Aihe: Gibson SG J
1 2 3
Yallup
17.11.2014 13:47:09
fhtagn: Modailin tuossa vähän omaa 2013-malliani ja tuota ... siitähän tuli ihan oikean kitaran näköinen! Mulla oli ostovaiheessa tästä kitarasta vähän ristiriitaiset fiilikset, liekö sitten ollut vaan jotain pielessä "fiiliksen" kanssa. Kaikki epäilykset katosivat nyt.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12078804/gibsonsgj.jpg

EDIT:
Vertailua varten kuvaus orkkislookista:
http://www2.gibson.com/Images/Produ … =true&height=410&width=1000

Onpa siistin näköinen kampe. Lakkoihin et kai koskenut?

Paljonko tunaukselle tuli hintaa? Itse olen hellinyt ajatusta, että voisi hommata tuollaisen SGJ:n ja tuunailla ja leikkiä sillä. Tietysti siinä rahaa palaisi ja samalla hinnalla saisi kerralla hyvän. Tuota vaan raskisi vähän "poraillakin". Tekisi siitä omanlaisensa customin..
"Tosta se taitaa lähteä.."
fhtagn
17.11.2014 23:28:58
Yallup: Onpa siistin näköinen kampe. Lakkoihin et kai koskenut?

Paljonko tunaukselle tuli hintaa? Itse olen hellinyt ajatusta, että voisi hommata tuollaisen SGJ:n ja tuunailla ja leikkiä sillä. Tietysti siinä rahaa palaisi ja samalla hinnalla saisi kerralla hyvän. Tuota vaan raskisi vähän "poraillakin". Tekisi siitä omanlaisensa customin..

Lakkoihin en koskenut, kuva vaan vääristää chocolate satinia vähän luonnollista väriä tummemmaksi. Suurin menoerä oli uudet mikit, mä itse satsasin tarkoituksella vähän enemmän ja iskin Lacea sisään. Noissa on muuten ne Gibsonin PCB-levyt sisällä, kannattaa varautua henkisesti joko: a) hankkimaan uudet potikat tai b) katkomaan piuhat vanhoista mikeistä ja kolvaamaan uudet mikit kiinni vanhoihin piuhoihin, jotta saadaan ne liittimillä kiinni piirilevyyn. Itse olin laiska ja kallistuin vaihtoehtoon B.

SGJ:n mikit ovat muuten pidemmän otelaudan johdosta vähän lähempänä (millin-pari) toisiaan kuin normaalissa SG:ssä, joten ihan normimittaiset pickguarditkaan eivät mahdu. Ainahan voi toki ostaa uuden ja hioa vähän reunoja. Ebaystä löytää suht edullisesti.

Uudet knobit eivät paljoa maksaneet, nappasin omani Millbrookilta.

Kokonaishintaa tuli olennaisesti vähemmän kuin vaikka käytetylle stankulle, koska ostin edellisvuoden SGJ:n seuraavan vuoden poistomyynneistä modauskäyttöä ajatellen. Ainakin on tällainen suht uniikki oma versio, joka myös soundaa aivan hävyttömän hyvältä. Halvemmalla tietty pääsee jos investoi vaikka Teslan mikkeihin tms. - hyviä tarjouksia kyttäilemällä varmaan pääsee jo käytetyn SG specialin hintatasoon kiinni. Jos siis on tällainen projekti harkinnan alla, niin antaa mennä vaan! Tämän vuoden mallistoistahan kaikki nämä "halpis-Gibsonit" on jo tiputettu pois.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)