Aihe: Epiphone vai Fender ekaksi sähkökitaraksi?
1 2 3
sonya
18.10.2014 20:03:40
Tosiaan päädyin siis ostamaan F-musiikista alennuksessa olleen Epiphone G400 ja Rolandin microcuben ja mitä nyt muutaman tuokion oon ehtinyt soittelemaan niin ihan tyytyväinen olen. Hyvin todennäköisesti tulen joskus myöhemmin hankkimaan uutta tavaraa kun vähän enemmän olen soittanut ja tiedän paremmin mitä haluan, mutta pärjään noilla ihan hyvin alkuun. Kiitos kaikille neuvoista! (:
RaskasMielinen
18.10.2014 22:08:49

sonya: Tosiaan päädyin siis ostamaan F-musiikista alennuksessa olleen Epiphone G400 ja Rolandin microcuben ja mitä nyt muutaman tuokion oon ehtinyt soittelemaan niin ihan tyytyväinen olen. Hyvin todennäköisesti tulen joskus myöhemmin hankkimaan uutta tavaraa kun vähän enemmän olen soittanut ja tiedän paremmin mitä haluan, mutta pärjään noilla ihan hyvin alkuun. Kiitos kaikille neuvoista! (:

Noilla pärjäät alkuun ja pidemmällekin - paljon paremmin kuin minä aikanaan sillä Squier Affinity + pierupurkki -setillä:) Eihän siinä muuta kuin klassikkoriffit alkuun.
Generalissimo
19.10.2014 13:05:28
sonya: Tosiaan päädyin siis ostamaan F-musiikista alennuksessa olleen Epiphone G400 ja Rolandin microcuben ja mitä nyt muutaman tuokion oon ehtinyt soittelemaan niin ihan tyytyväinen olen. Hyvin todennäköisesti tulen joskus myöhemmin hankkimaan uutta tavaraa kun vähän enemmän olen soittanut ja tiedän paremmin mitä haluan, mutta pärjään noilla ihan hyvin alkuun. Kiitos kaikille neuvoista! (:

Meinasin kirjoittaa pari päivää sitten, että ostaisin SGn jos olisin sinä mutten viitsinyt. Hyvä valinta, luultavasti tuossa on kitaraa pitkäksi aikaa varsinkin jos laitat siihen tulevaisuudessa pikku päivityksiä (parempaa rautaa, mikkiä, elektroniikkaa, viritintä). Mutta noita kannattaa tosiaan miettiä sitten kun on vähän soittajana kehittynyt.
audioAXS
19.10.2014 13:50:57
RaskasMielinen:
Itse olin haaveillut sähkökitaran soittamisesta jo teininä, kun paras kaveri sai faijaltaan sähkökitaran ja sen jälkeen minkä kitaran nyt milloin sattui haluamaan. Itse en saanut vaikka omillakaan vanhemmillani se ei ollut rahasta kiinni. Heidän mielestään olin epämusikaalinen (ehkä olenkin, mutta ihminen saavuttaa ainakin välttävän tason missä vain haluaa) ja minun piti mieluummin keskittyä hyviin arvosanoihin koulussa.

Oli muuten vanhemmiltasi erittäin typerää. Mun mielestä mikä tahasa harrastus on parempi kuin ei mitään. Ne auttavat rentoutumaan ja rentoutuneena oppii paremmin koulussa.
Anteeksi offtopic :)
"Good music is good no matter what kind of music it is" -Miles Davis
Kellarikitaristi
21.10.2014 22:38:07
Ekaksi kitaraksi ostaisin nou temolon ja sellaisen mikä tuntuu parhaimmalta käteen ja roppaan. Niin ja sen täytyy myös näyttää omaan silmään buenolta, koska muuten se ei tartu kouraan ja jää seinäruusuksi. Jos sitten käy niin että tuosta soittelusta innostuu niin kyllä noita härveleitä ennenpitkää jos jonnin mallista, väristä ja muotoista joka nurkasta löytyy. Että eikus asettamaan hintakattoa ja musakauppaan testailemaan. Voi sitä pelon sekaista tunnetta kun ekaa kertaa meni kitaroita testailemaan ja siellä joku heavypeikko veivas skaaloja nopeammin kuin Speedy Gonzales. Mene siinä sitte kolmella soinnulla... Toivottavasti löydät kitaran itselles:D
Kanssa ihmisten korvien kiusaaminen on sitte mukavaa puuhaa.
Kellarikitaristi
21.10.2014 23:02:12
Sitä näköjään menee vanhetessa muukin näkö kuin ulkonäkö ja lukutaito unohtuu.
Kanssa ihmisten korvien kiusaaminen on sitte mukavaa puuhaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)