Aihe: Parasta Youtubesta part II
1 2 3 4 5187 188 189 190 191300 301 302 303 304
Tankero
28.10.2014 17:54:39
Humppajyrä
Yön siivet
28.10.2014 23:39:08
Ei toimi. Billie Jean juju on basson pehmeä pomputus eikä sitä kuulu, riittävästi ainakaan. Multa meni hetki ennen kuin tajusin joskus muinoin, miksi tämä biisi alkuperäisenä meni luuytimeen saakka: basso pomppii täsmälleen samaan tahtiin kuin meikäflikan syränpumppu.
WanhaWetäjä
29.10.2014 13:24:02

Yön siivet: Ei toimi. Billie Jean juju on basson pehmeä pomputus eikä sitä kuulu, riittävästi ainakaan. Multa meni hetki ennen kuin tajusin joskus muinoin, miksi tämä biisi alkuperäisenä meni luuytimeen saakka: basso pomppii täsmälleen samaan tahtiin kuin meikäflikan syränpumppu.

Toisille toimii, toisille ei. Tavallinen topi ei tietenkään moisista sovituksista ymmärrä hevon kettuakaan, väärinhän nuo soittavat ja eihän tuota voi edes tanssia.
Muusikkoystävällistä touhua josta valveutunut soittaja voi saada irti ihan jotain muuta kuin sen bassoriffin mikä originaalissa on määräävässä asemassa biisin alusta loppuun, siitähän tässä(kin) on kyse. Tietty jos on humpan turmelema kotisukkela turakainen niin ei voi mitään...
Itse kuuntelen tuota uusioversiota erittäin kernaasti, nikotteleva kummajainen ei ole koskaan kuulunut suosikkeihin vaikka onkin hyviä pop-ralleja levyttänyt .

https://www.youtube.com/watch?v=4MA9r9V_Nzs

Mitä tuosta vois sanoa... aspergrer oireyhtymä liitetään usein (lapsi)neroihin = kyky ottaa joku juttu haltuun koska voi kanavoida siihen yhteen asiaan kaiken voimansa ja kiinnostuksensa, päivästä toiseen, vuodesta toiseen, jopa pakonomaisesti, saman kaavan mukaan, liekö osittain tästä kyse?
+suunnaton luontainen musikaalisuus + aasialaistausta = ovat tunnetusti erittäin hyviä imitoimaan kuulemaansa...ei viidessä vuodessa voi päästä mitenkään tuohon tasoon jos ei ole erittäin spesiaalitapaus.

Onhan näitä http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288698885651.html

Oma poika on asperger, tietty "pikkuvanhuus" näkyi juurikin tuossa iässä, puhui kirjakieltä ja oli muutenkin ikäisiään "aikuisempi".
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Tankero
29.10.2014 22:56:31
Humppajyrä
haitari
29.10.2014 22:59:58

Saattaa olla jo täällä, mutta melkoinen korvamato olisi tarjolla (sekä silmämato):
https://www.youtube.com/watch?v=-jpr3oe96JU
www.patevamies.fi www.keikkamestari.com
EP
30.10.2014 07:39:40
haitari: Saattaa olla jo täällä, mutta melkoinen korvamato olisi tarjolla (sekä silmämato):

No, ei kumpaakaan ..perverssiä touhua! :D
EP
30.10.2014 07:54:57 (muokattu 30.10.2014 07:55:30)
Yön siivet: Ei toimi. Billie Jean juju on basson pehmeä pomputus eikä sitä kuulu, riittävästi ainakaan. Multa meni hetki ennen kuin tajusin joskus muinoin, miksi tämä biisi alkuperäisenä meni luuytimeen saakka: basso pomppii täsmälleen samaan tahtiin kuin meikäflikan syränpumppu.

"Naitu on, vaan ei rakastettu!" ..joo eli lahjakkuutta on, mut ei säväytä.
Epämuusikko
30.10.2014 12:15:48
haitari: Saattaa olla jo täällä, mutta melkoinen korvamato olisi tarjolla (sekä silmämato):

ah. vanha, alati toimiva. myös shreds-versio lentokoneaiheisesta videostaan oli erittäin.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
EP
31.10.2014 12:58:09
Yön siivet
31.10.2014 23:41:16
Tankero: wau, se toimi.

EP: siinä oli ajatusta - eiku mielenrauhaa ...

En katsele enkä kuuntele Vain elämää -sarjaa, mutta se mies, joka asuu meillä katsoo kun tykkää Paulasta. Tulin saunasta (terveisiä :) juuri sopivasti kun Toni Virtanen aloitti Sata kesää, tuhat yötä -Paulabiisin. Woi -wetti että riemastuin, niiin sata ja tuhat kertaa paree kuin alkuperäinen. Eikä Elastisen (?) räppi Mä kuuntelen Paulaa jäänyt yhtään pahemmaksi.

Meikästäkin olisi mukavaa tehdä samalla lailla - siis toisella lailla, eri tavalla. Heh.
Yön siivet
31.10.2014 23:48:15
Ma en nyt taira ymmärtää mitä meinaat, mutta sille en voi mitään että Billy Jean tyky-tyky-tykyttää just kuin mun syrän.

EP: "Naitu on, vaan ei rakastettu!" ..joo eli lahjakkuutta on, mut ei säväytä.
EP
01.11.2014 05:21:32
Yön siivet: Ma en nyt taira ymmärtää mitä meinaat, mutta sille en voi mitään että Billy Jean tyky-tyky-tykyttää just kuin mun syrän.

Se tarkottaa vertauskuvallisesti..

Elokuvarepliikki (kaatopaikan keisari) Raid -TV -sarjasta.
EP
01.11.2014 05:29:41
Yön siivet:

EP: siinä oli ajatusta - eiku mielenrauhaa ...

Todellakin!
Sattu vaan soimaan koko biisi ja tajusin vasta mitä tarkottaa, hyvä biisi!

En katsele enkä kuuntele Vain elämää -sarjaa, mutta se mies, joka asuu meillä katsoo kun tykkää Paulasta.

Ei oo tullu katteltua..
Paulasta joo, vaikka käyrä menny alaspäin niiden Voice-Finlandien jne. myötä..

Tulin saunasta (terveisiä :) juuri sopivasti kun Toni Virtanen aloitti Sata kesää, tuhat yötä -Paulabiisin. Woi -wetti että riemastuin, niiin sata ja tuhat kertaa paree kuin alkuperäinen. Eikä Elastisen (?) räppi Mä kuuntelen Paulaa jäänyt yhtään pahemmaksi.

Hmm..hjaa..

Meikästäkin olisi mukavaa tehdä samalla lailla - siis toisella lailla, eri tavalla. Heh.

Ok! :D
jjussila
04.11.2014 21:36:42
http://www.youtube.com/watch?v=hdN7BUsFjz8

Jatkoon, ei kysyttävää!
..ei helev...olisko noin?.....
ferodoz
04.11.2014 22:06:28

EP: vaikka käyrä menny alaspäin niiden Voice-Finlandien jne. myötä..

Tätä mä en vaan ymmärrä kertakaikkiaan. Miten helvetissä jonkun "käyrä" (mitä se edes tarkoittaa tässätapauksessa) voi mennä alemmas esimerkiksi lähdettyään suomen yhteen isoimmista musiikkiformaateista valmentajaksi?
Just a face in the crowd.
Yön siivet
04.11.2014 23:56:32
jjussila: twelwe points !

ferodoz: Me kaikki emme tykkää mistään "formaateista", jotka ovat feikkiä feikin perään. Uskomatonta vedätystä, venyttämistä ja epäaitoa mukafiilistelyä ns. jännityksen nimissä. Siksi itse en katsele ainoatakaan tämän tyylisistä ohjelmaa.
EP
05.11.2014 02:07:54 (muokattu 05.11.2014 02:08:40)
Yön siivet: !

Me kaikki emme tykkää mistään "formaateista", jotka ovat feikkiä feikin perään. Uskomatonta vedätystä, venyttämistä ja epäaitoa mukafiilistelyä ns. jännityksen nimissä. Siksi itse en katsele ainoatakaan tämän tyylisistä ohjelmaa.

Sullon mun luonto! HOH!!
Tankero
05.11.2014 10:34:48
ferodoz: Tätä mä en vaan ymmärrä kertakaikkiaan. Miten helvetissä jonkun "käyrä" (mitä se edes tarkoittaa tässätapauksessa) voi mennä alemmas esimerkiksi lähdettyään suomen yhteen isoimmista musiikkiformaateista valmentajaksi?

Nimenommaa.
Liekö levynmyynti tyrehtynyt, kansaa ei käy keikoilla, vai mikähän käyrä lie?
Humppajyrä
ferodoz
05.11.2014 10:52:17 (muokattu 05.11.2014 10:57:23)

Yön siivet: jjussila: twelwe points !

ferodoz: Me kaikki emme tykkää mistään "formaateista", jotka ovat feikkiä feikin perään. Uskomatonta vedätystä, venyttämistä ja epäaitoa mukafiilistelyä ns. jännityksen nimissä. Siksi itse en katsele ainoatakaan tämän tyylisistä ohjelmaa.

Siinä toinen pölhökustaa vissiinkin. Mä en vaan tajua miksi Paula Koviuniemi on nykyään alempiarvoinen artisti kuin ennen Voice of Finlandia missä hän kävi jakamassa kokemustaan nuoremmille? Sen kun selität jollain niin uskon. Se ei riitä että ootte EP:n kanssa sama ihminen ja teillä on sama suuren ajattelijan luonto.

EP: Sullon mun luonto! HOH!!

Sulta nyt en odottaukkaan mitään omaa mielipidettä. Niinkun ei sulla yleensäkkään ole mitään muuta kuin Sorilan paikallisradiosta kuultuja kylähullujen mielipiteiden toisintoja. Ainakin ne poikkeuksetta kuulostaa siltä.
Just a face in the crowd.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)