomit ylösalaisin ja noi Pearlit ei taida olla Pearlit pienintä tomia lukuunottamatta, vai mitä sanol Pearl spesialistit?

Tulee mieleen muisto ennen nettiaikaa kun keltaisessa pörssissä oli ilmoituksia "myydään rummut h 1200mk" ja sitten ne piti soittaa läpi ja kysyä mitkä ne on.
- It's business in the front and party in the back -
Niq
20.11.2014 15:21:42 (muokattu 20.11.2014 15:22:39)

majuku: No oho :) Jammuissa tomit ylösalaisin ja noi Pearlit ei taida olla Pearlit pienintä tomia lukuunottamatta, vai mitä sanol Pearl spesialistit?

Tulee mieleen muisto ennen nettiaikaa kun keltaisessa pörssissä oli ilmoituksia "myydään rummut h 1200mk" ja sitten ne piti soittaa läpi ja kysyä mitkä ne on.

"Juu näähän on siis Remot ja ihan ammatti rummut, telkkarissakin näin Leppäsen Leevillä ihan samanlaiset, paitsi että sillä oli Pearlin basari jostain syystä, mut hyvä kuitenkin. Viritystappeihin en oo koskenu kun viis vuotta sitten Mäkisen Jaska siitä yhdestä humppabändistä kävi virittämässä ja teippaamassa niin en oo viittinyt virettä pilata"

Ah, niitä aikoja. :D
myldex
20.11.2014 16:48:10
Niq: "Juu näähän on siis Remot ja ihan ammatti rummut, telkkarissakin näin Leppäsen Leevillä ihan samanlaiset, paitsi että sillä oli Pearlin basari jostain syystä, mut hyvä kuitenkin. Viritystappeihin en oo koskenu kun viis vuotta sitten Mäkisen Jaska siitä yhdestä humppabändistä kävi virittämässä ja teippaamassa niin en oo viittinyt virettä pilata"

Ah, niitä aikoja. :D

Se o semmonen juttu että minä laitan nettimarkkinaan omat rojut myyntii, kaikki, ja tuplaan hinnan ku niillä on joskus yks ammattimieski soittanu ja sanonu että viritti ne ennen keikkaa..ja johan se arvo ny muutenki nousee ku kerran on osaava jätkä soittanu. Pitää kaivaa vanhat kuvastot ja hinnastot jostaki ja alkaa katteleen mitä maksanu uutena..eikö ne nuo nykyeurot vastaa vanhaa markkaa? Nuin se on menny kahvin kohalla ainaki nii miksei rumpujenki?!
Seba
20.11.2014 18:06:52

myldex: Nyt äkkiä rumpuostoksille, on halpaa kuin saippua..

En heti haistanut sarkasmia ja jäin tuijottelemaan tuota ilmoitusta jotta mikä siinä muka on halpaa :)
Just vois 500 maksaa yhteensä noista kaikista, mutten kyllä edes sitä viitsisi, ostan mieluummin kaljaa.
eino mutku
20.11.2014 18:14:30
iekku84: Tuli mieleeni tämmöinen.
Eli jos jossain on ohittamattomia tarjouksia joita ei itse pysty hyödyntämään.
Niin laittaisi linkin, josta se tulisi kaikkien tietouteen.

Tuossa joku manaili vasta sitä aron soittimen pelti tarjousta zildjianit -50%.

Ketjun avaukseen palaten, voisiko sen taivastelun tehdä vaikka tuolla vap.muot.kesk.rummuista?

Valitettavasti ei ole mitään hyvää vinkkiä antaa itse aiheeseen...
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
ferodoz
20.11.2014 20:25:23

eino mutku: Ketjun avaukseen palaten, voisiko sen taivastelun tehdä vaikka tuolla vap.muot.kesk.rummuista?

Valitettavasti ei ole mitään hyvää vinkkiä antaa itse aiheeseen...

Joskus oli myös ihan oma lankansa liian kalliille kamalle..
Just a face in the crowd.
markkuliini
20.11.2014 21:57:17

eino mutku: Ketjun avaukseen palaten, voisiko sen taivastelun tehdä vaikka tuolla vap.muot.kesk.rummuista?

En osaa itse päättää kumpi on erikoisempi ilmiö, ylihinnan pyytäminen vai sen ilmiön taivastelu. :D
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
jabajee
20.11.2014 23:30:29
markkuliini: En osaa itse päättää kumpi on erikoisempi ilmiö, ylihinnan pyytäminen vai sen ilmiön taivastelu. :D

No eikö tuo, että ei osaa päättää, ole kaikista erikoisinta :D

Eikös tuolla muuten ole "hullun kalliit setit" -lanka?
Hollmi-5: Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa...
Juhani_t
21.11.2014 07:20:46
jabajee: Eikös tuolla muuten ole "hullun kalliit setit" -lanka?

Ajoittain ja lyhyesti on vaivannut mieltä sekin ketju. Kenen hullun seteistä siellä puhutaan?
"Mikä midi? Levysoitinliitinhän tämä on."
JTS
21.11.2014 09:14:36

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=942789

19" Sabian Vault- crash hintaan 135 €. "Tuumahinta" kohdallaan.
Speedy
21.11.2014 09:30:23

jabajee:

Eikös tuolla muuten ole "hullun kalliit setit" -lanka?

Jotta tämä homma menisi oikein niin siellä pitäisi esitellä ne oikeasti halvat kuka tässä on ne kalliit. Tosin huumorin ja sarkasmin määrä ei ole rahassa mitattavissa, ei edes ostettavissa..;)
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
myldex
21.11.2014 09:33:45 (muokattu 21.11.2014 09:36:32)
Speedy: Tosin huumorin ja sarkasmin määrä ei ole rahassa mitattavissa, ei edes ostettavissa..;)

On toki ostettavissa, minä voin myydä ja OIKEASTI HALVALLA..olkoon nyt vaikka "veri spesiaali rise for juuu" jos pipo kiristää päätä..

Hinnasto:
10e / tunti

Nyt ovh -50%! Toimi nopeasti, tuotetta rajoitettu määrä ;)
Speedy
21.11.2014 10:00:32

myldex: On toki ostettavissa, minä voin myydä ja OIKEASTI HALVALLA..olkoon nyt vaikka "veri spesiaali rise for juuu" jos pipo kiristää päätä..

Hinnasto:
10e / tunti

Nyt ovh -50%! Toimi nopeasti, tuotetta rajoitettu määrä ;)

Aika kova tarjous.. Muuten kyllä ostasin mutta kun ei ole pipossa resoria ja vitsejä on jo ylimääräsenäkin, hyvät on niin hyviä ettei niitä kehtaa käyttää ja huonoja tulee vaikka yritän olla käyttämättä.. Mutta eiköhän niille jollain ole käyttöä, varsinkin kun hinta on kohdallaan..;)
Kailis
22.11.2014 04:13:56 (muokattu 22.11.2014 04:14:47)

Speedy: Jotta tämä homma menisi oikein niin siellä pitäisi esitellä ne oikeasti halvat kuka tässä on ne kalliit.

Hieno lause. Menee niinku 3/17 osissa.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Speedy
22.11.2014 09:57:54

Kailis: Hieno lause. Menee niinku 3/17 osissa.

Applen mielestä kuka on sama kuin kun, onko jotain valittamista?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)