Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 591 92 93 94 95347 348 349 350 351
petrip
13.10.2014 17:06:33
Tämä veijari se jaksaa yrittää! Ei näköjään pidä edes kirjaa keitä MNetilaisia on jo kokeillut.

"eetu pakkanen: smokingace167@gmail.com
JHS Sweet Tea v2
pohjanmaalta uudenveroisena
tee tarjous"
kekkuliheikki
13.10.2014 17:29:08
petrip: Tämä veijari se jaksaa yrittää! Ei näköjään pidä edes kirjaa keitä MNetilaisia on jo kokeillut.

JHS Sweet Tea v2
tee tarjous"

Eiko noita paskiaisia saa millaan kakkuun?
En allekirjoita.
naavanka_
13.10.2014 17:57:09 (muokattu 13.10.2014 17:57:24)
kekkuliheikki: Eiko noita paskiaisia saa millaan kakkuun?

Suomessa rangaistavia tekoja on vain:

-viinan mainonta
-verojen kierto

Eli siis ei.
Alfons Åberg
13.10.2014 23:45:33
Hi-Power: ja verojen kierto on kielletty vaan tavallisilta ihmisiltä...

Juum, veroparatiisiin kätketyt varat ja holding -yhtiöt itse asiassa ovat verosuunnittelua. Taas kun duunari rekisteröi farmariauton pakuksi, se on veronkiertoa.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Twinkle
14.10.2014 09:52:47
Presidentti: Juum, veroparatiisiin kätketyt varat ja holding -yhtiöt itse asiassa ovat verosuunnittelua. Taas kun duunari rekisteröi farmariauton pakuksi, se on veronkiertoa.

Veroparatiisin siirretyt varat ja holdingit on laillisia tapoja vähentää omaa verotaakkaa, samaten farmariauton muuttaminen pakuksi ja viinan hakeminen virosta. Jos lähtökohdaksi otetaan se, mikä on laillista niin eri yhdyskuntaluokat käyttää eri menetelmiä.

Se sitten, että pitäisikö holdingyhtiöiden, veroparatiiisien, virolaisen viinan ja pakuksi rekisteröimisen olla laitonta, niin se on eri keskustelu sitten. Ne on kaikki yhtälailla kuitenkin laissa olevien porsaanreikien hyötykäyttöä omiin tarkoitusperiin ja minusta se valittaminen on jossakin määrin tekopyhää jos joka ikinen suomalainen käyttää ne kaikki mitkä ikinä vaan kykenee. En ole ainakaan ikinä kuullut, että "jätänpä rekkaamatta pakuksi että saadaan sitten enemmän rahaa sinne yhteiseen kassaan!".
Progorava
14.10.2014 11:35:09 (muokattu 14.10.2014 11:42:49)
Varmaan on jo ehdotettu mutta eikös tuonne kamapalstalle voisi lisätä pysyvän ketjun, jossa olisi mainittu kaikki tunnetut huijarit. Löytyisi helposti apuja jos myyjä epäilyttää vähänkään.

PS:

En myy koskaan postiennakolla. Olenko siis huijari? :)
kekkuliheikki
14.10.2014 11:39:54
Kannatetaan.

Pysyva 'Kusettajat' ketju jossa yllapidetaan listaa. Sielta voi tsiigata nimimerkin/sahkpostin jne...
En allekirjoita.
McNulty
14.10.2014 11:44:37
petrip: Tämä veijari se jaksaa yrittää! Ei näköjään pidä edes kirjaa keitä MNetilaisia on jo kokeillut.

JHS Sweet Tea v2
tee tarjous"

Minulle tarjosi samasta osoitteesta uudenveroista MXR Custom Super Bad Ass säristintä, myös Pohjanmaalta.

Kaupat tyssäsi kun ilmoitin että sukulaiseni (äireen puolin suku Etelä-Pohojammaalta) voi tulla hakemaan laitteen. Yllättäen ei enää viestiin vastailtu :)
Iso penis, pieni ego... vai olikohan se just toistepäin?
samson72
14.10.2014 11:46:27
Progorava: Varmaan on jo ehdotettu mutta eikös tuonne kamapalstalle voisi lisätä pysyvän ketjun, jossa olisi mainittu kaikki tunnetut huijarit. Löytyisi helposti apuja jos myyjä epäilyttää vähänkään.

PS:

En myy koskaan postiennakolla. Olenko siis huijari? :)

Täältä myös kannatusta kyseiselle ketjulle.
"A life, Jimmy, you know what that is? It's the sh*t that happens while you're waiting for moments that never come."
Gary the pine
14.10.2014 14:35:57
Progorava:En myy koskaan postiennakolla. Olenko siis huijari? :)

Et, enkä minäkään. Mun mielestä jokainen "älä maksa mitään ikinä etukäteen kellekkään"-kukkahatut vois kokeilla joskus ulkomailta tilailua...aika hiljasta nimittäin on.

Mikään ihme ettei Suomen ulkomaankauppa vedä, kun poliisikin neuvoo kunnon pertti perus-kansalaista olemaan maksamatta mitään ennenku on kapine kourassa...

End of OT

Mut joo, nää paskahousuthan siihen kaupantekoon oman mausteensa tuo. Varovainen saapi olla kyllä.
Tulin, näin, paskoin housuun.
Kieppi
14.10.2014 15:32:25
thunderrocks: Tää tyyppi huijas minuakin justiin vime viikolla. Kaverilla on muuten pankkitlii Nordeassa samalla nimella eli melko taitava huijari jos on onnistunut saamaan pankkitilin väärennetyillä henkkareilla.

On miellyttävä ja ja luotettavan oloinen puhelimessa. Osaa keskustella musakamoista erittäin asiantuntevasti. Mulla on printit kaikista sähköposteista, tekstiviesteistä sekä kuva henkkareista. Kiikutan ne poliisiasemalle ja teen rikosilmoituksen asiasta.

Eli varokaahan kaikki, nimimerkki TKG on huijari!
Osanottoni kaikile jotka astuivat samaan miinaan kanssani.

Täällä yksi saman kaverin huijaama kanssa. Eilen tein rikosilmoituksen ja annoin liitteeksi kaikki kuvat ja meilit printteinä.

Kitaraa olin ostamassa, onnistui saamaan puolet etukäteen tilille. Oli mukava jannu, tiesi todella paljon kamoista, ystävällinen ja asiallinen. Menin ihan 100-0 retkuun.

Keskusteltiin mm. siitä, millaiset mikit HH-mikitettyyn kitaraan pitäisi jb-59 -setin tilalle laittaa. Osasi ehdottaa Bare Knucklen tai Lollarin kamoja. Puhuttiin myös aiemmin ketjussa mainitusta Eric Johnson stratosta jne.

Harmittaa aika isolla V:llä justiin nyt.
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin-
JaaGeRMaisTeR
14.10.2014 21:37:54
Näyttää viimeaikaiset huijaukset vetäneen torin lukkoon. Sama tavara kiertää etusivulla päivästä toiseen.
Dr. Muff
14.10.2014 22:17:02 (muokattu 14.10.2014 22:31:13)
JTTH: Ilmeisesti tämä TKG on huijannut useampaa ihmistä lähiaikoina. On lähettänyt valokuvan henkkareista ja nimi on täsmännyt seitsemän vuotta voimassa olleeseen muusikoiden.net tunnukseen. Eikö nyt ainakin tilin voisi sulkea?

Tämä kyseinen TKG koitti näemmä viime viikolla koijata myös minua. Mulla oli ostoilmoitus pedaalista, johon hän vastasi. Hinta ok, muuten ok, mutta postiennakko ei tullut kysymykseen, koska kuulemma huonoja kokemuksia. Heitin että voin maksaa tilille. No sain puhelinnumeron, Osuuspankin tilinumeron ja nimen. Sanoi vievänsä töiden jälkeen samana päivänä (viime perjantai) postiin.

Fonecta finderilla ei löytynyt nimen perusteella mitään, eikä numeron, numero prepaid/salainen. Googlella ei löydy kaverista mitään. Homma haiskahti, ei ihan totaalisen mädälle, mutta huono aavistus tuli, joten jätin sikseen.

Otan osaa jos joku astui miinaan. Kurja juttu. Tai voihan tässä olla jotain muutakin takana, mutta epäilys on vahva että kyseessä on koijari.
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
Muovinen
14.10.2014 22:25:03

Tulee vaan sellainen olo, että nyt on kaverilla iskeny joku epätoivonen tilanne päälle ja on hoksattu, että omaa harrastusta ja mnettiä vois nyt käyttää hyödyksi. Tuntuu että aika suunnitelmallisesti ja keskitetysti on homma toteutettu, joten tyypit ei ehtiny heti varoitteleen toisiaan. Aika isoja kupruja kuulostaa tulleen, aijjai. GAS-peikko rankasee nyt isolla kädellä.
Dr. Muff
14.10.2014 22:45:19 (muokattu 14.10.2014 22:46:56)
Muovinen: Tulee vaan sellainen olo, että nyt on kaverilla iskeny joku epätoivonen tilanne päälle ja on hoksattu, että omaa harrastusta ja mnettiä vois nyt käyttää hyödyksi. Tuntuu että aika suunnitelmallisesti ja keskitetysti on homma toteutettu, joten tyypit ei ehtiny heti varoitteleen toisiaan. Aika isoja kupruja kuulostaa tulleen, aijjai. GAS-peikko rankasee nyt isolla kädellä.

Joo kyllä vaikuttaa suunnitellulta ja on keskitetysti hoidettu. Tein kuitenkin haut myös m.netissä eikä mitään tietoa löytynyt vielä silloin.

Ihan hyviä kikkoja yritti käyttää. Tarjouduin ensin tosiaan ostamaan postiennakolla ja kaveri tuntui feidaavan. Laitoin muutaman päivän kuluttua viestin "taisit muuttaa mielesi myymisen suhteen, ihan ok, mutta jos kuitenkin myyt, ostan plaaplaa". Tähän tuli kohtelias kieltäytyminen ja pahoittelut ettei mitään henkilökohtaista mutta ei halua riskeerata postiennakon kanssa. Ei tarjoutunut itse ottamaan rahoja tilille. Mutta kun tämä mahdollisuus oli tuotu esiin kysyi käyttämääni pankkia ja tarjosi saman pankin tilinumeron. Näin ollen luotiin illuusio siitä että olisi mahdollista saada kamat heti liikkeelle. Jätti aika lyhyen ajan reagoida ja houkutuksen "jos ehdit ennen puoli neljää, lähtee vielä tänään".

Vaihtaa varmaan kohta tunnaria joten onkohan mahdollista pistää nimi, puhelinnumero ja tilinumerot johonkin niin että esim google löytää?
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
JaaGeRMaisTeR
14.10.2014 22:57:17 (muokattu 14.10.2014 23:02:25)
Dr. Muff: Vaihtaa varmaan kohta tunnaria joten onkohan mahdollista pistää nimi, puhelinnumero ja tilinumerot johonkin niin että esim google löytää?

Ainakin tuntuu seuraavan m.netin tapahtumia.
Teksu
14.10.2014 23:04:59
Twinkle: ... Ne on kaikki yhtälailla kuitenkin laissa olevien porsaanreikien hyötykäyttöä omiin tarkoitusperiin ja minusta se valittaminen on jossakin määrin tekopyhää jos joka ikinen suomalainen käyttää ne kaikki mitkä ikinä vaan kykenee. En ole ainakaan ikinä kuullut, että "jätänpä rekkaamatta pakuksi että saadaan sitten enemmän rahaa sinne yhteiseen kassaan!".

Se on juuri näin. Eniten noista verojärjestelyistä rutisee ja vinkuu ne, jotka veroja vähiten maksavat.

Aiheesta sen verran, että itsekin olen siirtynyt suosimaan postiennakkomeininkejä, vaikka aiemmin ne tuntui todella vaivaalloiselta. Kaksi kertaa koitettu kusettaa jo tähän vuoden sisään, ensiksi kännykkäkaupoilla ja nyt kitarakaupoilla. Jatkuvasti kekseliäämpää on se, että mistä nuo roistot löytävät vakuuttavia kuvia - kannattaa ainakin katsoa oston kohteena olevan kitaran malli hashtagilla instagramista.
Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen.
T-luu
15.10.2014 22:49:06
Täällä myös yksi Tony Kristianin koijaama. 300 euroa meni, toimintatapa oli täsmälleen samanlainen kuin muillakin kohtalotovereilla. Syyskuun 28. päivä tulin itse huijatuksi. Rikosilmoitus tehty.
Laulava Kylätohtori
16.10.2014 09:50:08
Teksu: Se on juuri näin. Eniten noista verojärjestelyistä rutisee ja vinkuu ne, jotka veroja vähiten maksavat...

Kolme viidestä saa enemmän tulonsiirtoina, mitä maksaa veroja. Ja luulenpa, että juuri nämä samat kolme viidestä vaativat kovimpaan ääneen rikkaille lisää veroja ja itselle enemmän tulonsiirtoja. Kovasti rikkaiden ahneutta haukutaan, mutta kyllä köyhät ovat vähintään yhtä ahneita. Nettomaksajien valituksen vielä ymmärrän, mutta nettosaajien en niinkään...

Ja itse asiasta. Huonoksi on mennyt, jos härskisti pokalla naamalla puhutaan puhelimessa ja jutellaan mukavia. Itse olen pitänyt sitä eräänlaisena luotettavuuden merkkinä, mutta eipä voi siihenkään enää luottaa. Pakko se on kai alkaa hoitamaan mahdolliset ostokset postiennakolla ja avausoikeudella, vaikka olen sen aina vähän hankalaksi kokenut...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)