joku muu sikko: Erikoinen ajatuksenkulku sulla. Ööh, no tuota, et ole tehnyt "virhettä". Saa minullekin laittaa rahaa niin paljon kun ehtii, en minä sillä. Mun mielestä sulla on erikoinen ajattelutapa jos sun mielestä ennakkoon maksajat joutaa tulla huijatuksi. |
Seba 30.10.2014 17:34:50 | |
---|
Mikke on huumormiehhii. vastasi näin kun kehoitin laittaa summan + 560€ posteihin tulemaan:
lets talk about what i am buying first, why are you in a hurry to get money off me. I smell scam :)
|
the-Antero 30.10.2014 17:52:15 | |
---|
Seba: Mikke on huumormiehhii. vastasi näin kun kehoitin laittaa summan + 560€ posteihin tulemaan: Mitä vastasit :D (((MORE FUZZ))) |
Myrkky Nuoli 30.10.2014 18:32:39 (muokattu 30.10.2014 18:34:16) | |
---|
joku muu sikko: Edelleenkin: Jokainen joka lähettää rahaa kellekkään ilman että näkee kaupan kohteen nokkansa edessä, joutaakin tulla huijatuksi. Tähän sitten kaikki nokun muttakun kitinät alle. Mä alotan vaikka tän niin kutsutun nokun muttakun kitinän sulle hanipupu. Uhrien syyllistäminen on väärin kaikissa skenaarioissa, aina, piste. Vaarallinen ajattelutapa on tämä, eikä sille pitäisi antaa mitään painoarvoa. Huijaaminen on huijaajan vika, aina. Ei huijatun. Vaikka ois ite miten pöljä. Seba: Mikke on huumormiehhii. vastasi näin kun kehoitin laittaa summan + 560€ posteihin tulemaan: lets talk about what i am buying first, why are you in a hurry to get money off me. I smell scam :) Tässä rupee olemaan jo tekemisen meininki :D More Nintendo, less Marshall. |
Seba 30.10.2014 18:50:03 | |
---|
the-Antero: Mitä vastasit :D Kerroin sille jotta on jo varsin tunnettu tällä palstalla, mutta jatkakoon toki yrittämistä jos tykkää aikaansa tuhlata. kysyin myös että onko joku muka oikeasti niin tyhmä että menee noin huonoon vedätykseen? |
sustain65 30.10.2014 18:52:49 | |
---|
Myrkky Nuoli: Uhrien syyllistäminen on väärin kaikissa skenaarioissa, aina, piste. Vaarallinen ajattelutapa on tämä, eikä sille pitäisi antaa mitään painoarvoa. Huijaaminen on huijaajan vika, aina. Ei huijatun. Vaikka ois ite miten pöljä. Täsmälleen näin, plussan viskasin. |
Durty 30.10.2014 21:11:18 | |
---|
Mikael kysyi minultakin, onko instrumenttini (kitaramikki) vielä myynnissä. Vastasin, että on, mutta ei sinulle. |
artal 30.10.2014 21:53:33 (muokattu 30.10.2014 21:53:48) | |
---|
Pääsin myös osalliseksi tämän sankarin viesteistä tuon Mayan suhteen. Merkitsin roskapostiksi. Hyvä että aiheesta oli keskusteltu täällä, eipä tarvinnut alkaa lätistä lämpimikseen. |
tikutaku 31.10.2014 09:27:46 | |
---|
Mulla on ollut parin viikon ajan sutinaa Michael Howard Friedland-nimisen PayPal-huijarin kanssa, joka haluaa ostella muutakin kuin soittokamaa, mm autoja, veneitä yms. Maksoi olevinaan 200 euroa CASIOSTA, ja päälle vielä rahtikulut USA:han 560 euroa (Kyllä, luitte aivan oikein). Seuraava ohjelmanumero on tietty se, että vale-PayPal uhkailee oikeustoimilla ja ties vaikka millä helvetin kadotuksella, jos en maksa ETUKÄTEEN ITSE k.o. rahtikustannuksia. VAROKAA PAYPAL-HUIJAUKSIA! |
Twinkle 31.10.2014 09:33:23 | |
---|
Myrkky Nuoli: Uhrien syyllistäminen on väärin kaikissa skenaarioissa, aina, piste. Vaarallinen ajattelutapa on tämä, eikä sille pitäisi antaa mitään painoarvoa. Huijaaminen on huijaajan vika, aina. Ei huijatun. Vaikka ois ite miten pöljä. Joo, mutta toisaalta sitten esimerkiksi huijatuksi tulemistaan edesauttaa merkittävästi se, että maksaa tuntemattomalle ihmiselle rahaa ennakkoon tilille. Siinä ottaa tietoisen riskin joka kannattaa tiedostaa. Siitäkin huolimatta että tässä uhrilla on moraalinen yliote niin kyllähän se harmittaa. |
Seba 31.10.2014 10:07:10 | |
---|
tikutaku: Mulla on ollut parin viikon ajan sutinaa Michael Howard Friedland-nimisen PayPal-huijarin kanssa, joka haluaa ostella muutakin kuin soittokamaa, mm autoja, veneitä yms. Maksoi olevinaan 200 euroa CASIOSTA, ja päälle vielä rahtikulut USA:han 560 euroa (Kyllä, luitte aivan oikein). Seuraava ohjelmanumero on tietty se, että vale-PayPal uhkailee oikeustoimilla ja ties vaikka millä helvetin kadotuksella, jos en maksa ETUKÄTEEN ITSE k.o. rahtikustannuksia. VAROKAA PAYPAL-HUIJAUKSIA! No tää on just sama tyyppi josta on puhuttu viime sivut. |
-HP- 31.10.2014 11:02:08 | |
---|
No jaampa tässä kuitenkin kun tuli paypalit puheeksi; Vajaa vuosi sitten tuli just tää että haluttii ostaa semi halpa floikkaritsa jenkkeihin, kysyi ihan päteviä kysymyksiä kuitenkin ja ihan ihminen siellä vastaili mun viesteihin. Leikin mukana tuli hienosti väärennettyjä paypal-postejakin jotta ois rahaa tullut mutta kun aloin vääntää että en näe verkossa niitä samoja rahoja niin alko uhkailut. Missään vaiheessa en luovuttanut tietoja joten sainpahan noiden idioottien aikaa tuhlattua. Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |
Karvanaama-Zakk 31.10.2014 13:41:57 | |
---|
Tänne myös Michael lähestyi. En lämmennyt... Karvojen kasvatus on miesten hommaa! |
joku muu sikko 31.10.2014 13:51:45 | |
---|
Te luulette nauravanne Friedlandin Maikkelille. Oikeasti se on se joka nauraa, asuu Beverly Hillsissä ja ajaa lamborghinilla. |
Laulava Kylätohtori 31.10.2014 13:55:51 | |
---|
joku muu sikko: Oikeasti se on se joka nauraa, asuu Beverly Hillsissä ja ajaa lamborghinilla. Kunnes havahtui siihen, että äiti käski lähteä kouluun... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
joku muu sikko 31.10.2014 14:14:26 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kunnes havahtui siihen, että äiti käski lähteä kouluun... Siitä voi vähän arviailla todennäköisyyksiä paljonko fyrkkaa Maikkelille tulee, jos täällä maailman laidalla pienen Suomen pienessä mnetissä on x kpl tyyppiä jotka on menettäneet X euroa ja mies tekee täyttä päivää koneella ja auki on kymmeniä tai jopa satoja osto/myyntipalstoja koko ajan. |
Laulava Kylätohtori 31.10.2014 14:28:56 | |
---|
joku muu sikko: Siitä voi vähän arviailla todennäköisyyksiä paljonko fyrkkaa Maikkelille tulee, jos täällä maailman laidalla pienen Suomen pienessä mnetissä on x kpl tyyppiä jotka on menettäneet X euroa ja mies tekee täyttä päivää koneella ja auki on kymmeniä tai jopa satoja osto/myyntipalstoja koko ajan. Mutta täällä ei taida olla vielä ketään mennyt 'Mike' kusetukseen. Sen verran tyhmiä ja läpinäkyviä yrityksiä, että varmuudella voidaan todeta, että (onneksi) Mike ei ole se 'penaalin terävin kynä'. Voi olla, että tienaa hyvinkin, mutta itse en tähän usko... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Seba 31.10.2014 16:18:26 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mutta täällä ei taida olla vielä ketään mennyt 'Mike' kusetukseen. Sen verran tyhmiä ja läpinäkyviä yrityksiä, että varmuudella voidaan todeta, että (onneksi) Mike ei ole se 'penaalin terävin kynä'. Voi olla, että tienaa hyvinkin, mutta itse en tähän usko... Se kuinka aktiivisesti se täällä yrittää, ja väitän että ilman tulosta, kertoo jo jotain että ei vissiin kovin hyvin natsaa muutenkaan kun edelleen täällä yrittää. summat mitä pyytää on niin naurettavia että ei tuommoiseen kukaan aivot omaava voi langeta kun satasen tuotteesta myyjän pitäisi maksaa 560 postit :) jos keskittyisi kalliimpaan tavaraan ja muutaman kympin vaateisiin niin ehkä tulisi "tulostakin". vituttaa kun ei osata edes vedättää saatanan jenkkidorkat :) |
kekkuliheikki 31.10.2014 16:21:37 | |
---|
Noita maikkeleita riittaa kylla. Nain eilen Ranskan huuto.netissa halvan Suhrin. Oli vahan liian halpa ja sieltapa se loytyi Ebaysta parin haun jalkeen. Google translate oli toiminut hemmoille yllattavan hyvin eika ollut paljon kielioppivirheita. En allekirjoita. |
jhlamm 31.10.2014 17:22:14 | |
---|
Eikös se make jo laittanut jollekin suomeksi viestiä (translatella vaikea kääntää oikein) eli mulle on ainakin herännyt oletus, että tyyppi on ihan supi Suomalainen jonne... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |