arkipäivä
yön kutsuva hiljaisuus mua odottaa, eikä jätä rauhaan tuolta jostain, pimeydestä vielä vastauksen saan kun hyytyy veri suuhun ja taivas irvistää tuulee mun ajatukset sade mut lävistää ja taas kun polttaa alla maa ja sanat hajottaa mä hetken hiisaan unelmaa ja vaivun tunnelmaan kun katseet satuttaa sydäntä muistot viiltää mä hetken hiisaan unelmaa ja annan ajan vaeltaa katu huutaa askeleita varjoni mua saavuttaa kuka toivottaa hyvää yötä kun uni merkitsee kuolemaa kun huudan sun nimeäs katu ei vastaa mä annan kaiun kuolla ja jatkan matkaa ja taas kun polttaa alla maa ja sanat hajottaa mä hetken hiisaan unelmaa ja vaivun tunnelmaan kun katseet satuttaa sydäntä muistot viiltää mä hetken hiisaan unelmaa ja annan ajan vaeltaa päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
Kurome 24.05.2004 17:01:26 | |
---|
Mitä helvettiä on hiisaaminen? Anteeksi nyt näin kuivasta palautteesta, mutta keskittymiseni hajosi aina kun sana ilmestyi eteeni. "Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK |
vaurio 25.05.2004 05:56:22 (muokattu 25.05.2004 06:08:27) | |
---|
Mitä helvettiä on hiisaaminen? Anteeksi nyt näin kuivasta palautteesta, mutta keskittymiseni hajosi aina kun sana ilmestyi eteeni. slangisanojen käyttö on tyylikeino selittäköön joku sanaseppo tarkemmin mutta tässä tapauksessa voit vaikka tulkita sen sisään hengittämiseksi päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
ganesha 26.05.2004 17:45:24 | |
---|
"ihan kiva" :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
vaurio 26.05.2004 21:56:26 | |
---|
"ihan kiva" :D argh:) päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
hoja 26.05.2004 22:25:13 | |
---|
Mitä helvettiä on hiisaaminen? Mulle jäi kuva, että toi hiisaaminen olis jonkinlaista fiilistelyä, muistelua tms. Vauriolle plussaa, kaverihan luo jopa omia sanoja... Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |