Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: PROJEKTI: ESP ltd mmv-08fd
1
Steve McFly
28.10.2014 17:56:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin! Olin menossa ostamaan kyseistä kitaraa, ja paikanpäälle saavuttuani tajusin oitis mikä on homman nimi. Vääriin käsiin joutunut helmi.
 
Kitara oli haisevassa ulkovarastossa, ja heti ensimmäiseksi huomasin rungon "piikkien" halkeamat - molemmissa samantyyppiset kun skeittilaudan dekki joka on kräkännyt. Lankun keskeltä menee halkeama - ilmeisesti säilytetty pakkasessa. Kielet olivat kaikki lähes irti. Viritinkoneistossa kaikki tapit ovat paskana, ja yksi puuttuu. Mikki ei toimi.
 
Kaveri ei tiennyt kitaroista mitään, oli saanut vaihdossa (?). Se antoi mun haltuun tän toistaiseksi, että saan katsoa tuleeks tästä soittopeliä ja aionks mä maksaa tästä mitään.
 
Eli siis, mitä sanotte? Kuinka paljon tästä kannattais maksaa, jos kannattaa ollenkaan? Entä kuinkahan paljon näillä tiedoilla tää kustantais jos laittais kuntoon? Kiitos etukäteen!
 
Metalkallo
28.10.2014 18:27:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

08 oli mun eka kunnon sähkis ja ei aivan huono ollutkaan, kevyt kuin mikä ja sounditkin oli suht jees. Jos on tosiaan 08 ja pidetty ulkona niin ei voi kuin ihmetellä? Paitsi tietenkin jos ei tosiaan ole mitään tietoutta kitaroista. Tosin luulisi sitä silti sen verran tietävän että sen voisi myydä jollekin eikä heittää vaan karusti ulos palelemaan? :E

Maksa 10e ja kunnosta itse pikku hiljaa.
 
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä.
Decadetroll
28.10.2014 18:29:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä kymppiä-paria enempää ainakaan maksaisi tollaisesta raadosta.
 
Kuntoonlaittokustannuksethan tietysti riippuvat ihan sinusta. Teetkö kaiken työn itse? Minkämoista palikkaa ajattelit pistää kiinni? (mikit, talla, virittimet, tarviiko elektroniikka uusia, tarvitseeko nauhoja vaihdella?) Onko sulla valmiiksi työkalut (puristimia, hiontavehjettä, nauhanvaihtotapauksessa välineet tehdä niin iso homma yms), vai pitääkö ostella?
 
Ihan perus ok-keppejähän nuo mmv:t ovat, eli oikein hellällä huolenpidollahan siitä saa oikein pitopelin ja luottokamppeen.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «