Aihe: Dilemma buutsien kanssa.
1
Uruk
23.05.2004 20:55:52
Minulla on kunnon cowboy-buutsit, ruskeat nupukkunahkaiset. no ne ovat juuri hienon kuluneet. No vähän aikaa sitten tiputin vattuhilloa toiselle buutsille, jättäen ilkeän tahran. Miten saisi tahran pois ilman että menettäisin buutsien kuluneen lookin?
"Liisa hakee sakset..."
Jani The Rock
23.05.2004 21:41:55

Tää onkin vaikeampi tikki. Nupukki on sellasta pirua, että siihen jää vedestäkin selvät jäljet. Ja hillo on niin sokerista tahmaa, että hankalaksi menee. Mitään pomminvarmaa poppakonstia ei varmaankaan ole. Mutta jos vedellä yrität, niin käytä reilusti vettä jotta sokeri liukenisi. Tahranpoiston jälkeen kuivaa alue kangasliinalla niin pintakuivaksi kuin mahdollista, jottei tule valumajälkiä. Kuivaus huoneenlämmössä, ei patterin päällä tms. Voi kyllä olla ettei toimi varsinkin jos nahka on kovasti kulunutta, suutari osaa varmasti paremmin neuvoa.
Don`t mess with the countryboys
Unworthy Knight
24.05.2004 18:17:44 (muokattu 24.05.2004 18:18:10)
Jani The Rock vois kyllä alkaa pitää omaa palstaa jossakin rock lehdykässä.
Vaih pitäskös M:nettiin tehdä oma osio "Jani vastaa"
-Hei Jani miten korjaan mun rikkoutuneen imagon ?
HotBoy91
Snow covers my frozen corpse/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
Uruk
24.05.2004 18:45:55
Tää onkin vaikeampi tikki. Nupukki on sellasta pirua, että siihen jää vedestäkin selvät jäljet. Ja hillo on niin sokerista tahmaa, että hankalaksi menee. Mitään pomminvarmaa poppakonstia ei varmaankaan ole. Mutta jos vedellä yrität, niin käytä reilusti vettä jotta sokeri liukenisi. Tahranpoiston jälkeen kuivaa alue kangasliinalla niin pintakuivaksi kuin mahdollista, jottei tule valumajälkiä. Kuivaus huoneenlämmössä, ei patterin päällä tms. Voi kyllä olla ettei toimi varsinkin jos nahka on kovasti kulunutta, suutari osaa varmasti paremmin neuvoa.

Kiitän, pitää kokeilla... Oli se aika vittumaista.. Ja se hillo tippui hillomunkista, perkeleen pervot...
"Liisa hakee sakset..."
Jani The Rock
24.05.2004 20:37:10

Jani The Rock vois kyllä alkaa pitää omaa palstaa jossakin rock lehdykässä.
Vaih pitäskös M:nettiin tehdä oma osio "Jani vastaa"
-Hei Jani miten korjaan mun rikkoutuneen imagon ?
HotBoy91

Täähän kuulostaa asialliselta! Oikein kunnon Leelian lepotuoli -meininkiä. Mulla on jo palstalle nimikin valmiina: "Sharp Dressed Man". That`s me!
Don`t mess with the countryboys
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)