Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aito usa Bigsby?
1
v8ford
28.10.2014 20:48:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko nuo thomanilla myynnissä olevat Bigsbyt aitoja?en tarkoita nyt niitä lisenssi bigsbyjä vaan onko nuo usa vai kiina tekoisia?
Gretschiin olisi tarkoitus tilata Bigsby B-6 kullattu versio niin hinta referenssiä tehdessä tuli esiin thomanin bigsbyt ja ovatten halvemmat kuin esim.milkbrookin mutta itse kysymykseen palaten onko nuo thomanin bigsbyt nyt niitä aitoja made in usa??
 
http://www.thomann.de/fi/bigsby_b6_gold_tremolo.htm#bewertung
 
http://www.millbrook.fi/tuotteet.ph … 93&tuotekoodi=B6G&tuoteryhma_id=204
 
yst.ter.tietämätön?
 
v8ford
28.10.2014 20:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ja miten tuo kultaus?eikös noita ole eri variaatioita tuonkin osalta?esim.bezel gold jne?
Kuluuko tuo kuultaus miten nopeasti?kokemuksia?
 
kojones
28.10.2014 21:10:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

B6 = USA
B600 = lisenssi.
 
Kauheen kalliita ne Thomannillakin näyttää olevan kun muun maailman hintoihin vertaa.
 
Durty
28.10.2014 21:47:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa ehkä sieltä Millbrookista kysellä, josko myisivät samaan hintaan.
 
rheinone
28.10.2014 21:55:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Durty: Kannattaa ehkä sieltä Millbrookista kysellä, josko myisivät samaan hintaan.
 
Ja palaute sitte tähän samaan ketjuun, jos/kun onnistui kaupat Millbrookissa, kiitos.
 
Andy_Von_Hulkko
31.10.2014 14:53:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

116€ olisi aika tiukka alennus tuohon lähtöhintaan...
 
Timo JM
31.10.2014 21:54:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bigsbyjen hinnoissa on musta kyllä vahva kusetuksen maku. Samalla hinnalla saa yleensä jo ihan hyvän kitaran.
 
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
hallu
31.10.2014 22:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo JM: Bigsbyjen hinnoissa on musta kyllä vahva kusetuksen maku. Samalla hinnalla saa yleensä jo ihan hyvän kitaran.
 
Mutta siinä ei ole aitoa Bigsbyä;-)
 
En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
v8ford
01.11.2014 11:47:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mutta siinä ei ole aitoa Bigsbyä;-)
 
Juu,ei tuon 300e hintaluokan kepeissä ole aitoa saatikka edes lisenssi bigsbyä,aito bigsby ei ole väljä/vedä virettä pois kesken soittelun ja on mukavan "jämäkkä",mun mielestä ihan ok sijoitus 600-700e kitaraan.
Tilasin nyt sitten tuon thomanin bigsby b-6 kullattuna ja muuta sälää samalla.
Gretsch Electromatic G5124 mallia "Hot Roddaamassa"...
 
varakeef
01.11.2014 15:45:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

v8ford: Juu,ei tuon 300e hintaluokan kepeissä ole aitoa saatikka edes lisenssi bigsbyä,aito bigsby ei ole väljä/vedä virettä pois kesken soittelun ja on mukavan "jämäkkä",mun mielestä ihan ok sijoitus 600-700e kitaraan.
Tilasin nyt sitten tuon thomanin bigsby b-6 kullattuna ja muuta sälää samalla.
Gretsch Electromatic G5124 mallia "Hot Roddaamassa"...

 
Siinä meni kyllä rahat hukkaan. Se B60 on aivan erinomainen kampi eikä se eroa tuntumaltaan B6:sta muuten kuin jousen pituuden vuoksi. Vitosella olisit saanut tuumaisen jousen.
 
Toki ymmärrän tuon kultaisen B6:n ulkonäöllisen vetovoiman...
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Jytäurpo
01.11.2014 15:52:42 (muokattu 01.11.2014 18:58:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varakeef: Siinä meni kyllä rahat hukkaan. Se B60 on aivan erinomainen kampi eikä se eroa tuntumaltaan B6:sta muuten kuin jousen pituuden vuoksi. Vitosella olisit saanut tuumaisen jousen.
 
Toki ymmärrän tuon kultaisen B6:n ulkonäöllisen vetovoiman...

 
Samaa mieltä ja olishan ton saanut esim. ebaystä alle kahden sadan.
edit: niin ja onhan noita vähän päälle 300 euron kitaroita joissa on lisenssi bigsby.
 
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
v8ford
01.11.2014 22:32:35 (muokattu 01.11.2014 23:04:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varakeef: Siinä meni kyllä rahat hukkaan. Se B60 on aivan erinomainen kampi eikä se eroa tuntumaltaan B6:sta muuten kuin jousen pituuden vuoksi. Vitosella olisit saanut tuumaisen jousen.
 
Toki ymmärrän tuon kultaisen B6:n ulkonäöllisen vetovoiman...

 
Ei mielestäni mennyt raha hukkaan,minulla on noita lisenssejä ja aitoja jokunen ollut ja eron kyllä huomannut kampea veivatessa esim,kopio/lisenssin vibran kieltenpitimen osa jossa on rulla "laakerit" ovat väljät sekä kampi liikkuu ontuvasti ylös-alas liikkeessä.
 
Miksi ostaa lada kun mersukin on olemassa?mesellä pääsee mukavan pehmeästi ja sujuvasti sekä varmasti,ladalla taasen....kyllähän te tiedätte:)
 
Toki tämäkin on mielipide kysymys mutta itse ainakin maksan hitusen enemmän aidosta asiasta kun taasen muutaman kympin vähemmän kopiosta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «