Aihe: Music Kickup
1 2 3 4 5 6 7 8 9
JokuVaanSemmonen
01.11.2014 06:48:45
Hei,

Haluaisin ihan tässä tiedustella, että sattuukohan kenelläkään muulla, joka on maksanut Artist Pro-palvelusta, olemaan suhteellisen isoja ongelmia sen kanssa?

Saan pelkkiä virheilmoituksia, enkä mitään dataa.

Minulla on ollut aiemminkin samankaltaisia ongelmia muutaman päivän ajan, mutta nyt sivusto tuntuu olevan melkein kokonaan jumissa, enkä ole voinut seurata asioita reilusti yli viikkoon.

Hieman huono ajoitus asialle, koska ymmärtääkseni MK ei toimi viikonloppuisin, joten heihin yhteydenottaminen olisi hieman turhaa, mutta en toisaalta haluaisikaan vaivata asialla, jos on yleistä serveriongelmaa tai vastaavaa.
Invicta
19.11.2014 15:51:48
Minulle sattui tässä eilen sellainen juttu, että jokin meni vikaan, ja Music Kickup julkaisi väärän kappaleen. No siinä ei vielä mitään, vaan nyt ei pääse enää edes kirjautumaan sisään artistisivulle. Antaa aina toisen artistin - kuitenkin samalle facebook -tilille kirjatun - sivun. Että ihan hyvinhän se toimii.

Sitten kun supportista kysyy apua, ei anneta käytännössä mitään toimivaa vastausta. Sanotaan vain, että "voisit kokeilla sitä ja voisit kokeilla tätä."

Mutta muuten oikein hienosti toimiva palvelu!
Without deviation from the norm, progress is not possible.
Pekka J.
09.12.2014 14:51:58
Invicta: Minulle sattui tässä eilen sellainen juttu, että jokin meni vikaan, ja Music Kickup julkaisi väärän kappaleen. No siinä ei vielä mitään, vaan nyt ei pääse enää edes kirjautumaan sisään artistisivulle. Antaa aina toisen artistin - kuitenkin samalle facebook -tilille kirjatun - sivun. Että ihan hyvinhän se toimii.

Sitten kun supportista kysyy apua, ei anneta käytännössä mitään toimivaa vastausta. Sanotaan vain, että

Mutta muuten oikein hienosti toimiva palvelu!

Onko ongelma selvinnyt vielä?
Pekka J.
09.12.2014 15:03:36
Kauttamme voi nykyisin myös painattaa vinyyliä ja CD-levyjä. Myös paitaa ja backdropia yms. on vaihtoehtona. Täältä voi käydä tsekkailemassa alustavia hintoja läpi: https://www.musickickup.com/orders

Mikäli mielessä on jotain customimpaa pakettia tai muuta pakettia niin mailia lähettämällä info(at)musickickup.com annetaan lisää tietoa!

ps. Juuri nyt vinyylin toimitusaika on poikkeuksellisen nopeaa. :)
Triskal
16.12.2014 16:08:58

Pekka J, kysymä: Mitenkäs jos kyseessä on tällainen useammassa bändissä ja projektissa soittava minä, joka haluaisi mielellään julkaista useammalla artistinimellä musiikkia palveluanne käyttäen, mutta ei viitsisi luoda omia tunnareita joka pumpulle?
http://simonj.fi | http://etappi.org | kalamies#33 >-)))>
kotoilija
27.01.2015 16:29:28
Sellainen kysymys, että onko tulossa myös mahdollisuus saada kappaleet Shazamiin tms. palveluihin?

Yhden julkaisun olen testimielessä tehnyt ja voisin tuota enemmänkin käyttää, mutta tuollainen asia tuli mieleen.
"It's good to dream."
deeaa
11.02.2015 09:06:38

Jaa! Pitääpä tätä kokeilla seuraavaksi. Yleensä olen tuolla iMusicianilla laittanut levyjäni Spotiin jne. Mutta kallistahan se on, ja kun ei niitä kukaan osta kuitenkaan niin pelkkää miinustahan se tekee. Ja hölmöä kun olen tehnyt omat tunnarit joka julkaisulle, en enää edes loginejani muista sinne itseasiassa kaikille.

Samaten ärsyttävä kun D-A sooloprojektini esimerkiksi löytyykin nimellä D.A sieltä...jep jee. Ja yhden bändin levyt löytyy kahdella eri nimellä nekin. Itsekään löytänyt niitä sieltä kaikkia ennenkuin kaveri vihjaisi että hieman eri nimellä ovat, olikohan toinen P-43 ja toinen ilman väliviivaa.

Ilmainen Spotifyyn saaminen olisi kyllä kova sana, koska fakta on että eihän näillä tienaa yhtään mitään joka tapauksessa. Vaikka saisi satojatuhansia kuunteluita yhteensä näistä YouTubesta ja Mikseristä ja Soundcloudista ja Soundclickistä ja Facebookin kautta omista tai Fandalismistä, niin onkohan yhteensä alle kymmenen minunkin levyä ostettu iTunesista kun viimeisiä viittä julkaisua vaikka ajattelee. Spotifystä en edes tiedä, varmaan joitain kymmeniä tai satoja kuunteluita. Mutta jaanpa minä niitä kyllä zippipakettina ilmaiseksikin toki omilla ja bändieni kotisivuilla ja omalla serverilläni eikä siellä ole mitään laskuria että yhtään tietäisi miten paljon niitä on ladattu.

Mutta, enpä ole viitsinyt antaa edes tilitietojani iMusicianille, ihan sama näillä kuuntelu- ja ostomäärillä. Mitä minä parilla eurolla teen, jaksa sitten sen takia verottajalle mitään selitellä, pitäkööt penninsä :-)

Voisinkin tässä kokeilla julkaista vaikka ihan 3 biisin mini-EP:n ensi hätään taas D-A nimekkeeltä, ja sitten pari sinkkua vaikka Mercy Pointilla kohta perään. Jos saa ilmaiseksi niin ei tarvi sitten säästellä kunnes on taas koko albumi ulkona sen takia.
-- It's always fun until someone gets hurt...then it gets hilarious!
Pekka J.
02.03.2015 08:27:09
Triskal: Pekka J, kysymä: Mitenkäs jos kyseessä on tällainen useammassa bändissä ja projektissa soittava minä, joka haluaisi mielellään julkaista useammalla artistinimellä musiikkia palveluanne käyttäen, mutta ei viitsisi luoda omia tunnareita joka pumpulle?

Moi!

Hyvä kysymys. Olemme suositelleet tässä tapauksessa käyttämään suoraan tuota Label Toolsia. Tämä siis mahdollistaisi kymmenen artistinimen hallinnoimisen yhden kirjautumisen kautta. Mikäli olette ehtineet jo luoda useammalle yhtyeelle omat tunnukset, voidaan ne jälkikäteen liittää "levy-yhtiö"-tilin alle. Samallahan saa myös analytiikat pyörimään joka yhtyeelle.

- Pekka
Pekka J.
02.03.2015 08:33:08
Cool-guitarist: Sellainen kysymys, että onko tulossa myös mahdollisuus saada kappaleet Shazamiin tms. palveluihin?

Yhden julkaisun olen testimielessä tehnyt ja voisin tuota enemmänkin käyttää, mutta tuollainen asia tuli mieleen.

Shazam on työlistallamme ja toivon mukaan pian livenä! Pyritään saamaan kaikki tärkeimmät palvelut mukaan distroomme.

- Pekka
cfe
04.03.2015 23:33:24

Spotify ei mene sekaisin vaikka saman artistin levyjä tulisi eri distribuuttoreilta? Eli kaikki levyt löytyvät edelleen saman artistin alta?
http://www.causeforeffect.org
JohnJ
05.03.2015 10:33:55 (muokattu 05.03.2015 10:34:42)
cfe: Spotify ei mene sekaisin vaikka saman artistin levyjä tulisi eri distribuuttoreilta? Eli kaikki levyt löytyvät edelleen saman artistin alta?

Kyllä löytyvät. Spotifyhan on jopa liian höveli ja niputtaa kaikki saman nimiset artistit yhteen :D
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
cfe
05.03.2015 11:11:13

JohnJ: Kyllä löytyvät. Spotifyhan on jopa liian höveli ja niputtaa kaikki saman nimiset artistit yhteen :D

Aa, tosiaan! Niinpäs muuten niputtaakin! :D
http://www.causeforeffect.org
Pekka J.
26.03.2015 12:46:58
JohnJ: Kyllä löytyvät. Spotifyhan on jopa liian höveli ja niputtaa kaikki saman nimiset artistit yhteen :D

Joo. Tämä on ihan normikäytäntö heillä. Sekä hyvässä että pahassa kun muutamalla samannimisellä artistilla voi julkaisut sotkeentua keskenään.

Ei siinäkään suurempaa hätää synny kun vaan antaa meille siitä tiedon niin pystytään erittelemään julkaisut oikean artistinimen alle.

- Pekka
Pekka J.
26.03.2015 12:48:13
Cool-guitarist: Sellainen kysymys, että onko tulossa myös mahdollisuus saada kappaleet Shazamiin tms. palveluihin?

Hyviä uutisia tähän viitaten: Shazam on nyt livenä valikoimassamme!

- Pekka
kaleidoskooppi
30.03.2015 15:20:26
Voisiko tätä Suomen valtiollista osallistumista avata enemmän?

"Backed by a strong seed round and the Finnish government we currently have operations in Helsinki, New York, Singapore, London and Shanghai."

Jotenkin tämä bisnesmalli ja se että näyttää niin kuin Facebookiin olisi ostettu valtava määrä tykkääjiä (200 000 tykkääjää vs. statuksista tykkää parikymmentä ihmistä) ja että en löydä juuri laisinkaan muita kokemuksia lafkasta kuin ihan muutamista lähteistä vaikuttaa minulle epäilyttävältä.

Toisaalta jos tämä toimii niin olisihan hienoa olla mukana tällaisessa suomalaisessa toiminnassa mukana.

Entä onko kukaan vaihtanut biisejään yhdestä aggregaattorista toiseen? Alkavatko biisien soittolaskurit jälleen nollasta vai muistaako Spotify ne?
käsi
15.04.2015 11:37:22

kaleidoskooppi: Voisiko tätä Suomen valtiollista osallistumista avata enemmän?

"Backed by a strong seed round and the Finnish government we currently have operations in Helsinki, New York, Singapore, London and Shanghai."

Jotenkin tämä bisnesmalli ja se että näyttää niin kuin Facebookiin olisi ostettu valtava määrä tykkääjiä (200 000 tykkääjää vs. statuksista tykkää parikymmentä ihmistä) ja että en löydä juuri laisinkaan muita kokemuksia lafkasta kuin ihan muutamista lähteistä vaikuttaa minulle epäilyttävältä.

Toisaalta jos tämä toimii niin olisihan hienoa olla mukana tällaisessa suomalaisessa toiminnassa mukana.

Entä onko kukaan vaihtanut biisejään yhdestä aggregaattorista toiseen? Alkavatko biisien soittolaskurit jälleen nollasta vai muistaako Spotify ne?

Toimijasta toiseen vaihto käsittääkseni toimii ihan hyvin ja soittomäärät jne pysyy tallessa. Spotifyllä kai se varsinainen laskuri on. Muistelin että yksi tuttu bändi vaihtoi record unionista tähän music kickuppiin joku aika sitten.

Niin samaa mieltä sun kanssa tuosta facebook vertauksesta. Sitten sellainen ihmettely että jotenkin näyttää siltä että firmalla on liian vähän työntekijöitä, hommat kasaantuu, ja kaikessa tulee viiveitä. Mutta eipä sinänsä, pahaa sanaa ei lafkasta toistaiseksi ole kuulunut.
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
jannu
08.05.2015 03:58:09
kaleidoskooppi: näyttää niin kuin Facebookiin olisi ostettu valtava määrä tykkääjiä (200 000 tykkääjää vs. statuksista tykkää parikymmentä ihmistä)

Totaa... Ottamatta sinänsä kantaa muuhun tai puolustelematta palvelua, joka ei ole itselleni tuttu; Monestako sivusta tykkäät FB:ssä? Itse tykkään reilusta kuudestasadasta. Seassa on bändejä, hahmoja, palveluita and whatnot. Arvaapa huviksesi, käynkö joka päivä tsekkaamassa josko kaikilla niillä kuudellasadalla sivulla olisi jotakin tykättävää statuksessaan, etenkään silloin jos kyseessä on joku palvelu jonka pääasiallinen toiminta tapahtuu jossakin muualla kuin FB:ssä? Porukka tykkää firmojen sivuista yleensä esim. jonkin kampanjan tai kilpailun myötä ja unohtaa sitten koko jutun, ellei feediin sattumalta ilmesty jotakin aiheeseen liittyvää.

200 000 tykkääjää huonon bändin sivulla on epäilyttävää, mutta oikeastaan minkä tahansa kansainvälisesti toimivan palvelun sivulla ei millään tavalla.
"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti
mynthon
15.06.2015 01:39:48

Kysymys Pekka J.:lle!

Latasin juuri Music Kickupiin biisin sunnuntai-iltana klo 21 jälkeen. N. parin tunnin kuluttua palvelussa luki että "Published", mutta kauanko kestää ennenkuin biisi näkyy eri palveluissa?

Valitsin siis julkaisupäiväksi 14.6.2015.
www.facebook.com/soundbyte www.facebook.com/MarkkuTouronenBeat66 www.facebook.com/simplemenduo www.mikseri.net/divari
käsi
22.06.2015 14:44:17

En tiedä mikä ko palvelun tulanne on just tällä hetkellä, mutta näin hetki sitten listan jossa oli konkurssiin haettavia firmoja. Music Kick up oli yksi firma sillä listalla
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)