Aihe: hääh?
1 2
DeWilde
23.05.2004 22:03:59
Kyllä se oli ihan selvää vittuilua. Toivottavasti kysyjä viittii kysyä uudestaankin täältä.

Juuri näin. Kun aloitteleville käyttäjille vittuillaan heti ensimmäisissä threadeissa, ei tänne ehkä uudelleen vaivuduta tulemaan. Asiallisesti vastanneille kehaisu. Meinasin itsekin aluksi alkaa vittuilemaan.
Jokainen hetki haavoittaa, viimeinen tappaa.
Super-Jari
24.05.2004 07:11:38
Siinä on kyllä uusi käyttäjä taas ihmeissään että minkälainen foorumi tämäkin on.

Jos teidän on pakko alkaa vääntämään ettekä yhtäaikaa hiekkalaatikollakaan ole niin kinastelkaa pikaviestein.
Nailed by Vasara
Ziggy Bubba
29.05.2004 15:57:36

Oh-hoh, täällähän on kunnon cat-fight menossa..
kivi
30.05.2004 11:16:48 (muokattu 30.05.2004 11:17:04)
Sterbo:
Gypsylle, onko sinulla jonkunlainen pakonomainen fiilis aina mennä henkilökohtaisuuksiin? Oikeasti rupeaa ärsyttämään tollanen, niinkuin tuli ilmoitettua tuolla: Tämä on foorumi ei IRC.

Nyt mä en ymmärrä? Gypsy puhui asiallisesti ja neuvoi aloittelijaa oikein (ainoana koko ketjussa!), kun taas Superflyn viesteistä ei taatusti ollut apua kenellekään. Kun Gypsy ämmitteli Superflytä, se tapahtui syystä, ja on kuittina paljon lievempi kuin vastaukseksi tullut haistapaskoittelu.

Mä olen useaan kertaan huomannut, että Gypsy saa outoa lokaa niskaansa. Miksi? Sikäli kuin mä näen, hänellä on usein ihan perustellut, vaikka tylyt mielipiteet.

Ketjun aloittaja voisi kyllä harkita kysymyksensä sorvaamista kirjoitetun suomenkielen muotoihin. Tuollainen "purkka suussa puhuminen" ei houkuttele ketään vastaamaan.

Mutta joo, siis ensin kokeile vaihtaa kieli, sen jälkeen tarkista, että satulassa tai tallassa ei ole ongelmia. Tarkemmat säätöohjeet kitarallesi löytynee hakemalla "intonaation säätöä" tms - pitäis olla FAQ:ssa, ja säädön jälkeen kitaran pitäis soida. Älä ainakaan aloita kaularaudasta, aloittelijalle se on viimeinen säätölistalla, jos muu ei auta.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
jarkk0-
31.05.2004 16:45:53
Jos oon asiasta perillä niin soiku sun g kieli samanlail kun e kieli
tai no mulla ei ainakaa soi ja luulen että ei pitäskää
Rock'n Roll
Aksu89
31.05.2004 21:54:10
Hullut tappelut
No comments.
aksul
02.06.2004 00:53:47

Voi huhhuh.. Nyt täällä sielunveljet puhuu keskenään. Mennään me muut pois. ;)
Mouhi
02.06.2004 09:34:56

kertokaahan mistä johtuu, että paksuin eeeeni ei soi niin kuin muut kielet muuttunu tossa kuukaudessa on niin tunkkanen ja muut soi niin heleästi, on akustinen metallikielinen ibanez, vaik sil merkitystä

kkuukudessa kielet joissain kitaroissa sattaa mennä tai riippuu paljoqo soittaa tukkoon mut kannttaa ehkä kaikki vaihtaa kitaraan ne kielet niinq muuten kerralla ei vaan sitä yhtä vaan tallaa ja satulaa voi kahtoa pyydä jotain kaveria joka tietää kattoon sitä satalaa ja talla siis tietää kitaroista etenkin sähkiksistä ja ibanezeista mut ei sillä väliä skulaat vaan ni soundi o vitun hyvä
It's not the speed that kills you.
Yakorda
05.06.2004 08:44:40
Sait plussan...=)
Kohtuudella ei ole rajoja.
Ou Zei
11.06.2004 18:25:24

Ei helvetti - tää oli kyllä aivan huippu ketju :DD
Pieni määrä takaa suuren laadun.
Aardfather
12.06.2004 15:39:17
Sanonpa minäkin tähän muutaman sanan.

Eli kyllä huomauttaminen, tai neuvominen käyttämään parempaa kieltä, oli tässä ihan paikallaan, mutta ei sitä olisi pitänyt tehdä epäkohteliaasti päätä aukomalla. Sellainen vain ajaa helposti kysyjän pois, eikä siis hyödytä ketään. Kohteliaasti huomauttamalla sen sijaan kenellekään ei tule paha mieli ja kysyjä ehkä ottaa neuvosta vaarin.

- Aardfather
Safaweb
13.06.2004 18:23:00
Hohot kaikille :)
Basistit: tyhmiä ja hiljaisia
Rumpalit: tyhmiä ja äänekkäitä
Kitaristit: itserakkaita
Kosketinsoittajat: haluaisivat olla kitaristeja
Laulajat: eivät kertakaikkiaan vaan osaa soittaa mitään
jarkkkk
13.06.2004 19:02:55
kärpäsestä tuli härkänen?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
EtG
23.06.2004 11:16:49 (muokattu 23.06.2004 11:19:00)
Juuri näin. Kun aloitteleville käyttäjille vittuillaan heti ensimmäisissä threadeissa, ei tänne ehkä uudelleen vaivuduta tulemaan.

no mun ekan threadin eka (tai toka) kommentti oli "voisko nää jutut heivaa vittuun?" ai jotain vastaavaa.... ei oltu siitä ennen keskusteltu....

tokaan threadiin tuli 1 kommentti ja sekin (muistaakseni) oli puolivittuilua....tuli kuitenkin vastaus selväksi++++ enpä oo sen jälkeen aloittanut uutta keskustelua, kun aina on joku kyrpä otsassa pilkuista tai jotain "täst keskusteltiin 2vuotta sitten, käytä hakuu hintti!".... siis on ärsyttävää kun aloitetaan samasta asiasta threadeja usein, mutta aina joku valittaa....
Pakkanen karistaa nudistit
paavi
23.06.2004 11:55:17

Ei mullakaan. Ne on kai eri sävelet.
Keppis
23.06.2004 14:32:44
No voinu juma....
Tilutus on sairasta.
Locrian
23.06.2004 14:39:18
no mun ekan threadin eka (tai toka) kommentti oli "voisko nää jutut heivaa vittuun?" ai jotain vastaavaa.... ei oltu siitä ennen keskusteltu....

Tästä innostuneena kävin hakee omat ekat threadini ja kiinnostuneena selailin josko mullekin silloin vittuiltiin.Ei vittuiltu.Ihmeellistä eiks jeh?

Tokassa threadissakaan ei kukaan vittuillut++++???!!111
Missäköhän piilee vikaa?

Kannattaa mennä tsekkaamaan ProRec:in palstoja jos luulee että täällä tulee paskaa niskaan.Ja vielä ihan aiheetta.Nyyh ja voi kyynel-mä en tajua.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
Keppis
23.06.2004 14:54:09
Eipä oo mullekkaan paljoo vittuiltu...
Tilutus on sairasta.
Jarski
24.06.2004 15:10:08
Niin, tämä on _nimenomaan_ foorumi, ei vakuutushakemus.

http://www.marttaliitto.fi/

nämä pelastavat sateiset päivät...!
työtä vain, ei huvia lain, se Jarskia kismittää ain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)