Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: King Diamond
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Sickness
13.06.2012 11:06:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=dNJsCwcGnVY&feature=related
 
Bändi on tosi kovassa vedossa, mutta itelleni ei nappaa Kinkun laulu ihan täysillä. Noh jos suomeen ovat tulossa niin lähden kyllä ilman muuta.
 
fasces
13.06.2012 12:39:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sickness: http://www.youtube.com/watch?v=dNJsCwcGnVY&feature=related
 
Bändi on tosi kovassa vedossa, mutta itelleni ei nappaa Kinkun laulu ihan täysillä. Noh jos suomeen ovat tulossa niin lähden kyllä ilman muuta.

 
Oli kyllä. Laulukin sujui hyvin, mitä nyt vähän sanat ilmeisesti unohtu hetkeksi. Tuo loppusoolo tuossa Black Horsemenissä on kyllä mielestäni niin oleellinen osa sävellystä, että minä soittaisin sen kyllä livenäkin täsmälleen kuin Denner sen on säveltänyt.
 
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
the-Antero
09.08.2014 13:10:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan kova keikka ja settilista eilen! Huh huh, heittämällä King Diamondin paras keikka jota oon livenä todistanu. Tuntu vaan että kaikki toimii!
 
(((MORE FUZZ)))
Kaake
24.10.2014 19:42:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin tänään elämäni ensimmäistä kertaa (!) "Abigail" levyn ja huh huh onpa huima teos!
 
En kyllä ikimaailmassa uskaltais kuunnella tota yksin jossain mökillä syyspimeän aikaan ja lueskella sitä tarinaa..
 
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
janik
24.10.2014 21:40:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kingi on kyllä ihan parasta, reilun 10 vuoden tauon jälkeen ollut itellä tehokuuntelussa muutaman viikon.
 
reaper666
26.10.2014 15:59:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaake: Kuuntelin tänään elämäni ensimmäistä kertaa (!) "Abigail" levyn ja huh huh onpa huima teos!
 
En kyllä ikimaailmassa uskaltais kuunnella tota yksin jossain mökillä syyspimeän aikaan ja lueskella sitä tarinaa..

 
Oliko myös eka Kingin levy mitä kuuntelit. Meinaan itsellä oli just noin mutta vitutti kun muut levyt olivat sitten pettymyksiä.
 
the-Antero
26.10.2014 21:46:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tutustuin Kingiin Mercyful Faten Melissan kautta. Abigail oli Melissan jälkeen. Huh huh, kyllä potkii.
 
Sitä harvemmin perheellisenä tulee enään alkoholia otettua mutta viimeks kun perhe oli veks ja kavereiden kanssa meillä iltaa istuttiin niin Abigail kuunneltiin! Naapurit varmaan arvosti ;)
 
(((MORE FUZZ)))
janik
26.10.2014 22:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen saanu jo vaimon hiukan tykästymään, so sad ja darkness jo menee, tyttärelle kelpaa graveyard albumin rallatukset ja halloween :)
 
Super-Jari
27.10.2014 07:07:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaake: Kuuntelin tänään elämäni ensimmäistä kertaa (!) "Abigail" levyn ja huh huh onpa huima teos!
 
En kyllä ikimaailmassa uskaltais kuunnella tota yksin jossain mökillä syyspimeän aikaan ja lueskella sitä tarinaa..

 
Kingin paras lätty.
 
Ruutukunkku
27.10.2014 09:58:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kinkku on kunkku!
Onhan se aivan uniikki tapaus edelleen metallimaailmassa. Loistava karaktääri, eikä varmasti ole päässyt helpolla uransa kanssa. Töitä on tehty, se on selvä.
 
Ysärin puolenvälin levyt (Graveyard ja Voodoo) ehkä heikoimmasta päästä, mutta kyllä niitäkin mieluusti silloin tällöin kuuntelee. Mielestäni uran huippuhetki on Conspiracy.
 
You are number six
reaper666
27.10.2014 10:03:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puppet masterissa on muutama kinkun parhaita biiseja: magic, blue eyes ja emerencia. Mutta eikös livenä tuu ne heikoimmat palat eli bloodt to walk ja puppet master.
 
Ruutukunkku
27.10.2014 10:10:32 (muokattu 27.10.2014 10:12:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Puppet masterissa on muutama kinkun parhaita biiseja: magic, blue eyes ja emerencia. Mutta eikös livenä tuu ne heikoimmat palat eli bloodt to walk ja puppet master.
 
Minusta Puppet master on tosi hyvä biisi. Ehkä levyn paras sitte kuitenki. Tykki meiniki ja hyvä kertsi.
 
E: Blood to walk on vähän ristiriitainen. Joskus toimii, joskus ei. Livenä ehkä jotain muuta tilalle.
 
You are number six
janik
27.10.2014 10:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fatal portraitista en kauheesti joskus välittänyt, mut siinähän ihan pirun kovia ralleja. House of god albumi on itelleni myös melko tuntematon.
 
Kaake
31.10.2014 13:09:28 (muokattu 31.10.2014 13:10:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Oliko myös eka Kingin levy mitä kuuntelit. Meinaan itsellä oli just noin mutta vitutti kun muut levyt olivat sitten pettymyksiä.
 
Itseasiassa oli :) MF:iä toki tullut enempi mutta sekin varsinaisesti vasta nyt enempi hankintalistalla.
 
Hain kirjastosta "Them" levyn ja sessio on tänään tai huomenna. Jos uskallan.
 
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
Hipelius
31.10.2014 14:27:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaake: Hain kirjastosta "Them" levyn ja sessio on tänään tai huomenna. Jos uskallan.
 
Tämä on taas minun mielestäni se Kinkun paras lätty. Soundeissa on kestämistä, mutta biisit on timanttia.
 
reaper666
31.10.2014 16:18:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hipelius: Tämä on taas minun mielestäni se Kinkun paras lätty. Soundeissa on kestämistä, mutta biisit on timanttia.
 
Monien mielestä paras. Tarttis kuunnella taas.
mutta tänään soi toki kinkulta biisi halloween :)
 
ZK
03.11.2014 17:05:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki King Diamondit omistan ja jokainen on helvetin kova omalla tavallaan! Monet kännit tms. vedetty ja fiilistelty!
 
-menee ne toki jotenkin selvänäkin.. ;)
 
Kaake
08.11.2014 14:58:28 (muokattu 11.11.2014 12:23:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kyllä Them pärjää ainakaan näillä kuunteluilla mitenkään Abigailille.
 
Soitto ja soundit on timanttia, mut ei mitenkään tuu sitä äärimmäisen häirintynyttä fiilistä niinku Abigailissa.
 
Se joka sano että jos kuuntelee Kinkulta ekaks Abigailili ja loput on pettymyksii saattaa olla kyllä oikeessa.
 
Mutta kyllä tää Them potkii soi repeatilla tuolla...
 
EDIT: Tai no soundit, ei ehkä ihan timanttia nyt kuiteskaan..
Jatketaan kuuntelua.
 
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
reaper666
10.11.2014 11:09:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin itekkin tossa themiä vähän intensiivisemmin. Onhan se kova vieläkin mutta ei tosiaan abigailille vedä mikään vertoja.
itse olen aika lyhyen ajan kinkku-fani. Abigailin ostin muistaakseni -04. Olin muutamia biisejä kuullut sitä ennen ja muistan kun kuulin silloin, ennen abigailin ostoa, että abigail 2 olisi paras levy. Ihmettelin kyllä väitettä kun tuotanto tuli tutuksi :DD
 
18is9
08.12.2014 10:51:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainostanpa tässä että King Diamond -tributtibändimme Conspiracy soittaa keikan Oulussa Hevimestassa lauantaina 13.12. Vedetään biisejä neljältä ekalta levyltä, ja ehkä joku Mercyful Faten ralli myös.
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «