Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Juoksukitara
1 2
Kamart
24.10.2014 18:35:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku tarvi kovasti Stratoa
 
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima … -vietiin-harvinainen-fender/679418/
 
Alfons Åberg
24.10.2014 18:55:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tekijällä liekkipipo?
 
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Don Felder
24.10.2014 18:58:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko kyseessä ns kulmahousu?
 
Noin vuosi sitten lähti Kaisaniemen F-musiikista kahdentonnin strato helmoihin piilotettuna. Oliko se sitten kävelystrato vai helmastrato?
 
En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia.
hallu
24.10.2014 19:34:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikuttaa "Arskan" tekosilta. "Arskat" eivät ole kiinnostuneita kitaroista, vaan ainoastaan seuraavasta annoksesta eikä heidän tielleen kannata asettua. Jos tuo keppi ei pian ilmaannu torille, niin kyse on voinut olla "tilauskeikasta" niin älyttömältä kuin se kuulostaakin.
 
En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
Ziggy Bubba
24.10.2014 20:49:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran olin todistamassa vastaavaa Kaisaniemen F-musiikissa. Kaveri vaan otti ja lähti. Hetken kesti että myyjät tosissaan tajusivat missä mennään.
 
Meikä Youtubessa: ZE BUBBA's gear demos
hallu
24.10.2014 21:16:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ziggy Bubba: Kerran olin todistamassa vastaavaa Kaisaniemen F-musiikissa. Kaveri vaan otti ja lähti. Hetken kesti että myyjät tosissaan tajusivat missä mennään.
 
Tässä muuten varmaan vaikuttaa se tuttuus sinne liikkeeseen. Itse esimerkiksi olen asioinut tosi paljon vantaanportin musafasulla, niin niillä on jo niin paljon tietoa musta, että jos jossakin mielenhäiriössä pöllisin kitaran , niin varmaan soittais mulle "mitä tykkäsit? pistetäänkö sun visalle?" siinä ei vain tuntisi itseään v---n tyhmäksi, vaan se oikeasi olisi aika tyhmää.
 
Varmaan jos musakauppaan pelmahtaa ihan vieras jannu, niin varmaan myyjät vähän katsoo että mikäs kaveri se on. En tiedä, mutta luulisin että musakaupoissa aika hyvin tunnetaan ne asiakkaat joita siellä pyörii.
 
En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
markkuilari
25.10.2014 05:47:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan jos musakauppaan pelmahtaa ihan vieras jannu, niin varmaan myyjät vähän katsoo että mikäs kaveri se on. En tiedä, mutta luulisin että musakaupoissa aika hyvin tunnetaan ne asiakkaat joita siellä pyörii.
 
Joskus kaupoissa saattaa käydä ihan tuiki tuntemattokian ostoksilla, jotkut tuntemattomat saattavat jopa ostaa jotain, epäilyttävää.
 
Kyllikki
25.10.2014 08:35:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellaista se on... elämä.
 
Toivon kuitenkin voimia ja jaksamista Kitarapajan henkilöstölle ja syvin osanottoni suruunne.
 
Mutta lohdutukseksi, onneksi paistaa se päivä risukasaankin, ja suomalainen voittaa aina. Myrskyn jälkeen on poutasää, vaikka alkuun onkin vaikeaa.
 
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Lennu
25.10.2014 09:46:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuilari: Joskus kaupoissa saattaa käydä ihan tuiki tuntemattokian ostoksilla, jotkut tuntemattomat saattavat jopa ostaa jotain, epäilyttävää.
 
No hyi, mä en kyllä myis sellasille.
 
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
Gabe
25.10.2014 09:49:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo sama kitara oli muuten torilla myynnissä aika pitkään.
Tsugu Way
25.10.2014 10:25:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Tuo sama kitara oli muuten torilla myynnissä aika pitkään.
 
Ja minäkin kävin tuota samaa skittaa Pajalla parikin kertaa koesoittamassa kun oli CS:it etsinnässä.Hyvähän tuo oli. Jostain syystä ei vaan tuo väri ollu just aivan mieleen..
 
Blues is allright!
Tawsky
25.10.2014 10:26:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna torilla:
 
Sähkökitara (sininen)
 
elikkäs tämmönen myynnissä
 
250e
 
saatanan paska ade -Traditional
Jormaz
25.10.2014 13:48:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: No hyi, mä en kyllä myis sellasille.
 
Tää on aika paha ongelma kun täältä oon lukenut että myyjän kunnioitus pitää ansaita vuosien asiakassuhteella mutta entä jos ei saa ensimmäistäkään kauppaa tehtyä.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Vetehinen
25.10.2014 14:03:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuota mahdollisuutta tullut tsiikattua esim kenkäkauppojen näyteikkunassa. Hyvännäkösiä juoksukenkiä löytyis kyllä nykyään. Jos hakis vaimolle vaikka piikkarit eli piikkikorkoiset juoksukengät.
 
How can you just trust me? You don't even know me.
Lennu
25.10.2014 16:13:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jormaz: Tää on aika paha ongelma kun täältä oon lukenut että myyjän kunnioitus pitää ansaita vuosien asiakassuhteella mutta entä jos ei saa ensimmäistäkään kauppaa tehtyä.
 
Pitää vaan yrittää olla nöyrä. Jotkut eivät vaan saa koskaan! Se on kova elämän koulu.
 
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
StJerky
25.10.2014 16:41:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: No hyi, mä en kyllä myis sellasille.
 
Soittimet myydään vain hyvään kotiin.
 
Little Savage
25.10.2014 20:33:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauppiailla on muutenkin liikaa kitaroita. Ihan hyvä että lähti.
 
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
Kellarikitaristi
25.10.2014 22:44:30 (muokattu 25.10.2014 22:50:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin saahan tuo kauppamies vakuutuksesta hyndet, mutta on vaan hanurista tuommoonen touhu. Saattaa kuitenkin olla tilaus, eihän noita Hoffs Packereita ja muitakaan arvokirveitä ole hirmusti löytynynnä. Vai olikos sen Valtosen LP jollain hörhöllä himassa sohvakitarana. No saatan muistaa omiani kun se on mitä sattuu, siis muisti.
Ja televiiiisiossa tuon Robertsin varustus häiritsee kirjoittelua:D
 
Kanssa ihmisten korvien kiusaaminen on sitte mukavaa puuhaa.
Kamart
26.10.2014 15:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StJerky: Soittimet myydään vain hyvään kotiin.
 
Eikös ammattaitaitoiset myyjät käytännössä tätä hieman teekin eli ei aloittelijalle myydä talon kalleinta/parasta kitaraa ellei ostaja tosiaan tiedä mitä tahtoo?
 
Dropped C
26.10.2014 16:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinostaisi todellakin tietää, että miten meinaa rosmo k.o. kitaran myydä. Nopeasti kuitenkin varmaan haluaa siitä eroon subun, yms. himoissaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «