Bald Anus 31.10.2014 12:53:00 | |
---|
Voi nyt perseen perse. Olen ollut tyytyväinen Fender Princeton Reverb Reissueen, mutta nyt Bluetonen Princeton Reverb on alkanut himottamaan... sääh |
Sarko 31.10.2014 13:00:44 | |
---|
Bald Anus: Voi nyt perseen perse. Olen ollut tyytyväinen Fender Princeton Reverb Reissueen, mutta nyt Bluetonen Princeton Reverb on alkanut himottamaan... GAS GAS GAS... Gauhee Marshallin himo, kauheaa tällainen kärvistely. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
kekkuliheikki 31.10.2014 13:03:00 | |
---|
Sarko: GAS GAS GAS... Gauhee Marshallin himo, kauheaa tällainen kärvistely. Mulla sama. Hirvea marsukaasu. En allekirjoita. |
kekkuliheikki 31.10.2014 13:03:00 (muokattu 31.10.2014 13:03:18) | |
---|
Tupla tai kuitti. En allekirjoita. |
Gabe 31.10.2014 18:53:23 | |
---|
klobasa:kenkiä taitaa olla n. 15 paria :D Eri vuodenajoille ja eri käyttötarkoitukseen. Itseasiassa tajusin just, että kenkiin on mennyt rahaa paljon enemmän kuin kitarakamoihin... Enkä koe "harrastavani" kenkiä, hah. Mullakin on kengät joka käyttötarkoitukseen ja eri vuodenajoille: maiharit, tennarit ja bootsit. Nuo tennaritkin on vähän hifistelyä, maihareilla pötkisi ihan hyvin. Kolmet kengät, kolmet farkut ja kolme nahkatakkia niin pärjää joka paikassa ja tilanteessa. :D |
hallu 31.10.2014 22:46:57 | |
---|
kekkuliheikki: Mulla sama. Hirvea marsukaasu. Jos olisin kykenevä haluamaan yhtään mitään ja jos mulla olis tonni ja jos mulla ei olisi 12vuotiasta poikaa, joka käyttää mun kaikki rahat tabletteihin, peleihin sun muuhun tarpeelliseen, niin ostaisin tuon sinun Ibanezin. Se on vaan niin hieno ja niitä ei ole ikinä myynnissä ja silloin kun on niin kukaan ei myy niitä noin halvalla. Onko siinä jotain vikaa, vai miksi et pyydä siitä saman tien vähän enemmän kun ihan hyvin voisit? En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja |
Savu 01.11.2014 00:05:18 | |
---|
Tarkotin, et Artist kaasuttais ja omat kamat ei mee kaupaks torilla. :) kekkuliheikki: Ei mene munkaan Artist pilkkahintaan kaupaksi. Vaihdan sen varmaan stratoon. "Torilla" tavataan! |
kosmonausea 01.11.2014 01:41:50 | |
---|
Sarko: GAS GAS GAS... Gauhee Marshallin himo, kauheaa tällainen kärvistely. Mulle iski sellainen himo, että pitäis kokea se kunnon Marshall-stäkki -rokkisärö, kun en oo ikinä oikeasti sellaista siinä lahkeissa lepatuttanu. Oon kyllä aika varma, että ei sellainen mun settiin ikinä jäis, mutta haluaisin kokea sen. Mieluiten Les Paulilla, että soittais jotain köykäisiä Slash-riffejä, vaikken oo ikinä Les Pauliinkaan tottunu. Ja jos ei köykäisiä, niin ainakin köykäisesti. Perkelefantti. |
kekkuliheikki 01.11.2014 01:47:05 | |
---|
hallu: Jos olisin kykenevä haluamaan yhtään mitään ja jos mulla olis tonni ja jos mulla ei olisi 12vuotiasta poikaa, joka käyttää mun kaikki rahat tabletteihin, peleihin sun muuhun tarpeelliseen, niin ostaisin tuon sinun Ibanezin. Se on vaan niin hieno ja niitä ei ole ikinä myynnissä ja silloin kun on niin kukaan ei myy niitä noin halvalla. Onko siinä jotain vikaa, vai miksi et pyydä siitä saman tien vähän enemmän kun ihan hyvin voisit? Mutta kun on tavaraa kiikarissa. Ja tasta hommasta on jarki jattanyt jo aikoja sitten. En allekirjoita. |
hallu 01.11.2014 10:02:14 | |
---|
kekkuliheikki: Mutta kun on tavaraa kiikarissa. Ja tasta hommasta on jarki jattanyt jo aikoja sitten. Voi hitto, joku saa yhden mun unelmakitaroista tosi huokealla. Lohtua minulle tuo tieto, että kitarasi tuo onnea hänelle joka sen ostaa ja sinä saat sen mitä nyt ikinä sitten haluatkaan:-). Tsemppiä, sun juttuja on mukava lukea ja muutenkin vaikututat mukavalta kaverilta. En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja |
Sarko 01.11.2014 10:47:10 | |
---|
kosmonausea: Mulle iski sellainen himo, että pitäis kokea se kunnon Marshall-stäkki -rokkisärö, kun en oo ikinä oikeasti sellaista siinä lahkeissa lepatuttanu. Oon kyllä aika varma, että ei sellainen mun settiin ikinä jäis, mutta haluaisin kokea sen. Mieluiten Les Paulilla, että soittais jotain köykäisiä Slash-riffejä, vaikken oo ikinä Les Pauliinkaan tottunu. Ja jos ei köykäisiä, niin ainakin köykäisesti. Samma här! Super Lead kovalla ja full stackin lävitse tuutattuna tekisi mieleni räpeltää. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
kekkuliheikki 01.11.2014 12:21:50 | |
---|
hallu: Voi hitto, joku saa yhden mun unelmakitaroista tosi huokealla. Lohtua minulle tuo tieto, että kitarasi tuo onnea hänelle joka sen ostaa ja sinä saat sen mitä nyt ikinä sitten haluatkaan:-). Tsemppiä, sun juttuja on mukava lukea ja muutenkin vaikututat mukavalta kaverilta. Tulee oikein huono omatunto. Myy jonkun joisen unelmakitaraa halvalla. :( En allekirjoita. |
Krice 01.11.2014 13:21:22 | |
---|
Orange CR120H (transistorivahvistin) vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta sille pitäisi hankkia vastaava 120W kaappi arvatenkin. Putkivahvistimet on alkaneet ärsyttää kun niissä on aina jotakin vikaa. |
hallu 01.11.2014 13:51:41 | |
---|
kekkuliheikki: Tulee oikein huono omatunto. Myy jonkun joisen unelmakitaraa halvalla. :( Nyt häntä pystyyn ja minua ei kannata sääliä, mulla on kitaroita enemmän kuin omiksi tarpeiksi:-D En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja |
Bosambo 01.11.2014 16:31:57 | |
---|
Näinhän tää tuntuu menevän. Torille stalkkaamaan -> 2kk päästä kitara kotona -> 1kk hierontaa -> keppi loistoiskussa -> mikäs nyt, kun en vieläkään osaa soittaa -> pakko olla laitteissa vika -> torille stalkkaamaan -> jne... |
Jukka Häikiö 01.11.2014 22:21:45 | |
---|
kosmonausea: Mulle iski sellainen himo, että pitäis kokea se kunnon Marshall-stäkki -rokkisärö, kun en oo ikinä oikeasti sellaista siinä lahkeissa lepatuttanu. Oon kyllä aika varma, että ei sellainen mun settiin ikinä jäis, mutta haluaisin kokea sen. Mieluiten Les Paulilla, että soittais jotain köykäisiä Slash-riffejä, vaikken oo ikinä Les Pauliinkaan tottunu. Ja jos ei köykäisiä, niin ainakin köykäisesti. Jep ja sen kun kokee, ei ole enää paluuta, mihinkään, koskaan, ikinä. 1959SLP ja 2 4X12 komeroa, aika samat sfäärit kuin kiippari-osastolla Hammond B3 ja 251 lepa, nää 2 juttua kun saa kokea samassa huoneessa, tietää että on jonkun ylittämättömän kanssa tekemisissä, jos joku muuta väittää, ei omaa henk.koht kokemusta asiasta, väitän minä ja ihan tappiin asti. Kitoosh ja nam! Terveisiä pizzerian nurkasta.... |
Ulkomaan foorumilla ois Blackmachinen B2 vasurina. Kuumottelisi hieman. "Nyt on kyllä kakkaröpellimessäm ollut iso potkuri." - eino mutku |
kekkuliheikki 02.11.2014 11:28:15 | |
---|
hallu: Nyt häntä pystyyn ja minua ei kannata sääliä, mulla on kitaroita enemmän kuin omiksi tarpeiksi:-D Ma otin sen pois alennusmyynnista kun nyt ei olekkaan enaa niin kiire. :) En allekirjoita. |
Jucciz 02.11.2014 11:58:52 (muokattu 02.11.2014 12:00:49) | |
---|
Jukka Häikiö: 1959SLP ja 2 4X12 komeroa Ihan jees, mutta vielä rouheempaa jos on aito plexi. SLP:hän on reissue-malli 90-luvulta, vieläpä piirilevykone. ;) P.s. Tiedän kyllä, mistä sanoista kirjainyhdistelmä tulee, mutta alkuperäisistä sitä ei käytetä. Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
Jukka Häikiö 02.11.2014 14:04:51 | |
---|
Jucciz: Ihan jees, mutta vielä rouheempaa jos on aito plexi. SLP:hän on reissue-malli 90-luvulta, vieläpä piirilevykone. ;) P.s. Tiedän kyllä, mistä sanoista kirjainyhdistelmä tulee, mutta alkuperäisistä sitä ei käytetä. Joo, reissuesta ei tossa munkaan pelissä ole kymysys, Metro Ampin(parhaat) hilut sisällä -68 specsein, vähän SuperBass blendattuna, laiteltu nippuun Kankaanpään Mikon ja Paatelaisen Miikan toimesta, reissueta siinä on kuoret ja chassis jäljellä. Siihen sopii pläjäyttää sen vintake kuuskasin vierelle vertailuun....ja sillees...eikä ne "aidot" vintaket aina ole mitään taikalaatikoita/tae jostain ultimaattisesta soundista, monesti niissäkin on sitä ihtiään lähinnä kuoret, kun matkan varrella on vaihtunut komponentti, jos toinenkin. Marshalleista kun on kyse, niin kaikki ei vaan ole hyväsoundisia koneita, niin kuin me monet tämä tiedetään. Terveisiä pizzerian nurkasta.... |