Twinkle 14.02.2010 03:57:49 | |
---|
|
BubbleBob 14.02.2010 12:01:42 | |
---|
Eri. Back2Topic - ja eteenpäin. Kyllä Juccizin testimoniaalit (on hyvät sivut, kuvat ja ääninäytteet) respectin päätä nussaa puolelta toiselle - ei siitä kysymystäkään :-) Mutta hetken paras tai kaikkeuden paras on joskus eri asia kuin se joka sopii johonkin kontekstiin. Kuten kelläkin nyt kaikkeuskamat muutaman kuukauden päästä eri ja yhtä parhaat. Kalleuskin voi joillekin olla "kriteeri". Varmaan alkaa tässä vauhtikin hidastua, joten uudet J:t tarvitaan paikkaamaan tulevaisuudessa syntyvää valtavaa aukkoa ja ehkä tässä etsitäänkin sitä kultalusikkaista joka tulee saamaan vuoronsa. Voi olla jopa että Jucciz:n oppipoikahalu jo.. läts (auuuts!-: Itse päätynen komeron pimeään akkarin kaa, varmaa. Herrattaren pyhästi on niin moni MNettiläinen vaikuttanut omiin musiikki-ajatuksiin et less cut boing. Nimeäminen onkin vaikeampaa.. Ehkä Mika K:n artikkeli vaikutti Tech21 TM30:n hankintaan, siinä ehkä yksi lähes välitön vaikutus. Reddien pedalboard FAQ oli hyvä ja oma pikkuinen lauta onkin valmistumassa. Kiven kirjoitukset ovat opettanee paljon. Nämä siis kitarapuolelta. Kaikenkaikkiaan äärettömän kivaahan täällä on, opettavaa monin tavoin ja onnen hysteriaan (repeilemään) pääsee vähintään kerran viikossa. Voiko enempää vaatia - Paitsi aina vaan enemmän positiivisuutta :-) Jos mikään ikinä sinua koskettaa... Älä saatana ammu runoilijaa |
bfoc 14.02.2010 17:41:36 | |
---|
JuSu: Tälle ketjulle vastineeksi voisi perustaa ketjun, jossa ruoditaan Mnetin yliarvostetuimmat kamppeet, ja kamppeet, joista pidät Mnetin raadin suosituksista huolimatta. JuSu Haa. Hyvä idea. Laitan kiusaksi tänne kun moista ketjua en jaksa perustaa. Marsun TSL, Marsun VSII -sarjan combo, Marsun 1960-kaappi. Edullinen Giban lespa niillä keraamisilla kauhumikeillä. Siitäs saitte... Trendesetteröinnistä sen verran, että täältä on hihaan tarttunut nuo lifesaver ja treble bleed - ajatusmallit. Mitään rompetta en ole ostanut palstakekusteluihin pohjautuen, vaan kotean vääntää tuolta inhokkiromuista ne säädöt, joilla voi soittaa rumaa musiikkia nakkisormin. sutiojrikellA |
adretlan 14.02.2010 18:33:20 | |
---|
bfoc: Trendesetteröinnistä sen verran, että täältä on hihaan tarttunut nuo lifesaver ja treble bleed - ajatusmallit. Minä en kyllä haluaisi kitaraani treble bleediä. Mun mielestä on pelkästään positiivista että soundi vähän tummuu kun volumea laskee ja soundi menee puhtaammaksi. M.net trendsetteristä en tiedä, mutta oman RMC Picture Wahin hommasin suoraan sen takia kun Jucciz sitä ehdotti. Ja en ole katunut yhtään että sen ostin omakseni. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
VIPMetal 21.10.2014 08:02:01 | |
---|
Mad Professor Sweet Honey OD on kiinnostanut m.netin muutamien hehkutuksien johdosta jo pitkään, mutten oo saanu hommattua testiin. Samoin Xotic SL Drive. Nimimerkit hevikukko, shredator kamalistoineen/kuvineen olivat kovasti esikuvia laitepuolella. "I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end" |
Muovinen 21.10.2014 09:02:06 (muokattu 21.10.2014 09:08:28) | |
---|
VIPMetal: Mad Professor Sweet Honey OD on kiinnostanut m.netin muutamien hehkutuksien johdosta jo pitkään, mutten oo saanu hommattua testiin. Samoin Xotic SL Drive. Nimimerkit hevikukko, shredator kamalistoineen/kuvineen olivat kovasti esikuvia laitepuolella. Voin kyllä suositella molempia vaikka SL Drive onkin vasta testivaiheessa itellä. Minä tartuin aikanaan tohon SHOD-hehkutukseen myös ja kun pääsin sellaista ajan kanssa testaamaan, niin totesin kaikki kehut oikeiksi. Ensin piti hommata klooni ja sitten the real deal. Mahtava loota. Ja itse aiheesta: kitaroiden tai vahvareiden suhteen en oo saanu täältä oikein keneltäkään sellaista selvää tuuppausta mihinkään suuntaan, vaan ne ollut sellaisten isompien linjojen johdatusta. Pedaaleissa sen sijaan on tullut hankittua vaikka mitä täällä hehkutettua purkkia - SHOD, SL Drive, Pharaoh, 69 Fuzz, Stone Deaf PDF-1... Ainakin Gabea voi näistä purkkisavotoista syyttää ja äijä vielä ite möi koko laudan pois. On se saatana kettu! ;D |
Jäsen Eemilin artikkeli Kochin vahvistimista vaikutti aikanaan suuresti Powertone II:n hankintaan. Kiertoonhan sekin on jo lähtenyt. Oli miten oli, näin on! |
Funkånaut 21.10.2014 14:44:18 (muokattu 21.10.2014 14:44:38) | |
---|
Itse asiassa M.nettiläisistä eniten mun vempeleisiin on vaikuttanut nimimerkki kojones. Osoittanut kyllä monasti sen, että halvalla saa monasti yhtä hyvää ku kalliimmalla. E: Ja tietty se, että rakensikin mulle yhden Telen. Parhaan. |
Vihapiirakka 21.10.2014 15:46:55 | |
---|
Funkånaut: Itse asiassa M.nettiläisistä eniten mun vempeleisiin on vaikuttanut nimimerkki kojones. Osoittanut kyllä monasti sen, että halvalla saa monasti yhtä hyvää ku kalliimmalla. E: Ja tietty se, että rakensikin mulle yhden Telen. Parhaan. All hail to our lord and savior Myyrä-tele. Taisitten tämän rakentajalleen kojonesille. Mutta kokemuksesta sanon, hyvä tele on kyllä ehdottomasti. |
Jiaster 21.10.2014 15:51:34 | |
---|
Jucciz:en kanssa viestittely oli lopullinen niitti Sheptonen mikkien tilaamiseen, enkä ole katunut päivääkään. Niitä oli jo neljä settiä, mutta yhdet P90:set lähti Lespaullin mukaan ja se on kyllä kaduttanut... Tämähän on kuin mulle tehty biisi: Mike Stinson "Late For My Funeral" |
McNulty 21.10.2014 16:06:26 | |
---|
J_M_A: Jucciz:en kanssa viestittely oli lopullinen niitti Sheptonen mikkien tilaamiseen, enkä ole katunut päivääkään. Niitä oli jo neljä settiä, mutta yhdet P90:set lähti Lespaullin mukaan ja se on kyllä kaduttanut... Minunkin täytyy Jucciz mainita. Hän aikanaan suositteli Niemen Jaskaa (Jaska's Garage) speduvalmistajana ja muutama purnukka onkin tullut sieltä haalittua. Aloitin vahingossa tämän Rangemaster treble booster-villityksen ;) Iso penis, pieni ego... vai olikohan se just toistepäin? |
J.Hollström 21.10.2014 16:35:45 | |
---|
Kyl miul on ollu tuo juki68 kovin esikuva näissä hommissa. Ei tarvi muilta kysellä. |
AngieRainbow 21.10.2014 16:58:52 | |
---|
Mitä tulee jäseneen Jucciz (tuohon petoon), niin katsokaapas jäsenkuvauksestani mun vahvistinkalustoa. Vaan on kyllä Sarviksella melkoiset jytinät, kun mulla on varaus. Terveisiä vain mm. Tuomakselle (Imper). What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
VIPMetal 21.10.2014 17:04:15 | |
---|
AngieRainbow: Mitä tulee jäseneen Jucciz (tuohon petoon), niin katsokaapas jäsenkuvauksestani mun vahvistinkalustoa. Vaan on kyllä Sarviksella melkoiset jytinät, kun mulla on varaus. Terveisiä vain mm. Tuomakselle (Imper). Siis mitä onko Jucciz myyny jotain laitteistaan?? =) "I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end" |
Jucciz 21.10.2014 18:34:52 | |
---|
AngieRainbow: Mitä tulee jäseneen Jucciz (tuohon petoon), niin katsokaapas jäsenkuvauksestani mun vahvistinkalustoa. Vaan on kyllä Sarviksella melkoiset jytinät, kun mulla on varaus. Terveisiä vain mm. Tuomakselle (Imper). Sää oot ottanu vähän turhankin kirjaimellisesti ne puheet siitä, mitä oon viime aikoina pitäny hyvän rokkisoundin alkulähteenä. :D Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
jniska 21.10.2014 21:46:11 | |
---|
Onneksi Jucciz ei ole vaikuttanut minun vahvistin tai kitara hankintoihini ollenkaan. Eipä ei, todellakaan joo. Vain paholainen tuo lainaan '72 JMP:n kuukaudeksi saundimakustelua varten. "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
Gabe 21.10.2014 23:15:32 | |
---|
jniska: Vain paholainen tuo lainaan '72 JMP:n kuukaudeksi saundimakustelua varten. Tämä on jo ilkeää. |
AngieRainbow 21.10.2014 23:44:22 (muokattu 21.10.2014 23:44:35) | |
---|
jniska: Onneksi Jucciz ei ole vaikuttanut minun vahvistin tai kitara hankintoihini ollenkaan. Eipä ei, todellakaan joo. Vain paholainen tuo lainaan '72 JMP:n kuukaudeksi saundimakustelua varten. Tiedän tunteen. Meillä on sama treenis, joten Jukkis sanoi, että voit halutessasi soitella sillä, mun '71 JMP:llä. No joo, meni viikko ja mä ostin sen siltä pois. Siinä kohtaa mulla oli jo ennestään '68 (plexi) JMP. Pitäähän noita nyt ainakin pari olla. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Little Savage 22.10.2014 15:49:19 | |
---|
Noo Jucciz sano ettei se tykkää seitsemän kielisistä niin en mäkään sitten niistä sitten tykkää. ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. |
Twinkle 22.10.2014 15:57:09 | |
---|
Funkånaut: Itse asiassa M.nettiläisistä eniten mun vempeleisiin on vaikuttanut nimimerkki kojones. No tämä, meikä ei jätä mitään ostamatta mitä kojones suosittelee. Itse asiassa olisi hyvä, jos kojones avaisi itsestään myös ketjun että voidaan taputella sitä siellä sitten selkään. |