Aihe: Köyhän miehen GAS-vinkit
1 2
Jusstus
24.05.2004 14:33:30
Vinkki 1. Osta kitaraasi uusi pleksi.

Meikämandoliino hankki ja asensi tänään kitaraan (strato, sunburst, vaahterakaula) valkoisen pleksin tilalle mustan. Aijai! Kuin uuden kitaran olisi saanut.. Harmi, ettei ole kuvia laittaa, mutta aika lailla (vaahterakaulaa lukuunottamatta) ollaan SRV-maailmassa. Ja lisäksi nuo valkoiset potikannupit ja mikit näyttää komeilta uutta mustaa pleksitaustaa vasten. Eikä maksanu paljoa..

Köyhän miehen pika-gas-lievennys!
"These go to eleven.."
Swan
24.05.2004 14:36:57
Ja vaikutus tavallistakin väliaikaisempi. :)
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
Jusstus
24.05.2004 14:40:25
Ja vaikutus tavallistakin väliaikaisempi. :)

Älä masenna vielä! Nyt on tovi auvoa ilman gasia!
"These go to eleven.."
P2
24.05.2004 15:03:45
Ah, mulla on vastaavaan stratikkaan musta, valkonen ja tortoise -pleksi, voi sitten mielialan mukaan vaihdella. Kyllähän musta ja tortoise toimii paljon paremmin sunburstin kanssa... (oikeesti toi musta on taas ollu tossa varmaan vuoden päivät) Niin ja tietenkin toinen vastaava vaihtoehto on vaihtaa mikkien kuoret eri värisiksi ja potikannupit yms. samalla. Itellä löytyy ylimääränen aged white -setti, jonka voi heittää paikalle, jos siltä tuntuu, tosin lace sensoreitten kanssa noista ei oo paljon hyötyä, niihin kun ei voi kuoria vaihtaa.
Timesby
24.05.2004 15:09:34

GAS=Gear Addict Shopper?
~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo
Lauri666
24.05.2004 15:11:20
GAS=Gear Addict Shopper?

Gear Addict Syndrome :D
Osta räkistä kamaa!! (efekti, pääteaste..6U räkki)
Jusstus
24.05.2004 15:12:37

Soon GASsin sivuilmentymä, aGAS

aGAS = Additional Gear Acquisition Syndrome
"These go to eleven.."
P-Nut
24.05.2004 17:25:26

Pleksin vaihtoo olen itsekkin miettinyt, mutta prkl kun en löydä _MISTÄÄN_ sellaista pleksiä stratoonia jollaista haluaisin :'(

Kyseessä olisi siis tällainen yhdistelmä ->

http://norssiportti.oulu.fi/docs/library/level_0/pleksi2.jpg

Olisi hienoa saada tuollainen pleksi, mutta ainakaan täältä oulusta en tuollaista ole löytänyt ja jos muualta tilaa niin se on vähän kinkkisempi homma kun juuri tuollasta ei kuitenkaan ole vaan se on varmasti hieman erillainen, joka ei sitte miellytä joten olisi parempi nähdä itse pleksi ennen ostoa.
Kyllä se siitä kun vähän potkii
P2
24.05.2004 17:33:37
Siis eikö tuo oo ihan normaali tortoiseshell? F-musiikista vaan tilaat aidon Fenderin, maksaa kyllä ihan vitusti, jotain 60e varmaan.
Sintti
24.05.2004 17:44:37
Siis eikö tuo oo ihan normaali tortoiseshell? F-musiikista vaan tilaat aidon Fenderin, maksaa kyllä ihan vitusti, jotain 60e varmaan.

Luin ensin tämän nopeesti. Sitten pari sekuntia meni ja rupesin ajattelemaan, että yhtälö Fender=60€ ei oikeen tuntunut hyvältä. Sitten huomasin, että puhuitkin pleksistä... x) Tyhmäminä...
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x)
Kapane
24.05.2004 18:07:14

sen jälkeen ku ostin mun vahvistin härdellin (2000)e, niin olin tunnin ilman gassiä. mitäköhän pitäs ostaa, että olis viikon ilman gassiä.
elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
Kitaravirtuaali
24.05.2004 18:10:49

sen jälkeen ku ostin mun vahvistin härdellin (2000)e, niin olin tunnin ilman gassiä. mitäköhän pitäs ostaa, että olis viikon ilman gassiä.

Jos oletetaan riippuvaisuuden hinta - tyydytetty GAS olevan lineaarinen ja suoraan riippuvainen, saadaan pikaisella laskutoimituksella
7*24*2000e=336 000 euroa.
Osta multa kitara, menee tinkaamalla just ja just tohon hintaan.
Paskaakos tässä.
Kapane
24.05.2004 19:05:14

Jos oletetaan riippuvaisuuden hinta - tyydytetty GAS olevan lineaarinen ja suoraan riippuvainen, saadaan pikaisella laskutoimituksella
7*24*2000e=336 000 euroa.
Osta multa kitara, menee tinkaamalla just ja just tohon hintaan.

minkä merkkinen...
elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
Sammakko
24.05.2004 19:06:23

Hiokaa maalit/lakat pois kitarasta. Tai laittakaa pleksiin tarra :)
Insane Kane
24.05.2004 19:19:31
Piru ku tajuais opetella soittamaan sitä perkeleen kitaraa eikä aina ostas/myis romua....
"Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!"
Jusstus
24.05.2004 19:20:51 (muokattu 24.05.2004 19:22:32)
Pleksin vaihtoo olen itsekkin miettinyt, mutta prkl kun en löydä _MISTÄÄN_ sellaista pleksiä stratoonia jollaista haluaisin :'(

Helsingissä Millbrook musiikki myy suht edukkaita standardipleksejä. Sieltä löysin omani ja näytti olevan kaikenlaisia muitakin värejä tarjolla. Käy katsomassa sivut ja tutustu linkkeihin.

www.millbrook.fi

Kyllä tuolta pitäis pleksi löytyä, ja vieläpä juuri tuon värinen. Jos ei muuta, niin kysele, josko joku täällä päässä kävis hakemassa sulle tuolta vastaavanlaisen ja postittais sulle. Tuohan menee melkein peruskirjeen hinnalla. Ei tuu kalliiksi.

ps. Näyttäisi kilpparipleksi 3xSC -virityksellä olevan 46 egee tuolla.

Edit. Niin, tossa vielä linkki pleksien hinnastoon...

http://www.millbrook.fi/source_pdf/ … yt_plexi-levyt_plexikiinnikkeet.pdf
"These go to eleven.."
Jucciz
24.05.2004 19:21:54

Tais isi maksaa.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Timesby
24.05.2004 19:40:20

Agh. Niinpä tietenkin :)
~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo
Jusstus
24.05.2004 19:41:46
Agh. Niinpä tietenkin :)

Gear Acquisition Syndrome tarkalleen.
"These go to eleven.."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)