Aihe: Vinkki floikkamiehille
1 2 3
loner
04.11.2014 20:16:11 (muokattu 04.11.2014 20:19:09)
juki: Tai ehkä jopa http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Puskaradio

Pelkkää plussaa kun tuodaan kotimaisia tuotteita ja innovaatioita julki! Lisää näitä.

Ja sitten Kebabille?
PIM
05.11.2014 14:48:46 (muokattu 05.11.2014 14:49:37)
loner: Korson lähinmarketissa on lihapullat 1.3€ rasia ja kaalikääryleet 2€/4kpl.
Ei tämä ole mainostamista, kauppias vaan sattuu olemaan ystäväni. Kannattaa käydä katsomassa kaupassa.

Millä tavalla nämä lihapullat eroavat naapurimarketin lihapullista? Ja millä tapaa lihapullat liittyy kitarakamoihin?
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Seba
05.11.2014 15:31:40

Kylläpä nyt joitain sattuu sieluun kun joku kertoo uusista tuotteista.
Jos PIM ei tuntisi valmistajaa niin kaikki olisi toisin.
PIM
05.11.2014 16:27:35
Seba: Kylläpä nyt joitain sattuu sieluun kun joku kertoo uusista tuotteista.
Jos PIM ei tuntisi valmistajaa niin kaikki olisi toisin.

No pääasia, että tieto leviää ja on kuulemma varsin mukavasti jo levinnytkin, toisin ei välttämättä tämän foorumin kautta, mutta esim. Facebookin Soitinten kungingas ryhmän kautta, missä asioista puhutaan omilla nimillä ja naamoilla, on uusi asiakkaita löytynyt eikä ne ole ollut välttämättä mitään peräkammarien malmsteeneja vaan kitaransoitolla itsensä elättäviä ammattilaisia. Kun kaikki ostajat ovat tähän mennessä olleet tyytyväisiä niin siinä rinnalla asiasta mitään tietämättömien räksytys on pelkkää taustakohinaa.
ReBeat
05.11.2014 16:56:01

Jonkun ammattilaisturakaisen tyytyväisyys ei ole minkään tae. Toistaiseksi tiedossa on että hinnat ovat parikolminkertaiset, verrattuna johonkin laadukkaaseen kilpailevaan tuotteeseen. Soinnillisia perusteita ei ole näkynyt.
Laulava Kylätohtori
05.11.2014 17:01:19
ReBeat: Jonkun ammattilaisturakaisen tyytyväisyys ei ole minkään tae. Toistaiseksi tiedossa on että hinnat ovat parikolminkertaiset, verrattuna johonkin laadukkaaseen kilpailevaan tuotteeseen. Soinnillisia perusteita ei ole näkynyt.

Miksi tämä aiheuttaa pahaa mieltä juuri tässä ketjussa, vaikka tuo sama teksti sopisi niin moneen muuhunkin kitaraan, pedaalin, kitaran osaan ym. jne...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Krice
05.11.2014 17:02:09

PIM: Kun kaikki ostajat ovat tähän mennessä olleet tyytyväisiä niin siinä rinnalla asiasta mitään tietämättömien räksytys on pelkkää taustakohinaa.

Kyse ei ole siitä onko tuote hyvä vai huono. Jos tuntuu siltä, että tuotetta pitää mainostaa joka välissä niin ihan vapaasti minun puolestani. Ei kannata kuitenkaan odottaa kaikilta positiivista palautetta nimenomaan tämän markkinointitavan vuoksi. Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta keskustelufoorumit pitäisi yrittää pitää puoleettomina sen vuoksi, että "mielipiteet" tuotteista eivät edustaisi tuotteen valmistajan tai sitä markkinoivan tahon mielipidettä. Sen tietää, että siinä ei aina ole mukana ihan täyttä objektiivisuutta.
Seba
05.11.2014 17:33:25

Krice: Kyse ei ole siitä onko tuote hyvä vai huono. Jos tuntuu siltä, että tuotetta pitää mainostaa joka välissä niin ihan vapaasti minun puolestani. Ei kannata kuitenkaan odottaa kaikilta positiivista palautetta nimenomaan tämän markkinointitavan vuoksi. Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta keskustelufoorumit pitäisi yrittää pitää puoleettomina sen vuoksi, että "mielipiteet" tuotteista eivät edustaisi tuotteen valmistajan tai sitä markkinoivan tahon mielipidettä. Sen tietää, että siinä ei aina ole mukana ihan täyttä objektiivisuutta.

Käsitin tämän aiheen ihan infornatiivisena asiana enkä minään markkinointihehkutuksena.
Lueppa huvikseen vaikka tuo avausviesti uudestaan.
73nd3r
05.11.2014 18:07:20
PIM:Kun kaikki ostajat ovat tähän mennessä olleet tyytyväisiä niin siinä rinnalla asiasta mitään tietämättömien räksytys on pelkkää taustakohinaa.
Erityisen mielenkiintoista markkinointia on haukkua ne jotka ei vielä ole asiakkaita - liidelihän tekee samaa.
Laulava Kylätohtori
05.11.2014 18:21:28
73nd3r: Erityisen mielenkiintoista markkinointia on haukkua ne jotka ei vielä ole asiakkaita - liidelihän tekee samaa.

Voi olla hyväkin tyyli - ainakin liidelin kohdalla toimii...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
73nd3r
06.11.2014 14:30:53
PIM: Onneksi en ole markkinamies ja voin vastata samalla mitalla kuin mitä metsään huudellaan.
Tästä olen eri mieltä - sekä sun asemointisi että aggressiivinen vastailu kommentteihin leimautuu kyllä tuotteeseenkin. Mut ihan miten vaan.

Tuote itsessään on high end luksusta ja sen mukaan hinnoiteltu. Kohderyhmälle se tietenkin tekee kaikkea hyvää. Ja sanoohan se ping eikä pong kun sitä kopauttaa. ;)
Juhani Julma
09.11.2014 19:15:59
rokettirollari: On toki häilyvää, että missä määrin kaverien bisneksen buffaus on uskottavaa. Kyseistä valmistajaa koskevia ja "vähän" mainostukselta haiskahtavia ketjuja samaisen nimimerkin aloittamana on muutamakin. Samalla logiikalla mikä tahansa firma voisi rekrytoida kaverinsa mainostamaan foorumeille. Asia olisi eri, jos näillä ketjuilla olisi jotain vastikkeetonta informaatioarvoa (kuten vaikka Custom-Soundsin ketjuilla), mutta EKT-tuotteista ja niiden toimivuudesta on toistaiseksi näkynyt vain pseudotieteellistä huuhaata ja mitään tarkoittamatonta sanahelinää. Ylempää löytyvä testipätkä (siis yksi sointu..) ei kerro mistään mitään ja myös minun korvilleni kanssa stereokuva on laajempi ja ylipäätään kamat kovemmalla, tai kitaristi soittaa kovempaa. Se ei ole anna rehellistä, jos minkäänlaista kuvaa yhtään mistään eikä ole uskottava vertailu. On hienoa että teknologia kehittyy ja asioita suunnitellaan eteenpäin, mutta jos tuotteet maksaa kaksi kertaa enemmän kuin muiden hi-end valmistajien vastaavat ja tueksi on esitettää vain käärmeöljyä (esim. blokkien viritys - mitä hittoa se muka on, minkä perusteella ja mihin ne viritetään ja kaikille soittajille, kitaroille, vireille, kieliseteille ja soittotavoilleko toimii sama viritys?), ollaan naurettavan rajamailla.

Komppaan rokettirolleria täysin. Kuuntelin tuon linkitetyn A / B pätkän myöskin uusilla Anttilasta tilaamillani Williams kuulokkeillani. B näyte tulee kovempaa kuin A näyte ja se kuuluu oikeasta kuulokkeesta kovempaa kuin vasemmasta kuulokkeesta.

Minulla on todettu keskivaikea kuulovaurio vasemmassa korvassa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ääninäytteen arvioinnin kanssa. Lisäksi kun hidastettuna videota katsoin, on alkanut epäilyttämään, että soittaako videon kitaristi itse?

Soittajan sormia on jotenkin nopeutettu ja kun videota toistaa takaperin, sieltä kuului viesti, joka kehoittaa ostamaan kaljaa!

Todella törkeää piilomainontaa!!
PIM
21.11.2014 09:45:31
EKT:n pajalla on taas paiskittu näemmä pitkää päivää ja tuloksena on uusi strato-versio Excalibur blokista, jolle itse maestro on antanut nimensä. Soundi on ehtaa EKT:tä vielä paremmalla sustainilla kuin perus SteelBaronissa.

EKT Monastery:
https://www.youtube.com/watch?v=nSA3NJ464UE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)