PIM 13.10.2014 16:52:11 | |
---|
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
PIM 13.10.2014 16:55:12 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olen joskus miettinyt, että johtuuko F:n lapojen ulkonäön ylivertaisuus tottumuksesta vai ovatko ne vaan oikeasti niin paljon hienompia. Luulen, että ehkä niihin on myös tottunut, mutta kyllä ne vaan oikeastikin ovat parempia kuin suurin osa muiden teelmyksistä.
Mites sitten Fenderin stratojen CBS aikaiset isot lavat vs. pre-CBS pienet lavat? Molemmat eivät voi kai sitten olla tyylikkäitä yhtä aikaa, vai onko se Fender teksti lavassa, joka viime kädessä määrää sen tyylikkyyden? Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
PIM: Mites sitten Fenderin stratojen CBS aikaiset isot lavat vs. pre-CBS pienet lavat? Molemmat eivät voi kai sitten olla tyylikkäitä yhtä aikaa, vai onko se Fender teksti lavassa, joka viime kädessä määrää sen tyylikkyyden? Se perusmuoto niissä on kuitenkin sama. Fender-logo vaikuttaa varmasti myös. Tokain lavat on omaan silmään niin likellä ettei haittaa. Tai sitten on vaan silmä tottunut. Minä ihan tykkäsin tosta suht härskistä Haar-lavasta, taidan olla vähemmistöä. |
Joees 13.10.2014 17:30:35 (muokattu 13.10.2014 17:31:09) | |
---|
PIM: Mites sitten Fenderin stratojen CBS aikaiset isot lavat vs. pre-CBS pienet lavat? Molemmat eivät voi kai sitten olla tyylikkäitä yhtä aikaa, vai onko se Fender teksti lavassa, joka viime kädessä määrää sen tyylikkyyden? Se iso lapa on kyllä suht törkyinen, pienempi on tosi jees. Ja jos mennään vielä pienempään, eli telen lapaan, niin aina parempi. Itse veikkaan että se miksi Fenderin lavat näyttävät hienoilta on isolta osaltaan tottumuksesta kiinni. Onhan ne toki hienoja mutta niin on moni muukin. Epäilemättä monille myös se merkki määrittää hienon ja hyvän. E: Sitä funtsin että miten F:n lavat voi olla funktionaalisempia kuin muiden. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Rämppy 13.10.2014 18:37:34 | |
---|
Useimmissa stratokopioissa lapa särähtää silmään, koska bodyn muoto on kopioitu Fenderiltä. Eri näköisen kitaran jatkeena näyttäisi ihan hyvältä. Mutta kun kitara huutaa, että oltais laitettu se klassinen lapa mutta kun iso ähvä ei anna. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Jucciz 13.10.2014 18:51:44 | |
---|
Fenderin Stratossa pieni lapa on hieno, iso ei läheskään yhtä hieno. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Morri 13.10.2014 19:18:00 | |
---|
Jucciz: Fenderin Stratossa pieni lapa on hieno, iso ei läheskään yhtä hieno. Itse ajattelen asian täysin toisin, mutta makuasiota. Nyt tuossa on yksi pienilapainen telineessä ja ei meinaa silmä millään tottua. Mutta jotain ajatonta ja kerrassaan toimivaa on noissa kaikissa F:n lavoissa eikä oikeastaan mikään muu lapa markkinoilla olevista toimi yhtä hyvin, niistä vaan tuntuu "puuttuvan" jotain. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Tigerstedt 13.10.2014 20:45:19 | |
---|
Jucciz: Fenderin Stratossa pieni lapa on hieno, iso ei läheskään yhtä hieno. Mulle taas molempi parempi. Jos pitäis olla vaan toinen, ois paha paikka päättää. That gum you like is going to come back in style. |
Myrkky Nuoli 13.10.2014 21:03:31 | |
---|
Mullakin on juuri noin, että nykyinen strato miellyttää silmää erittäin paljon - ainoastaan CBS-lapa puuttuu. Toimii myös Telessä erittäin hyvin. More Nintendo, less Marshall. |
antnis 13.10.2014 21:15:36 | |
---|
Iso lapa on ruma, pieni on hieno. Muut kuin Fenderin ovat aika karseita, ihankuin olisi koitettu tehdä melkein-Fender joka tietenkään ei konseptina toimi. Esim. Ruokankaan Mojot ja G&L:n mallit. Tyler toki vetää pisimmän korren :D |
Mule 13.10.2014 21:52:38 | |
---|
Pahoittelut Gabelle raiteilta suistumisesta mutta kun on kivaa.. Omaan silmään T-malleissa telestokin jälkeen less is more -periaatteella voi edetä. S-malleissa taasen latu on vapaa: 'moderni strato' -konsepti sallii tylerit ja suhrit, *etenkin* jos tallasta löytyy joku ilkeä murisija. Ja pre-cbs-hs > post. |
Gabe 13.10.2014 22:08:34 (muokattu 13.10.2014 22:17:31) | |
---|
|
Sarko 13.10.2014 22:16:41 (muokattu 13.10.2014 22:17:11) | |
---|
Hyi helvetti tota Tylerin lapaa! Aivan karmea ilmestys! Toi Haarin lapa on siihen verrattuna ihan Miss Universum-osastoa. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
kekkuliheikki 13.10.2014 22:26:13 | |
---|
Tylerin lavalla olis hyva kaivaa matoja kompostista. Mutta ei ole Kramerin latkamailan voittanutta. Tastahan oli oikein oma keskustelunsakin muistaakseni. En allekirjoita. |
JaaGeRMaisTeR 13.10.2014 22:39:01 | |
---|
kekkuliheikki: Tylerin lavalla olis hyva kaivaa matoja kompostista. Mutta ei ole Kramerin latkamailan voittanutta. Tastahan oli oikein oma keskustelunsakin muistaakseni. Kramer ei tahdo ihmisen tyytyvän vain yhteen harrastukseen. Tuo Ruokankaan lapa on kyllä komeampi kuin fenkun. Samaten kuin Suhr. Ei itteä millään tapaa nuo hevosenpäät miellytä. No tyler veti silti vielä kamalamman mallin. Ihme ettei sentään pitsalapion mallista kehittäneet. |
Sarko 13.10.2014 22:42:13 | |
---|
Tosta Suhrin headstockeista tulee mieleen jotkut idän halpisritsat. Ei maistu. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Kontiak 13.10.2014 22:58:04 | |
---|
"If you dig it, you must learn it."
http://www.truthinshredding.com |
Gabe 13.10.2014 23:03:35 | |
---|
|
Myrkky Nuoli 13.10.2014 23:36:41 | |
---|
Sarko: Tosta Suhrin headstockeista tulee mieleen jotkut idän halpisritsat. Ei maistu. Veit jalat suustani More Nintendo, less Marshall. |
AngieRainbow 14.10.2014 00:03:58 | |
---|
Sarko: Hyi helvetti tota Tylerin lapaa! Aivan karmea ilmestys! Toi Haarin lapa on siihen verrattuna ihan Miss Universum-osastoa. Näin minäkin ajattelin, mutta kun soitin ensimmäisen kerran Tylerin stratoa, niin sen jälkeen oli lavalle se ja sama. Siinä oli pojat hyvä kitara! What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |