Kre-per 04.10.2012 08:03:38 | |
---|
Jyrken: TCV oli kyllä vuoden 2009 parhaita rokkilevyjä ja IMO parempi kuin mikään Foo Fightersin levy. Oot väärässä! Painu v*ttuun täältä! // Catching exceptions is for communists |
McNulty 04.10.2012 10:38:01 | |
---|
Jyrken: TCV oli kyllä vuoden 2009 parhaita rokkilevyjä ja IMO parempi kuin mikään Foo Fightersin levy. "Makuasia" sano Musti kun muniaan nuoli. Ei kai tästä tän enempää tarvihte mainita? :) |
ramionparas 28.12.2012 11:04:43 | |
---|
Tullut tuo uusi Dave Ghrol - This is A Call kirja..niin kannattaako ostella jos omistaa jo tuon edellisen kirjan?.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
BadBrain 28.12.2012 21:32:12 | |
---|
ramionparas: Tullut tuo uusi Dave Ghrol - This is A Call kirja..niin kannattaako ostella jos omistaa jo tuon edellisen kirjan?.. Suosittelen. Se on paljon kattavampi opus ja juttua on Wasting Light-levyyn asti |
RKoo 31.12.2012 19:10:58 | |
---|
BadBrain: Suosittelen. Se on paljon kattavampi opus ja juttua on Wasting Light-levyyn asti Jos kiinnostus on enimmäkseen Foo Fightersissa niin itse suosittelen ennemmin Back & Forth - DVD:tä. Jos taas kiinnostaa Grohlin pre-Nirvana-tekemiset ja Washingtonin alueen 80-lukulaisen punk-skenen pikkutarkka kuvailu niin kirja lienee hyvä valinta. |
Juntunen 31.12.2012 20:07:02 (muokattu 31.12.2012 20:07:26) | |
---|
Tavaan just tota uutta kirjaa läpi ja välillä hämmentää tekstin tönkköys. Suomennoksessakai se vika on, luulisi nyt alkuperäisen olevan jouhevampaa.. Jotenki tuntuu että tulee lyhyitä lauseita peräjälkeen ja flow tökkii. Ja kahdessa peräkkäisessä lauseessa saatetaan toistaa sama asia jne. Onko kukaan muu huomannut vai oonko mä vaan huono? |
FrankComa 01.01.2013 15:04:01 | |
---|
Juntunen: Tavaan just tota uutta kirjaa läpi ja välillä hämmentää tekstin tönkköys. Suomennoksessakai se vika on, luulisi nyt alkuperäisen olevan jouhevampaa.. Jotenki tuntuu että tulee lyhyitä lauseita peräjälkeen ja flow tökkii. Ja kahdessa peräkkäisessä lauseessa saatetaan toistaa sama asia jne. Onko kukaan muu huomannut vai oonko mä vaan huono? Joo, en pystyny kanssa lukemaan koko kirjaa ko. asioiden takia. Vähän köykäsen tuntusesti kokoon laitettu teos. Omasta mielestäni siis. Give The Mule What He Wants! |
Käyttäjätunnus 02.01.2013 22:44:35 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=l3Dl_0l6zs8 Led Zeppeliniä Kennedy Center Honorissa. Dave rummuissa ja Taylor laulussa. Voisivat mun puolesta perustaa huvikseen coverbändin tällä kokoonpanolla ja soittaa pikkuklubeilla Zeppeliniä, Queenia, Whota ja vaikka Sladea tai Rainbowta, sillä a)Dave on kovempi rumpali ja muutenkin paras b)Taylorin ääni sopii kyllä tämmöseen materiaaliin. The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
Kefiiri 03.01.2013 09:14:12 | |
---|
Ääh... en yleensä jaksa valittaa kenenkään laulusta, mutta tuossa harmittaa, että melodian mutkat on vedetty turhan suoriksi =( "Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas |
chico_miguel 16.06.2013 15:51:53 | |
---|
"Eres tú cabron hijo de puta" |
Wingless-Guitars 07.02.2014 20:40:59 | |
---|
1. Rope 2. Pretender 3. Everlong Kyllähän tätä kuuntelee... |
Nigelson 17.05.2014 10:39:01 | |
---|
|
JAM 21.08.2014 13:22:28 | |
---|
|
konkelo 17.10.2014 13:19:19 | |
---|
|
hjukke 17.10.2014 15:48:13 (muokattu 17.10.2014 15:57:40) | |
---|
konkelo: https://www.youtube.com/watch?v=Y3B0Vx_yQgo Eka biisiä tulevalta levyltä. En oo vielä kun kerran kuunnellu niin vaikea sanoa vielä mitään, paitsi että Holy Diverhan se siellä :D Ei kyllä lähe perhana, yhtään. Sen lisäksi että tuo riffi on turhan tuttu, se on vaan yksinkertaisesti huono. Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria. |
StJerky 17.10.2014 17:13:48 | |
---|
hjukke: Ei kyllä lähe perhana, yhtään. Sen lisäksi että tuo riffi on turhan tuttu, se on vaan yksinkertaisesti huono. Yhdellä työkaverilla oli se silloin piip piip -aikoina puhelimen soittoäänenä. Kuulin sen piippipipiippipipiippiippiip 20 kertaa päivässä. Sen jälkeen en ole pystynyt oikein piisiä kuuntelemaan. |
Hetfield 17.10.2014 17:27:44 | |
---|
hjukke: Ei kyllä lähe perhana, yhtään. Sen lisäksi että tuo riffi on turhan tuttu, se on vaan yksinkertaisesti huono. Ei oikeen joo lähteny. Fiilistelin juuri, että Teemaltahan alkaa Sonic Highways sunnuntaina, mutta olisi nyt parempi biisi saanut olla. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
Mä en jotenkin vaan pääse yli siitä siitä tunteesta, että tämä FF on sellainen "kolmen tähden bändi", ihan kiva joo, mutta en mitenkään jaksa ymmärtää tuota suurta sukseeta. Dave toki äärimmäisen symppis kaveri (voiko muuta ollakaan jos Lemmy ystäväkseen kelpuuttaa ;) ) Jotenkin siis sellainen keskinkertainen fiilis jää MUSIIKISTA., asenne kyllä on timanttia. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
kyseinen 18.10.2014 18:24:06 | |
---|
Morri: "kolmen tähden bändi", ihan kiva, suurta sukseeta, keskinkertainen fiilis Nämä asiat tukevat toisiaan. Jos suurta menestystä haluaa, niin täytyy ihankivistella itsensä kolmen tähden keskinkertaiseksi bändiksi. Kuten Foo Fighters vuonna 2014. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
McLeach 19.10.2014 23:26:41 (muokattu 19.10.2014 23:31:08) | |
---|
Vähän ristiriitaiset fiilikset Sonic Highwaysin ekasta jaksosta. Tai no ei oikeastaan, aikamoinen pettymys ainakin mulle. Onhan noita dokkareita jenkkilän musiikkihistoriasta jo nähty ihan tarpeeksi, joten miksi ihmeessä itse biisiin ja äänitykseen ei syvennytty käytännössä ollenkaan. Koko vuosi hypetetty kuinka merkityksellinen setti tästä levystä ja sarjasta tulee sekä ennen kaikkea jauhettu studion, paikallisen kulttuurin, ihmisten ja historian merkityksestä biiseihin. Tämä kaikkihan sivuutettiin tuossa jaksossa aika mukavasti. Kerrottiin mikä vaikuttaa yms. muttei miten. Ehkä se jää vaan kuultavaksi kun levyn saa haltuun, mutta olisi kuvitellut että oltaisiin näytetty tuottajan, äänittäjien ja bändin toimintaa sekä puhuttu käytännön ratkaisuista tai fiiliksistä jotka Chicago sai biisissä aikaan... Vaikutti lähinnä pitkältä trailerilta itse jaksolle. |