JaaGeRMaisTeR 11.10.2014 11:20:58 | |
---|
Gabe: Omat romppeet suorastaan riistettiin käsistä minuuteissa. :D Osa ei mennyt edes torin kautta. No onneksi ole hätää myydä. Laitoin piruuttaan tuonne facebook:iin myös linkin. Jollei mene, niin pidän itse. Eipä tuosta ongelmia kannata ottaa :) Pääsit lähemmäs ruokangasta :D |
AngieRainbow 11.10.2014 11:26:48 (muokattu 12.10.2014 22:19:27) | |
---|
-------------- What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Gabe 11.10.2014 12:16:15 | |
---|
AngieRainbow: Tele-gas yltyy itsellänikin ihan omiin sfääreihinsä, joten jos jollakulla kiinnostaa '84 ES-335 Dot (Cherry) Tim Shaw mikeillä, niin laittakee pikaviestiä. Kitara ei ole halpa ja kuva on profiilissa. Tuo on kyllä upea kitara. Vielä kun olisi toiset kolme tonnia niin pistäisin heti. Me mennään Gaben kanssa samaa matkaa tele-gas päissämme. Onpa kerrankin vertaistukea gasin räydyttämälle. :) Jos sen master builtin laitat niin lienee pakko järjestää Tampereen reissu. Helpommin sinne suunnalle pääsisin kuin Helsinkiin. |
Sarko 11.10.2014 12:22:15 | |
---|
Interventio teille pitäis järjestää, hulluutta! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
AngieRainbow 11.10.2014 12:25:17 (muokattu 12.10.2014 22:19:59) | |
---|
Gabe: Tuo on kyllä upea kitara. Vielä kun olisi toiset kolme tonnia niin pistäisin heti. Onpa kerrankin vertaistukea gasin räydyttämälle. :) Jos sen master builtin laitat niin lienee pakko järjestää Tampereen reissu. Helpommin sinne suunnalle pääsisin kuin Helsinkiin. Massit on gas-miehellä vähissä. En ole itsekään ihan varma Masterbuiltista. Kokemukseni mukaan 2k eurolla saa todella hyvän Fender Custom Shop -kitaran. Tonni on kuitenkin aika paljon. Lisäksi kokemus on osoittanut, että maltti on valttia. Jos ei ole ihan varma jonkin kitaran ostosta, niin kannattaa yleensä vartoa. Jos mulla olisi paalua, niin kävisin koesoittamassa ton torin Masterbuiltin, mutta en kehtaa perseaukisena lähetä renkaita potkimaan. Mulla myös ottaa eteen ajatus Fender Custom Shop telestä shell pink värillä... Ja gas-hommissa meikäläinen on kyllä vihon viimeinen vertaistuki :D What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Gabe 11.10.2014 12:25:32 (muokattu 11.10.2014 12:30:57) | |
---|
AngieRainbow: Massit on gas-miehellä vähissä. Jos joku sattuisi Essin ostamaan, niin tilanne olisi toinen. En ole itsekään ihan varma Masterbuiltista. Kokemukseni mukaan 2k eurolla saa todella hyvän Fender Custom Shop -kitaran. Tonni on kuitenkin aika paljon. Lisäksi kokemus on osoittanut, että maltti on valttia. Jos ei ole ihan varma jonkin kitaran ostosta, niin kannattaa yleensä vartoa. Jos mulla olisi paalua, niin kävisin koesoittamassa ton torin Masterbuiltin, mutta en kehtaa perseaukisena lähetä renkaita potkimaan. Mulla myös ottaa eteen ajatus Fender Custom Shop telestä shell pink värillä... Ja gas-hommissa meikäläinen on kyllä vihon viimeinen vertaistuki :D Totta turiset. Kyllä tuon hintaisen pitää osua kaikin puolin nappiin. Ensi vuonna olisi varmaan käyntiä pääkaupunkiseudulla, pitää yrittää taas ehtiä Kitarapajalle jos siellä olisi nuo pari master builtia vielä. Noista team builteista löytää etsimällä sellaisia helmiä että vähän skeptinen olen sen suhteen että master built olisi merkittävästi niitä parempi. Samat puuvarastot ym. niillä kuitenkin on käytössä. Kinnostaahan tuo silti todeta ihan itse. Tarkoitin lähinnä että on joku jonka kanssa höpöttää aiheesta ja yllyttää toinen toistaan. Mitä sitä hyvää gasia lietsomaan. ;) Shell Pink CS Telecaster olisi kova. :D Sarko: Interventio teille pitäis järjestää, hulluutta! Vaimokin vain yllyttää. :( Sai minut innostumaan tuosta Ruokankaasta ja 2x12 kaapista. |
JaaGeRMaisTeR 11.10.2014 23:29:38 | |
---|
Ostakaahan joku vielä jaska pois!! |
Texas Special ja Pearly Gates -markkinat ovat tyydyttyneessä tilassa. Ei mene setti kaupaksi ei, ainakaan tällä hinnalla siis. Mutta renkaanpotkintaviestien valtavasta määrästä päätellen pinnan alla kuhisee. Kohta markkinat räjähtävät ja hinnat ousevat. Hankkikaa omanne nyt kun vielä halvalla saa! EDIT: ja sittenhän se jo menikin... m. |
kihtaristi 22.10.2014 08:38:44 | |
---|
Ei meinaa mennä kamat kaupaksi.. Vahvaria on roikoteltu alkukesästä jonkun aikaa torilla ja nyt syksyllä n. 2kk.. Tosin olen harvoin jaksanut ilmoitusta päivittää, joten se voi selittää asiaa. Tiedostan myös, että kyseessä on vähän harvinaisempi peli, joten voi olla vaikea myydä. Myös hintojen pitäisi olla kohdallaan tuolla kultaisella -30% periaatteella ja jos ei hinta miellytä niin ainahan sitä voisi tarjota.. Harmittaa, kun on mennyt parit kaupat jo sivusuun tämän takia. |
PIM 22.10.2014 08:45:12 | |
---|
kihtaristi: Ei meinaa mennä kamat kaupaksi.. Vahvaria on roikoteltu alkukesästä jonkun aikaa torilla ja nyt syksyllä n. 2kk.. Tosin olen harvoin jaksanut ilmoitusta päivittää, joten se voi selittää asiaa. Tiedostan myös, että kyseessä on vähän harvinaisempi peli, joten voi olla vaikea myydä. Myös hintojen pitäisi olla kohdallaan tuolla kultaisella -30% periaatteella ja jos ei hinta miellytä niin ainahan sitä voisi tarjota.. Harmittaa, kun on mennyt parit kaupat jo sivusuun tämän takia. Harvinaisemmassa tavarassa -50% on uusi -30%. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Jukka Häikiö 22.10.2014 09:25:26 | |
---|
Pitäis varmaan laittaa pystyyn ketju:Tälle nimimerkille ei kannata ottaa varauksia! Tää on niin kummaa, kun jotkut lupailee tulla hakemaan ja sitten eivät edes ilmoita tulleensa toisiin ajatuksiin, tai jostain syystä estyneensä noutamasta. Kannattaa muuten tehdä niin, jos Torilla näkyy varattuna jotain itseä kiinnostavaa, laittaa vaan viestiä myyjälle, että jos varaus jostain syystä pettää, niin otapa yhteyttä oikeaan ostajaan. Taisipa olla taas vähään aikaan vimonen kerta, kun jotain varaillaan, tai sitten jonkunnäköisen pienen tilille maksettavan varausrahan kanssa, jonka menettää jos ei hae varaamaansa määräaikaan mennessä, jostain esim. 700€ jutusta vaikka 100€ ja jonkun 100€:n pedaalinhan voi maksaa vaikka kokonaan. Terveisiä pizzerian nurkasta.... |
Tsugu Way 22.10.2014 09:31:38 | |
---|
PIM: Harvinaisemmassa tavarassa -50% on uusi -30%. Kyllä se näin taitaa olla. Monet tuotteet eivät mene m.netin torilla kaupaksi sillä 70% uuden hinnasta-kaavalla. Jos ei halua roikottaa puolta vuotta torilla, niin kyllä täytyy/kannattaa laskea hintaa. Tietysti jokainen määrittele itse, että millä on valmis luopumaan, mutta jos haluaa päästä harvinaisemmasta/ei-halutusta/hankalammin kaupattavasta tuotteestaan eroon, niin hinta tasan 50% uuden hinnasta. Ilmoitukseen uuden hintareferenssi ja sen viereen selkeästi, että "Nyt puoleen hintaan verrattuna uuteen!". Johan alkaa tulla kyselyjä :-) Ja onhan se niinkin, että vahvistimet ovat hankalammin kaupattavia kitaroihin verrattuna, koska lähettely on kalliimpaa ja ei-mieluisaa puuhaa. Jos haluaa kiteyttää jälleen kerran yhden vastauksen kysymykseen "miksi tavara ei mene kaupaksi", ainoa vastaus silloin on, että hinta on liian korkea. Mutta joo, vaikuttaahan se kaupankäyntiin osin myös tavaran harvinaisuus, ei-haluttavuus, kömpelö ilmoitus, myyjän epäilyttävä tai puutteellinen profiili, oikean kuvan puute tuotteesta jne jne.. Blues is allright! |
PIM 22.10.2014 10:17:53 | |
---|
Tsugu Way: Kyllä se näin taitaa olla. Monet tuotteet eivät mene m.netin torilla kaupaksi sillä 70% uuden hinnasta-kaavalla. Vähän epäilyttää kyllä, että meneekö enää mikään -kolmellakympillä, kun markkinoilla on käytettyä tavaraa pilvin pimein tarjolla. Kyllä se melkein on niin, että jos haluat tavarasta nopeasti ja helposti eroon niin 50 pinnaa uuden hinnasta pois ja alkaa kauppa käymään. Tai edes kaupan ovet. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
kihtaristi 22.10.2014 10:38:04 | |
---|
PIM: Vähän epäilyttää kyllä, että meneekö enää mikään -kolmellakympillä, kun markkinoilla on käytettyä tavaraa pilvin pimein tarjolla. Kyllä se melkein on niin, että jos haluat tavarasta nopeasti ja helposti eroon niin 50 pinnaa uuden hinnasta pois ja alkaa kauppa käymään. Tai edes kaupan ovet. Tältähän tämä vähän näyttää.. Itse ei vaan raaskisi pistää ainakaan -50 pinnaa hinnalla menemään tavaraa. Vaikka sitten tulevaisuudessa kun pääsee kerrastaloasumisesta eroon niin ennemmin lyön jonkun huoneen seinän täyteen vaffareita :) |
Gary the pine 22.10.2014 15:35:03 | |
---|
Eipä tunnu menevän, 70-luvun Goodmansseja hetken saanut kaupitella ilman yhtään varteenotettavaa kyselyä. Ja hinta pitäis olla edullisen puolella. Samaten tuntuis ettei noi Tokain mikitkään nyt sieltä kalliimmasta päästä ole ja ihan kelpo mikit kuitenkin. Vaan ei nekään tunnu ketään kiinnostavan. Tulin, näin, paskoin housuun. |
klobasa 26.10.2014 20:32:32 (muokattu 26.10.2014 20:34:08) | |
---|
Jumaleissön miten torin sähkökitaraosastolla on tavaraa. Laitoin tänään muistaakseni puolenpäivän aikaan ostoilmoituksen esille ja ilmoitus on nyt jo sivulla 6. Melkein kaipais, että torin sähkisosastolla olis pari alaosastoa... |
Savu 26.10.2014 21:08:07 | |
---|
Joo ei mene kaupaksi, eikä tule edes vaihtotarjouksia. Kitaroita on järjetön määrä torilla. "Torilla" tavataan! |
PIM 26.10.2014 21:30:28 | |
---|
Savu: Joo ei mene kaupaksi, eikä tule edes vaihtotarjouksia. Kitaroita on järjetön määrä torilla. Mä sain sentään Flaxwoodin menemään kun otin Wolfin vaihdossa. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Osteri 26.10.2014 22:19:57 | |
---|
Heh..heh...ei mene kaupaksi! Mutta eipä maailma siitä kaadu, vaimollehan mä vaan lupasin että muiden hankintojen takia menee musakamaa myyntiin. Voin aina näyttää ilmon vaimolle, että kato nyt kyllä mä kovasti yritän..... :) Menee jos menee. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
Laulava Kylätohtori 27.10.2014 09:07:31 | |
---|
Eipä ole tarvinnut myydä torilla mitään pitkään aikaan. Ilmeisesti "varaston kiertonopeus" ei ole parantunut sitten alkukesän? Vieläkö osta-testaa-myy onnistuu kohtuullisella myyntiajalla niin, että saa omansa pois? Harrastaako tätä vielä joku? Believe what you want, it doesn't mean you're right... |