Niskamies 22.05.2004 11:24:34 | |
---|
Elikkä mulla on toi Ts-7, mistä on kytkin ruvennut temppuilemaan. Onko kallis operaatio viedä liikkeeseen korjattavaksi, vai onko helppo homma tee-se-itse-miehelle? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Lego 22.05.2004 11:29:06 | |
---|
Elikkä mulla on toi Ts-7, mistä on kytkin ruvennut temppuilemaan. Onko kallis operaatio viedä liikkeeseen korjattavaksi, vai onko helppo homma tee-se-itse-miehelle? Käytätkö patteria vai muuntajaa siinä? Mulla nimittäin temppuili SM-7:n kytkin kun patteri oli loppu (tiiä sitten miksei jaksanut reagoida painamiseen) mutta kun laitoin uuden patterin niin johan skulas. Tosin nykyään käytän vaan muuntajaa eikä oo onkelmia. sinä olet tyhmä |
Niskamies 22.05.2004 11:53:00 (muokattu 22.05.2004 11:53:58) | |
---|
Käytätkö patteria vai muuntajaa siinä? Mulla nimittäin temppuili SM-7:n kytkin kun patteri oli loppu (tiiä sitten miksei jaksanut reagoida painamiseen) mutta kun laitoin uuden patterin niin johan skulas. Tosin nykyään käytän vaan muuntajaa eikä oo onkelmia. Muuntajaa käytän. Toista on kun bossien kytkimet, kun ts-7:ssa joutuu usein monta kertaa polkasemaan ennenkun jää päälle. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Lego 22.05.2004 12:29:27 | |
---|
Muuntajaa käytän. Toista on kun bossien kytkimet, kun ts-7:ssa joutuu usein monta kertaa polkasemaan ennenkun jää päälle. Jaahas, en osaa kyllä sen paremmin auttaa sitten mutta ei se ole kova homma itsekään vaihtaa (avasin ja katsoin niin neljästä kohtaa näyttäisi olevan kiinni piirilevyssä tuo kytkin). On muuten perhanan heppoisen näköinen muovirääpäles tuo kytkytin. sinä olet tyhmä |
Niskamies 23.05.2004 22:49:32 | |
---|
Anyone? Missä mä saisin vaihdettua paremman kytkimen tohon Ibaneziin? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Reddie 23.05.2004 23:04:26 | |
---|
|
Niskamies 23.05.2004 23:05:31 | |
---|
Kyselyjä voi ainakin osoittaa Levytukkuun eli Ibanezin maahantuojalle. http://www.levytukku.fi Juu, pitänee keskiviikkona käväistä tuolla. Hirveet kun se kytkin ei toimi. En enää koskaan osta tonelok pedaaleja, onneks ei kylläkään ole tarvis :) Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Tomtom 24.05.2004 10:15:18 | |
---|
Ostin oman DE-7:ni Huttuselta joskus vuosi pari sitten. Silloin myyjä sanoi varaosan maksavan euron ja jos nyt satun oikein muistamaan, niin heillä olisi ollut osaa siellä. Kannattanee soittaa ja kysyä ainakin. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Niskamies 24.05.2004 10:21:06 | |
---|
Ostin oman DE-7:ni Huttuselta joskus vuosi pari sitten. Silloin myyjä sanoi varaosan maksavan euron ja jos nyt satun oikein muistamaan, niin heillä olisi ollut osaa siellä. Kannattanee soittaa ja kysyä ainakin. Tänks. Missäspäin hesaa huttunen on? Ei ole tultu siellä vielä käytyä, mutta pitää nyt ekaks tarkastaa levytukku. Hirveetä kun hyvä pedaali pilataan surkeella kytkimellä. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Tänks. Missäspäin hesaa huttunen on? Ei ole tultu siellä vielä käytyä, mutta pitää nyt ekaks tarkastaa levytukku. Hirveetä kun hyvä pedaali pilataan surkeella kytkimellä. Caloniuksenkatu 3, 00100 Helsinki |
Niq 24.05.2004 10:42:39 | |
---|
Hirveetä kun hyvä pedaali pilataan surkeella kytkimellä. Tämä tuntuu nykyisin ikävä kyllä olevan enemmän sääntö, kuin poikkeus noissa uusissa tehdasvalmisteisissa pedaaleissa. Esim 5-sarjan ibanezit on surullisenkuuluisia juuri tuon kytkimen huonoudesta. Itselläni on kaverilta saatu Zoomin muuten hyvä ja monipuolinen multiefekti (joku 3000s), mutta se ei toimi juuri mitenkään, kun raskasjalkainen kaverini on polkenut jalkakytkimiä voimalla ja parin kytkimen kohdalla on piirilevy halki monesta kohtaa. Kukahan fiksu insinööri on keksinyt juottaa muutenkin heppoiset jalkakytkimet piirilevyyn. Ja vielä piirilevy efektin "yläpintaan" kiinni ja ruuvit kytkimen viereen. Eli piirilevyn se kohta, jossa on ruuvi, ottaa itseensä kaiken painon, mitä jalkakytkimen polkeminen aiheuttaa. Hohhoijaa. I have a cunning plan |
Mikko Kankaanpää 24.05.2004 11:24:19 | |
---|
Noita kytkimiä saa edullisimmin elektroniikkaliikkeistä. Esim. Yleiselektroniikka kurvin lähistöllä. Auttavat varmasti kun viet avatun pedaalin sinne ja näytät kytkintä. Kytkin maksaa luultavasti alle euron. Tämä jos siis haluat itse vaihtaa. Liikkeessä kai operaatio maksaa pari kymppiä? Mikko |