J.Nikkanen 20.10.2014 15:06:16 | |
---|
Aikuiset eivät saa ottaa tatuointeja. Lapsellista touhua. Eikä hymiötä. Eikä perusteluja. Eikä asiaa mutta rölö-kakka-sääh koska näin se vaan pitää oleman. |
Rhapa: Mitä vittua nyt taas hessu? Lähinnä sitä että aika urpoo touhuu kun kaikki muusikkotyypit ottaa yhtaikaa tatskoi :D joku niistä kekannu et hei mä otan 40+ iällä itteni täyteen tatskoi että näytän vähän katu-uskottavammalta ja sit kaikki seuraa perässä.... Tsori mutta hei säääh :D ja hymiö perään ettei tyypit pahota mieltään... (((MORE FUZZ))) |
reaper666 20.10.2014 17:14:27 | |
---|
the-Antero: Lähinnä sitä että aika urpoo touhuu kun kaikki muusikkotyypit ottaa yhtaikaa tatskoi :D joku niistä kekannu et hei mä otan 40+ iällä itteni täyteen tatskoi että näytän vähän katu-uskottavammalta ja sit kaikki seuraa perässä.... Tsori mutta hei säääh :D ja hymiö perään ettei tyypit pahota mieltään... Mä ottaisin heti vaikka koko kehon täyteen jos olis rahaa. Jamesilla tuskin siitä ollut kiinni pariin vuoteen :D |
the-Antero 20.10.2014 17:34:29 | |
---|
reaper666: Mä ottaisin heti vaikka koko kehon täyteen jos olis rahaa. Jamesilla tuskin siitä ollut kiinni pariin vuoteen :D Joo, sori off topic... eihän tää oo mikään vanhojen miesten tatskaketju vaan metallica :D (((MORE FUZZ))) |
Rhapa 20.10.2014 18:08:51 | |
---|
the-Antero: Lähinnä sitä että aika urpoo touhuu kun kaikki muusikkotyypit ottaa yhtaikaa tatskoi :D joku niistä kekannu et hei mä otan 40+ iällä itteni täyteen tatskoi että näytän vähän katu-uskottavammalta ja sit kaikki seuraa perässä.... Tsori mutta hei säääh :D ja hymiö perään ettei tyypit pahota mieltään... Oletko 10? |
Funkånaut 20.10.2014 20:00:13 (muokattu 20.10.2014 20:00:23) | |
---|
Rhapa: Oletko 10? Itse kyllä epäilisin, että alkuperäistä viestiä tuskin kirjoitettiin tosissaan. |
Röntgen-Jeesus 20.10.2014 20:25:30 | |
---|
Perhana Rhapa, elä ressaa. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
the-Antero 20.10.2014 20:38:40 | |
---|
Rhapa: Oletko 10? Sori jos pahoitin mielesi ;) (((MORE FUZZ))) |
Rhapa 20.10.2014 20:53:19 | |
---|
the-Antero: Sori jos pahoitin mielesi ;) Kui? Miten ajattelit, että pahoittaisit mieleni tuolla edellisellä kommentilla? |
the-Antero 20.10.2014 21:10:23 | |
---|
Rhapa: Kui? Miten ajattelit, että pahoittaisit mieleni tuolla edellisellä kommentilla? Vähän vaikutit siltä (((MORE FUZZ))) |
Rhapa 20.10.2014 21:32:01 | |
---|
the-Antero: Vähän vaikutit siltä Ei, en pahoittanut mieltäni. Se oli ihan täysin rehellinen ja avoin kysymys. |
aivokuolio 20.10.2014 21:33:09 | |
---|
Pitäskö poijjaat jatkaa jutustelua Metallikasta sitte kun on jotakin jutusteltavaa. |
-Lassi- 21.10.2014 13:42:32 | |
---|
Larsin tuplissa on jotain outoa en osaa sanoa mikä. Menninkäinen ja tuhkimo |
Wradlin 21.10.2014 13:45:09 | |
---|
-Lassi-: Larsin tuplissa on jotain outoa en osaa sanoa mikä. Kieltämättä jotain samaa hienostunutta ekspressionismia kuin Kirkin Wah-pedaalin käytössä. "Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis |
reaper666 21.10.2014 13:52:09 | |
---|
the-Antero: Joo, sori off topic... eihän tää oo mikään vanhojen miesten tatskaketju vaan metallica :D Jos miettii musiikkillisia anteja, niin sama kummasta puhuu :D |
Alex_K 21.10.2014 17:09:25 | |
---|
Sääh, jameksen tatskat on vittussääh. Sääh.
Mut asiaan. Jos se vain kaipasi purkaa sitä ajatusmaailmaansa kuvina. Itse ainakin kuvitan itseäni tärkeillä asioilla, eikä niillä kuluneilla tribaalitatskoilla. Hyi hitto. Jokainen saa ottaa vaikka kyrvändeeruksen otsalohkoonsa, mutta tuli vain mieleen, että jos noissa Jameksen tatuoinneilla olisi joku tarkoitus. Jopa terapeuttinen. "jokainen paska on varoituksen arvoinen" |
the-Antero 21.10.2014 22:49:31 | |
---|
Alex_K: Sääh, jameksen tatskat on vittussääh. Sääh.
Mut asiaan. Jos se vain kaipasi purkaa sitä ajatusmaailmaansa kuvina. Itse ainakin kuvitan itseäni tärkeillä asioilla, eikä niillä kuluneilla tribaalitatskoilla. Hyi hitto. Jokainen saa ottaa vaikka kyrvändeeruksen otsalohkoonsa, mutta tuli vain mieleen, että jos noissa Jameksen tatuoinneilla olisi joku tarkoitus. Jopa terapeuttinen. Kuten kunnon elämän koululaiset? "Nää tatskat on mua varten, ne ei kuulu muille vidduukaan, oon ottanu ne ittelleni kun niis on kaikissa tarina ja mulla on ollu niin rankka elämä" :D (((MORE FUZZ))) |
reaper666 21.10.2014 23:12:56 | |
---|
the-Antero: Kuten kunnon elämän koululaiset? "Nää tatskat on mua varten, ne ei kuulu muille vidduukaan, oon ottanu ne ittelleni kun niis on kaikissa tarina ja mulla on ollu niin rankka elämä" :D No en tiiä kuinka tarkasti oot tsekannu mut jameksen kädes lukee piikkilangan alla, että "the strongest of us are build from fragments" ja rinnassa lukee "follow your heart" Ja just luin Ink Magazinesta, että hänen uusimmassa kuvassa lukee tribalin sisällä "where is a way is a mill" |
bedlam 22.10.2014 00:08:02 | |
---|
reaper666: Ja just luin Ink Magazinesta, että hänen uusimmassa kuvassa lukee tribalin sisällä "where is a way is a mill" :D Eikö tuo ollut sen Aitolehden tatska kuitenkin. http://www.petrilampela.net |
reaper666 22.10.2014 00:22:26 | |
---|
bedlam: :D Eikö tuo ollut sen Aitolehden tatska kuitenkin. Eiku kyllä toi kaikilla ketkä vain uskovat parempaan huomiseen kaiken sen jälkeen mitä ovat kokeneet. Oli se sitten miljoonia myytyjä levyjä ja kontollaan maailman kovimmat hevibiisit taikka ihan vaan rakennekynnen katkeaminen. |