Yön siivet: ..Se taas on rohkean ihmisen merkki, että uskaltaa sanoa ja kertoa asioista, joista harmaa hiirulaisjoukko arjen askareissa mieluummin vaikenee - ja häpeilee kun joku uskaltaa. Kuule se ei ole mitään rohkeutta heittää joillekin kipeät asiat vitsiksi, se on mauttomuutta. Kannattaa tutustua koko tuotantoon. Juicen juominen oli yhtä surullista ja valitettavaa kuin kaikkien muidenkin, jotka luulevat, että se on hienoa ja että "kaikkihan juovat". Sehän on jokaisen oma valinta. |
Epämuusikko 16.10.2014 17:11:46 | |
---|
EP: Kuule se ei ole mitään rohkeutta heittää joillekin kipeät asiat vitsiksi, se on mauttomuutta. Kannattaa tutustua koko tuotantoon.
Mitä on ne asiat joista ei saa puhua? Joista ei saa tehdä pilkkaa? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
EP 16.10.2014 17:50:14 | |
---|
Epämuusikko: Mitä on ne asiat joista ei saa puhua? Joista ei saa tehdä pilkkaa? Niinkö mä kirjoitin? Mun mielestäni se oli mauttomuutta ja sensaatiohakuisuutta lähes koko alkupään tuotanto, ei ihme, että Alatalo ja Rinne lähti aika pian.. |
KoskPaavo 16.10.2014 18:34:35 | |
---|
Katsos vaan, EP:llähän ihan mielipide. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
EP 16.10.2014 18:43:16 | |
---|
KoskPaavo: Katsos vaan, EP:llähän ihan mielipide. Niin täällähän niitä ei sais kyllä esittää. |
KoskPaavo 16.10.2014 20:04:34 | |
---|
EP: Niin täällähän niitä ei sais kyllä esittää. Olet luullut väärin, anna tulla vaan ,jyrkennä huomattavasti. Hajuton, mauton , väritön ei ole hyvä. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Dirtyh 16.10.2014 20:05:28 | |
---|
EP: Niinkö mä kirjoitin? Mun mielestäni se oli mauttomuutta ja sensaatiohakuisuutta lähes koko alkupään tuotanto, ei ihme, että Alatalo ja Rinne lähti aika pian.. Jahas, pistähän esimerkkiä niistä biiseistä niin mä kuuntelen. No joo, onhan se varmaan kivaa härkkiä enemmistön mielipidettä vastaan mutta rajat kai ne pitäisi sullakin olla. |
EP 16.10.2014 20:37:19 | |
---|
KoskPaavo: Olet luullut väärin, anna tulla vaan ,jyrkennä huomattavasti. Hajuton, mauton , väritön ei ole hyvä. Valitan tässä oli kaikki.. ei muuta sanottavaa. |
Prophet 16.10.2014 21:25:33 | |
---|
|
pekkajau 16.10.2014 22:45:29 | |
---|
Prophet: Dvd saattaa olla jo harvinaisuus, löysin tuon joskus vitosella kirpputorilta. http://provisual.fi/juice/ Kyllä on hyllyssä. Kuten koko Juicen tuotanto sekä sanoina että sävelinä. Hätä keinot keksii! |
pekkajau 16.10.2014 23:16:07 | |
---|
Epämuusikko: Mitä on ne asiat joista ei saa puhua? Joista ei saa tehdä pilkkaa? Eiköhän Juicen "Ekumeeninen Jenkka" ole kiillottanut monen kirkon työntekijän kilpeä. Palkkatyötä nekin tekevät! Ostavat kaljansa vaan eri kaupoista. Hätä keinot keksii! |
Yön siivet 17.10.2014 23:28:10 | |
---|
Ei välttämättä tarvitse Juicen tuotantoon tutustua, riittää jos on tutustunut tarpeeksi elämään. Jollekin kipeä asia ei satuta toista lainkaan. Vaikka me ihmiset olemme paljon samankaltaisia niin kuitenkin niiin erilaisia johtuen omista elämänhistorioistamme että se, mikä satuttaa ja on kipeää sinulle, ei välttämättä ole mitään merkitystä minulle. Snaijaatko? Lahjakas tyyppi osaa nähdä asiat monilta eri kanteilta, sillä mikään asia maailmassa ja elämässä ei ole yksipuolinen. En minäkään. " EP: Kuule se ei ole mitään rohkeutta heittää joillekin kipeät asiat vitsiksi, se on mauttomuutta. Kannattaa tutustua koko tuotantoon. " |
pekkajau 18.10.2014 23:56:44 | |
---|
Yön siivet: Ei välttämättä tarvitse Juicen tuotantoon tutustua, riittää jos on tutustunut tarpeeksi elämään. Jollekin kipeä asia ei satuta toista lainkaan. Vaikka me ihmiset olemme paljon samankaltaisia niin kuitenkin niiin erilaisia johtuen omista elämänhistorioistamme että se, mikä satuttaa ja on kipeää sinulle, ei välttämättä ole mitään merkitystä minulle. Snaijaatko? Lahjakas tyyppi osaa nähdä asiat monilta eri kanteilta, sillä mikään asia maailmassa ja elämässä ei ole yksipuolinen. En minäkään. Hienosti oivallettu! Ihmiselämän suurin haaste on elää ja uskaltaa elää sen kaiken epävarmuuden keskellä jota se elämä on. Hätä keinot keksii! |
jajuhani 19.10.2014 19:44:31 (muokattu 19.10.2014 19:45:16) | |
---|
Olen kerran tavannut Juicen elävänä - 1980-luvulla Nivalan Tuiskulassa. Mainostettiin aikanaan viimeisenä keikkana. Halusin jopa nimikirjoituksen. Yritin takahuoneeseen tauolla, ei heti päästetty. Esitin sitten perusteluni: mulla on vain yksi nimikirjoitus per vuosi virkamieskalenterissani. Sen vuoden kalenteri oli vielä vailla kuuluisuuden nimikirjoitusta. No Juicehan suostui ja sain nimikirjoituksen! Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
pekkajau 20.10.2014 01:10:44 | |
---|
jajuhani: Olen kerran tavannut Juicen elävänä - 1980-luvulla Nivalan Tuiskulassa. Mainostettiin aikanaan viimeisenä keikkana. Halusin jopa nimikirjoituksen. Yritin takahuoneeseen tauolla, ei heti päästetty. Esitin sitten perusteluni: mulla on vain yksi nimikirjoitus per vuosi virkamieskalenterissani. Sen vuoden kalenteri oli vielä vailla kuuluisuuden nimikirjoitusta. No Juicehan suostui ja sain nimikirjoituksen! Sain itse Iloharjulla hiukan erilaisen vastaanoton vastaanvanoloisessa samassa tilanteessa aikoinaan. Panin sen lahjakkuuden piikkiin ja unohdin sen samoin tein. Hätä keinot keksii! |
pekkajau 20.10.2014 01:27:34 (muokattu 20.10.2014 01:42:37) | |
---|
Käski nimittäin painua v....tuun! No se kai sen muisti sitten kun tuli Nilsiän Nipaselle (purettu hotelli) keikalle sitten jonkun ajan kuluttua sen jälkeen ja kitaristi oli vaihtunut Yliahoon... kun Puntti oli poistunut rivistä. Keikka myöhästyi kun basisti Tammilehtoa odoteltiin paikkalle Rissalasta. Soittivat sitten "Outoon Valoon" biisin ja Juice kertoi ensin että salissa on yksi juippi joka on sitä toivonut Iloharjulla aikoinaan. Huudettiin sitä kuorossa Iloharjulla silloin kun se haistatti v:t. Hyvä muisti sillä Juicella oli kai? Hätä keinot keksii! |
pekkajau 20.10.2014 22:15:38 (muokattu 20.10.2014 22:27:32) | |
---|
Leskis Eikka (vainaa) Kemistä vietti kesälomat meillä kun se viihtyi meillä kun sai olla vapaasti. Se oli minun äidin serkku äitinsä puolelta ja Juicen serkku isänsä puolelta mutta ei se siitä mitään numeroa tehnyt. Aina huvitti kun se kertoi olleensa Juicelle "paskankummina" Ruukin tehtaan asunnon ulkohuussissa kun Juice kai pelkäsi käydä paskalla yksin pienenä poikana siellä ulkohuussissa. Juankoskella oli tuohon aikaan kai aika pienet kuviot. Hätä keinot keksii! |
Klezberg 20.10.2014 23:24:52 | |
---|
Netistä katsoen näytti ettei kirjaa saa juuri mistään juuri nyt. Ja Kaaren Suomalaisessa oli valtavat pinot, piti sitten ostaa vaikken muusikoiden elämäkertoja muuten ole harrastanut. Juice on kuitenkin ollut niin keskeinen hahmo meikäläisen elinaikana tässä maassa, jotenkin. Velipoika kun teki aikoinaan pienlehteä, silloin 80-luvun alussa, niin pyysi Juicea kirjeitse jonkin tapahtuman suojelijaksi. Juice palautti vastauskupongin ruksattuna "suostun". Samassa kirjeessä oli pyydetty Juicea piirtämään valmiille pohjalle painonsa kehityskäyrä, siihenkin tuli vastaus, joka tosin tulevaisuuden osalta ei tainnut mennä vastauksen laskevan käyrän mukaan. Juice tuli nähtyä elävänäkin, Grand Slamin kanssa Hyvinkään pesäpallokentällä ja muuten vain Vammalan asemalla Porin junaa odottelemassa Suistomaan soittopäivien aikoihin. Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella. |
EP 21.10.2014 06:13:00 | |
---|
pekkajau: Käski nimittäin painua v....tuun! Oho, hähähäää.. tämähän nostaa juice osakkeita mun silmissä! :D |
EP 21.10.2014 06:14:02 | |
---|
pekkajau: Leskis Eikka (vainaa) Kemistä vietti kesälomat meillä kun se viihtyi meillä kun sai olla vapaasti. Se oli minun äidin serkku äitinsä puolelta ja Juicen serkku isänsä puolelta mutta ei se siitä mitään numeroa tehnyt. Aina huvitti kun se kertoi olleensa Juicelle "paskankummina" Ruukin tehtaan asunnon ulkohuussissa kun Juice kai pelkäsi käydä paskalla yksin pienenä poikana siellä ulkohuussissa. Juankoskella oli tuohon aikaan kai aika pienet kuviot. Ei ku "kakkakummina" ruukataan sanoo.. |