kekkuliheikki 28.10.2014 16:27:21 | |
---|
klobasa: Vähän laski toi PRS Hollowbody GAS kun huomasi miten vähän niitä liikkuu suomessa. Eikä tohon mun aloittamaan ketjuunkaan ole tullu vielä yhtään kommenttia. Voi vaan kuvitella miten lähtisi järki jos ostaisin moisen kitaran ja syystä tai toisesta olisikin joskus täällä sitä pois myymässä...heh. Säästinpä siis juuri pari tonnia rahaa! Mitähän sitä sit ostais... Taalta loytyy!!! Ei hataa!!! Ma vaijyn sulle hyvan. En allekirjoita. |
klobasa 28.10.2014 16:31:29 | |
---|
kekkuliheikki: Taalta loytyy!!! Ei hataa!!! Ma vaijyn sulle hyvan. Kyllähän noita Ebäystä aika ajoin löytyy hyviä. Viime viikolla meni 1300€ hintaan yksi. Meinasin sitä, että noita liikkuu suomessa vähän = eivät ilmeisesti ole kovin haluttuja = jälleenmyynti voisi olla tuskaa... En ole 100% varma, että tuollainen olisi pitopeli. Mutta kovasti haluaisin ostaa testiin. Mutta jos löydät sieltä jotain alle parin tonnin yksilöitä niin en tosiaankaan laita vastaan jos heität vaikka pikaviestillä linkkiä! |
Sarko 28.10.2014 17:13:51 | |
---|
Wittu mikä brittisoundi-GAS heräs Catalinbread DLS demojen myötä. Joutuu jonkun brittihirviön hankkimaan jossain vaiheessa, ehkä Carlsbro Top 50 tai hyvällä tsägällä Marshall Super Lead/Bass. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 28.10.2014 17:21:55 | |
---|
Shredator: Aijai, Jaskan Texas Rangeria saisi nyt Custom soundsilta. Pitäsköhän sitä... Tosi hyvä että Jaska saa näkyvyyttä. :) Upeita purkkeja ja asiakaspalvelu toimii. klobasa: noita liikkuu suomessa vähän = eivät ilmeisesti ole kovin haluttuja = jälleenmyynti voisi olla tuskaa! Toinen mahdollisuus on tietty että ne ovat niin hyviä ja haluttuja että kun joku sellaisen kerran saa niin ei kiertoon mene. Ja jos lyö torille niin menee hetkessä. :) |
Gabe: Tosi hyvä että Jaska saa näkyvyyttä. :) Upeita purkkeja ja asiakaspalvelu toimii.
Toinen mahdollisuus on tietty että ne ovat niin hyviä ja haluttuja että kun joku sellaisen kerran saa niin ei kiertoon mene. Ja jos lyö torille niin menee hetkessä. :) Juup, pitihän se käydä kotiuttamassa. 1. versio mulla oli aiemmin, mutta tää uusi tuntuu paremmalta! Jos et soita taimissa, olet liian hidas. |
Karhukoira74 28.10.2014 18:52:33 | |
---|
Shredator: Juup, pitihän se käydä kotiuttamassa. 1. versio mulla oli aiemmin, mutta tää uusi tuntuu paremmalta! Tehkääs laittakaas tästä jotain hyvää clippiä =) En googleta, enkä käytä hakua. Paitsi ehkä kotona kun oon yhteyksien äärellä.... -So many assholes, so few bullets- |
Jucciz 29.10.2014 03:08:36 | |
---|
Kyllä sillä Anssilla taas on jotain selvästi mielessä... Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Laulava Kylätohtori 29.10.2014 06:40:59 | |
---|
Jucciz: Kyllä sillä Anssilla taas on jotain selvästi mielessä... Jaahas, kaikki on myynnissä. Olisi mielenkiintoista kuulla, minkälainen herkku nyt on kiikarissa... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
AngieRainbow 29.10.2014 09:54:36 | |
---|
Jucciz: Kyllä sillä Anssilla taas on jotain selvästi mielessä... Jos noi pari kitaraa menee, niin lupaan, että seuraava hankinta ei jätä kylmäksi. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
ReBeat 29.10.2014 09:58:17 | |
---|
|
Gabe 29.10.2014 12:51:30 | |
---|
Voihan perse... Puskaradion kautta olisi tarjolla wanhempaa marsua tuskallisen edulliseen hintaan. Löin epätoivoissani Amfinkin torille mutta nyt iski kauhea ahdistus myynnistä kun olisikin ottajia. Mitähän tässä taas tekisi. :/ |
Sarko 29.10.2014 13:17:26 | |
---|
Gabe: Voihan perse... Puskaradion kautta olisi tarjolla wanhempaa marsua tuskallisen edulliseen hintaan. Löin epätoivoissani Amfinkin torille mutta nyt iski kauhea ahdistus myynnistä kun olisikin ottajia. Mitähän tässä taas tekisi. :/ Tämähän ratkaistaan näin: ostat marsun, jos ei maistu niin tarjoa mulle! Mikä Marshall on muuten kyseessä? "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 29.10.2014 13:24:21 | |
---|
Sarko: Tämähän ratkaistaan näin: ostat marsun, jos ei maistu niin tarjoa mulle! Mikä Marshall on muuten kyseessä? Marshall JMP, 50w -72. Tuollaista olen kuolaillut jo pitkään. Ankaraa tuskailua edessä, ei oikein raaskisi tuosta Amfistakaan luopua mutta nyt olisi vähän liian hyvä tilaisuus passattavaksi. |
Sarko 29.10.2014 13:25:51 | |
---|
Gabe: Marshall JMP, 50w -72. Tuollaista olen kuolaillut jo pitkään. Ankaraa tuskailua edessä, ei oikein raaskisi tuosta Amfistakaan luopua mutta nyt olisi vähän liian hyvä tilaisuus passattavaksi. Ohhoh, kyllä mää tollaisen nappaisin ilomielin. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Jucciz 29.10.2014 13:30:10 | |
---|
Gabe: Marshall JMP, 50w -72. Tuollaista olen kuolaillut jo pitkään. Ankaraa tuskailua edessä, ei oikein raaskisi tuosta Amfistakaan luopua mutta nyt olisi vähän liian hyvä tilaisuus passattavaksi. Uijui, nää on poikkeuksellisen ärhäköitä Marshalleja. Onko sisäkuvia? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 29.10.2014 13:47:06 | |
---|
Sarko: Ohhoh, kyllä mää tollaisen nappaisin ilomielin. Ei näitä turhan paljon ole tyrkyllä. Jucciz: Uijui, nää on poikkeuksellisen ärhäköitä Marshalleja. Onko sisäkuvia? Näin olen myös käsittänyt. Saan niitä jossain kohtaa sähköpostiin. |
Laulava Kylätohtori 29.10.2014 16:12:30 | |
---|
Gabe: Marshall JMP, 50w -72. Tuollaista olen kuolaillut jo pitkään. Ankaraa tuskailua edessä, ei oikein raaskisi tuosta Amfistakaan luopua mutta nyt olisi vähän liian hyvä tilaisuus passattavaksi. Ai ai, aika herkku. Ei muuta kuin annat amfin mennä ja ostat kunnon vintage Marsun. Tuota soundia ei taida nykyisistä peleistä irrotakaan... Itseä vähän kiinnostaisi Voxin V846HW. Ei Jaskan wahin tilalle vaan kaveriksi. Välillä treeneissä kaipailisi wahia, mutta ei jaksa spedulautaa roudata, joten siitä treenikselle omaa wahia... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gabe 29.10.2014 23:05:06 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ai ai, aika herkku. Ei muuta kuin annat amfin mennä ja ostat kunnon vintage Marsun. Tuota soundia ei taida nykyisistä peleistä irrotakaan... Ei hitto, soittelin sillä tänään ja oli pakko napata pois myynnistä. Ei tuosta millään raaski luopua, tuon hukkaaminen tulisi harmittamaan ja paljon. Pitää katsella vahvistimia uudelleen ensi vuoden puolella. Itseä vähän kiinnostaisi Voxin V846HW. Ei Jaskan wahin tilalle vaan kaveriksi. Välillä treeneissä kaipailisi wahia, mutta ei jaksa spedulautaa roudata, joten siitä treenikselle omaa wahia... Olikos tuo ihan poin to point tyyliin kasattu vai muistelenkoihan väärin? |
Jucciz 29.10.2014 23:14:24 | |
---|
Noita seiskakakkosia ei oo kyllä usein tarjolla. Ne on ihan spesiaalivuosikertaa havaintojeni perusteella. Mulla on ollut verrokkina '71 ja '73 ja niissä ei kummassakaan oo samaa kiukkua kuin '72:ssa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
AngieRainbow 29.10.2014 23:19:45 (muokattu 29.10.2014 23:21:13) | |
---|
Gabe: Ei hitto, soittelin sillä tänään ja oli pakko napata pois myynnistä. Ei tuosta millään raaski luopua, tuon hukkaaminen tulisi harmittamaan ja paljon. Pitää katsella vahvistimia uudelleen ensi vuoden puolella. Onko lead vai bass? Small box vai large box? Kuvia saatana! Varmasti kova peli. Itsekin olen kovin kiintynyt mun '71 JMP:hen. Se saa joka kerta seisomaan. Erotiikka on aivan yliarvostettua verrattuna kitarakamaan. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |