Aihe: Tiktak-heilutaan taas
1 2 3 4 5 6
tYÄr
22.05.2004 21:43:56
Mä en tiiä mikä siinä on mutta tik takin ylipirteä olemuskin jo saa aikaan pahan olon.. En voi sietää... Ja nyt se prkl:n kyseinen kappale rupes rallattaan päässä....

ei niin kiva
Paistaisipa huomenna aurinko niin tietäisin heränneeni!!!
Sperm Donor
22.05.2004 21:45:47
diggasin tästä biisistä jo eka kerralla kun kuuntelin koko levyn.
eve.liina
23.05.2004 21:34:04
Se biisi sopi tosi hyvin jääkiekon MM-kisoihin! Harmi vaan, et Suomi hävis...

Mut se riffi on just sellanen, et "oo-leeeeee-o-lee-o-lee-o-leeee, pelataan vähän jääkiekkoo..."

En osaa asiaa paremmin ilmaista. Siitä suuri pahoittelu. Pääasia on että ymmärsitte. Vai ymmärsittekö...?
"Miss' valkolinnut viel' viivähtää hetken, Siell' rinteet tunturin kuiskaa suuren hiljaisuuden. Siihen maahan retken ainutlaatuisen, teemme me. Varjot ihmisten."
Kapane
23.05.2004 22:00:45

Eikö se siis olekaan cover-kappale jostain Andrew W.K.:n kappaleesta? Luulin, että on. Tosi hyvä pop-biisi joka tapauksessa.

siis... tiktak ei tee omia biisejä, ei tee omia sanotuksiaan, eikä soitakkaan levyillän itse... säälittävää
elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
Niskamies
24.05.2004 07:59:08
Paras biisi minkä mä oon kuullu NRJ:ltä pitkään aikaan.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Hot RedX
24.05.2004 09:39:10
hyvähyvähyvähyvä
JuniperThree
24.05.2004 09:58:04
Kivan pirteä kipales...
oizo
24.05.2004 10:53:35
siis... tiktak ei tee omia biisejä, ei tee omia sanotuksiaan, eikä soitakkaan levyillän itse... säälittävää

Höpö höpö! Suurin osa tiktakin biiseistä on toki muiden säveltäjien tekemiä, mutta esim Tuuleksi taivaanrantaan sävellyksessä taisi olla joku tiktakilainen mukana. Sanotuksia ovat kans tehneet biiseihin jonkun verran ja todellakin soittavat itse levyillensä joka biisin! Ekalla levyllä tais Nykäsen Anssi soitella vähän rumpuja, mutta ainakin nyt uudella levyllä koko homma on tieten s
Without music, life would be a mistake - Friedrich Nietzsche
sepeli
24.05.2004 11:21:09
Ekalla levyllä tais Nykäsen Anssi soitella vähän rumpuja

Tämän ketjun myötä Tiktakin sivuja lueskeltuani kävi sieltä ilmi sellainen asia että ensimmäisellä levyllä jotain rumpukohtia olisi tehty myös koneella. Mutta mitäpä tuosta, kyllähän ne tytöt elävänä hienosti soittaa.
Nuo kirvojen kiimanesteet/autojen katoille kesän mittaan kertyy/lehmuksen alla on kirvapolon mahla/kenkä tarttuu asvalttiin kun rakkaan luokse käyn
Fuzzy Boner
24.05.2004 11:22:11
Höpö höpö! Suurin osa tiktakin biiseistä on toki muiden säveltäjien tekemiä, mutta esim Tuuleksi taivaanrantaan sävellyksessä taisi olla joku tiktakilainen mukana. Sanotuksia ovat kans tehneet biiseihin jonkun verran ja todellakin soittavat itse levyillensä joka biisin! Ekalla levyllä tais Nykäsen Anssi soitella vähän rumpuja, mutta ainakin nyt uudella levyllä koko homma on tieten s

Tuuleksi Taivaanrantaan: A-osat: Emppu muistaakseni, Kertsi: Petri Munck
"krapula on paheen aiheuttama" Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
saturnzreturn
24.05.2004 14:35:48
hehee, me mennään funkbändimme kanssa lämppään tiktakkia heinäkuussa..
my wallet's fat and so is my head
Bassballs
24.05.2004 14:45:29

Tämän ketjun myötä Tiktakin sivuja lueskeltuani kävi sieltä ilmi sellainen asia että ensimmäisellä levyllä jotain rumpukohtia olisi tehty myös koneella. Mutta mitäpä tuosta, kyllähän ne tytöt elävänä hienosti soittaa.

Kuulin tässä metkan jutun TikTakin Savonlinnan keikasta:
BasistiTiktakilta oli katkennut kesken biisin A-kieli bassosta, minkä johdosta hän oli lopettanut soittamisen ja alkanut jotain säheltämään lavalla.. onneksi kertosäkeessä basso oli kuulunut silti, vaikka basistin kädet eivät käyneetkään.

..sitten biisin jälkeen miksaaja vaihtoi bassoon kielen.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin.
saturnzreturn
24.05.2004 20:51:56
Kuulin tässä metkan jutun TikTakin Savonlinnan keikasta:
BasistiTiktakilta oli katkennut kesken biisin A-kieli bassosta, minkä johdosta hän oli lopettanut soittamisen ja alkanut jotain säheltämään lavalla.. onneksi kertosäkeessä basso oli kuulunut silti, vaikka basistin kädet eivät käyneetkään.

juuh, ja toinen...tällä kertaa asialla oli niiden jompsikumpsi kitaristi musakaupassa..

kitaristi: mä kyl haluaisin tän milliontausönd maksavan line siksin mutku tää on niin kallis
isä & äiti: niin mutta kyllähän me se sulle ostetaan jos vain haluat
k: niin mut hei oikeesti tää on ihan liian kallis
i&ä: sun harrastus alkaa nyt olla siinä pisteessä, että meidän on tuettava sitä kaikilla mahdollisilla keinoilla
k: noh, kyllähän tästä huono omatunto tulee, mut kiitti hei ihan kauheesti

ja visa vinku

kyllä siinä suut ymmyrkäisenä tyhjätaskuiset kitaristit katteli vieressä kun mamma ja pappa betalar alla mina musikaffärer...
sormunen
24.05.2004 21:24:28

Onpa tosi outo juttu. Siis miksaaja meni vaihtaan kielen? Salista yleisön keskeltä? Mimmoset lavaroudarit niillä on, josseivat semmosta osaa tehdä. Eikä ollut varabasoa? Kovin ihmeellistä.

Vähiten mä ihmettelen tota äänen kuulumista, koska yleensä konebasso kuuluu, jos semmonen on laitettu johonkin biisiin soundia täydellistämään.
sormunen
24.05.2004 21:25:41
juuh, ja toinen...tällä kertaa asialla oli niiden jompsikumpsi kitaristi musakaupassa..

Missä kaupassa sä tommosen tapahtuman näit? Vissiin olit aika lähellä ja tarkkana poikana, kun muistat repliikitkin noin hyvin?
funkylord
25.05.2004 06:17:15

Ihan paras biisi! "Ympyrää" -levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä.

tätä mieltä minäkin olen. tiktak on menossa parempaan suuntaan
KahviKlubi perustajajäsen#1 MEKKALA #8
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Bassballs
25.05.2004 09:21:25

Onpa tosi outo juttu. Siis miksaaja meni vaihtaan kielen? Salista yleisön keskeltä? Mimmoset lavaroudarit niillä on, josseivat semmosta osaa tehdä. Eikä ollut varabasoa? Kovin ihmeellistä.

En ollut seuraamassa, mutta kyseessä oli klubikeikka Savonlinnan "häppärissä", joten ei tuo niin kovin outoa ole.
Kaikenlaista sattuu..
Sääli, etten ollut paikalla. Olisin ilomielin mennyt tyttöjä kuuntelemaan.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin.
saturnzreturn
25.05.2004 12:21:34
Vissiin olit aika lähellä ja tarkkana poikana, kun muistat repliikitkin noin hyvin?

johooo!!!!
sormunen
25.05.2004 12:27:54
En ollut seuraamassa, mutta kyseessä oli klubikeikka Savonlinnan "häppärissä"...

Oon mä ollut Häppärissä muutaman kerran ja kyllä sielläkin vietiin varabasso ynnä kitarat sisään ja lavaroudari vaihtoi kielet niinkuin muuallakin. Niillähän täytyi tulla julmettu taukokin, kun miksaaja pisti hanat kiinni, lähti lavalle, vaihtoi kielen, viritti basson, tuli takaisin tiskille avasi hanat, ilmoitti siitä lavalle, että soittaa sopii ja sitten taas alettiin. Luulis jo tunnelmankin latistuneen?

Mutten mä epäile ollenkaan. Vois joskus kysyä, että miten nyt noin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)