Aihe: Snare ja pellit lentokoneeseen, miten?
1 2
Strumbali
14.10.2014 12:46:59
Velli: Joo, eihän noita reissuja voi dollarinkuvat silmissä tehdä, mutta hienoja kokemuksia niistä saa. Itse kävin elokuussa Italiassa parilla keikalla taidepoppibändillä. Sinne saatiin onneksi neuvoteltua rupuiset rumpukamat molemmille keikoille, eli en ottanut mukaan muuta kuin kapulat (yksi pari ja yksi varakapula, jolle ei tosin tullut käyttöä :D).

Juu, itse menossa yhdelle keikalle Hollantiin viikonloppuna. Vielä vähän epämääräinen tilanne, mitä pitää ottaa mukaan...kun nyt saisi vaan selkeän listan paikan promoottorilta backlinesta, että mitä sinne on tulossa. Ihan pelkällä kapulaparilla en taida selvitä. Ja vaikka se lista oiskin selkeä, ei se todennäköisesti pidä paikkaansa. :-D Joo, no dollars for me.
tito
14.10.2014 16:06:47

Strumbali: Juu, itse menossa yhdelle keikalle Hollantiin viikonloppuna...

Nautiskele! Yks jutska vielä, kandee ottaa symbaalimuhveja, pari symbaaliständin alusprikkaa ja jotain roudarinteippiä tai kumiletkun pätkää, lainakamoissa on välillä symbaaliständien päissä irtokamat hukassa ja pelkät kierretapit jäljellä.
robbiehill.net
Epämuusikko
14.10.2014 19:26:47
tito: Nautiskele! Yks jutska vielä, kandee ottaa symbaalimuhveja, pari symbaaliständin alusprikkaa ja jotain roudarinteippiä tai kumiletkun pätkää, lainakamoissa on välillä symbaaliständien päissä irtokamat hukassa ja pelkät kierretapit jäljellä.

nämä + siipimutterit joka symbaalille. Jossain päin on trendikästä ettei niitä ole laisinkaan ja jos on niihin tottunut niin siinäpähän olet.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)