Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Circus Maximus
1
progemm
10.09.2008 21:19:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selailin ja pistin hakuunkin että löytyykö täältä keskustelua kys.omaisesta bändistä ja suureksi ihmetykseksi ei löytynyt mainintaa kuin yhden tyypin levy-listauksessa!!
 
Eli äkkiä keskustelua pystyyn,
 
meikäläiselle suuri vaikuttaja Neal Morsen, The Beatlesin ja Dream Theatterin lisäksi noin sävelkynän kannalta, ja täytyy myöntää että Isolate on yks kovimmista levyistä tämän vuosituhannen puolella.
 
Marko M
 
carpe diem!
Landstr
10.09.2008 22:25:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Glory Of The Empire on yksi tämän maailmankaikkeuden parhaita biisejä, totta vie! Todella hyvä bändi!
 
Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies
W-Man
11.09.2008 21:16:36 (muokattu 11.09.2008 21:17:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itsekin tutustuin bändiin luettuani isolaten arvostelun imperiumista ja täytyy todeta että on kyllä mahtava bändi. Jostain syystä vanhemmasta levystä ei iske muut biisit kuin mainittu GOtE, mutta uusi levy on timanttia alusta loppuun. Laulajalle (jonka nimeä en nyt muista, enkä jaksa tsekata) erikoismaninta mahtavasta äänestä.
 
E. Eikö tää topikki sopis paremmin Keskustelua raskaammasta musiikista-palstalle? :)
 
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Regalis Apertura
11.09.2008 22:25:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ No eikös CM sitte genretetä progemetalliksi DT:n ja SymX:n tapaan? Eli topikit sekä proge että metalliosastolla;)...
 
W-Man
15.09.2008 15:58:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ No eikös CM sitte genretetä progemetalliksi DT:n ja SymX:n tapaan? Eli topikit sekä proge että metalliosastolla;)...
 
No kyllä toki juu, mutta enimmäkseen näiden progemetallibändien topikit on tuolla raskaalla puolella. :) Saa tämä toki olla täälläkin, en pistä vastaan. :D
 
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Leippis
19.06.2009 10:56:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä loistava bändi, uppos kertaiskulla ku ekan kerran kuuntelin. Todella inspiroivaa ja toimivaa settiä! Laulaja Michael Eriksenin laulanta tomii!
Dt:n ja Symphony X:n vaikutteet näkyvät siellä täällä, mikä tietysti on vain hyvä asia ;) Kaverit ovat luonneet kuitenki oman tyylinsä ja soundinsa.
 
Tuomoo
06.06.2012 21:42:35 (muokattu 06.06.2012 21:44:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1083 päivää vanhaan aiheeseen!
 
No niinpä olen, aika hiljaiselta keskustelu täällä vaikuttaa tätä nykyä.
 
Bändi sitten julkaisi kolmannen albuminsa joku päivä sitten. Itse tykästyin kahteen edelliseen niin paljon, että ennakkotilasin tämän albumin jo hyvissä ajoin, mutta vielä ainakaan tämä albumi ei ole minua sytyttänyt.
 
Edit: Tämä on ehkä väärällä alueella, siirrettiinhän Dream Theaterin ketjukin raskaamman musiikin palstalle tältä palstalta. Meinasin sinne avata uuden ketjun kun haku ei ketjuja löytänyt, mutta sitten älysin hakea myös tältä palstalta. Ehkä tämäkin kuuluisi ennemmin raskaamman musiikin palstalle?
 
MrRomeo
08.06.2012 21:54:39 (muokattu 08.06.2012 21:54:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomoo: Huom! Olet kirjoittamassa yli 1083 päivää vanhaan aiheeseen!
 
No niinpä olen, aika hiljaiselta keskustelu täällä vaikuttaa tätä nykyä.
 
Bändi sitten julkaisi kolmannen albuminsa joku päivä sitten. Itse tykästyin kahteen edelliseen niin paljon, että ennakkotilasin tämän albumin jo hyvissä ajoin, mutta vielä ainakaan tämä albumi ei ole minua sytyttänyt.

 
Syytä olisi kyllä olla paljon aktiivisempi ketju, itselleni tää uusi levy on 10-luvun I&W! Kahdesta edellisestäkin diggasin, erityisesti Isolatesta, mutta jotenkin tää entistä popimpi ja vähemmän kikkailuun nojaava soundi uppoaa vielä paremmin. Vaikea kuvitella että tänä vuonna kovempaa progemetallilevyä tulisi.
 
Genresotiin en ota kantaa.
 
Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään?
Tuomoo
10.06.2012 22:38:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrRomeo: Syytä olisi kyllä olla paljon aktiivisempi ketju, itselleni tää uusi levy on 10-luvun I&W! Kahdesta edellisestäkin diggasin, erityisesti Isolatesta, mutta jotenkin tää entistä popimpi ja vähemmän kikkailuun nojaava soundi uppoaa vielä paremmin. Vaikea kuvitella että tänä vuonna kovempaa progemetallilevyä tulisi.
 
Genresotiin en ota kantaa.

 
Pari kertaa olen tämän uusimman levyn nyt kuunnellut läpi, ja joka kerran jälkeen kuulostaa paremmalta ja paremmalta. Aluksi tuumailin, että tämä on ehkä hieman liian popahtava levy, mutta paskat, kyllähän tässäkin sitä räimettä ja rytinää on. Monet biisit on rakennettu uskomattoman nerokkaasti, ja koukkuja löytyy paljon.
 
Ekalla levyllä tykkäsin siitä kikkailusta, mutta meneehän se ilmankin. Yhdyn kyllä tuohon, että tänä vuonna tuskin kovempaa progemetallilevyä tulee, on tämä sen verran kova levy.
 
Aurora Borealis
11.06.2012 17:15:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kyllä meikäläisellekin tulee vahvat I&W-fibat tästä uusimmasta lätystä. Vuoden kovimman progemetallilevyn paikka pysyköön silti avoimena, sillä Toolin seuraava tuotos_saatetaan_julkaista tämän vuoden puolella.
 
"Mitenkäs se oikein meni? No laitetaan lisää säröä" #facepalm#
Regalis Apertura
26.07.2012 11:05:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kova levy mutta ei silti ylitä Rushin uusinta:P...
 
mika78
13.10.2014 12:26:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpas jäänyt unholaan tämän bändin aiheet..
 
Nostetaas kun bändi on laittanut Live in Japan keikan youtubeen.
 
http://www.youtube.com/watch?v=qjgskpEkmUA
 
Vessajono
13.10.2014 15:15:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aurora Borealis: Vuoden kovimman progemetallilevyn paikka pysyköön silti avoimena, sillä Toolin seuraava tuotos_saatetaan_julkaista tämän vuoden puolella.
 
:--------------D
 
Leuka rintaan ja paskat housuissa kohti uusia pettymyksiä.
Tuomoo
13.10.2014 16:01:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: :--------------D
 
Eis, muistan kun karjuin tuolle pari vuotta sitten, ja niin karjaisin nytkin.
 
Palkitsen plussalla tuota kirjoitusta, ole hyvä.
 
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Aurora Borealis
13.10.2014 16:18:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: :--------------D
 
Itsekin jo ehdin unohtaa tuollaista väittäneeni, tiputti kun nyt uudestaan luin :D
 
Raskaisiin riffeihin ja hämyisiin melodioihin nojaavaa metallia teille tarjoilee: Unforeseen Consequences. http://maihinnousu.net/a/2512
Tuomoo
28.03.2016 01:53:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 531 päivää vanhaan aiheeseen!
 
No niinpä olen. Uusi levy Havoc on julkaistu, jos joku ei ole vielä huomannut. Muutaman kerran tuo on tullut kuunneltua läpi. Jo edellisen levyn aikana mua alkoi hieman häiritsemään tämä bändin siirtyminen entistä popimpaan linjaan, ja tän Havocin sinkkujulkaisujen aikana tunne vain voimistui. Mutta joudun pyörtämään ajatukseni, tämähän on aivan pirun kova levy. Levyn nimikkobiisi on paskin mitä bändi on historiansa aikana julkaissut. Tuolla mukamas rankalla biisillä ollaan selkeästi tavoittelemassa tällaista radio rock-partakoru-hewimetallia perkele! -tyylistä yleisöä, jopa biisin pituudenkin perusteella. On nimittäin ainut alle neliminuuttinen kappale, ja hirveää tuubaa. Sen sijaan levyn avausbiisi on todella kova, ja neljä viimeistä raitaa ovat myös kovia.
 
Bändin kahta ekaa levyä ei osaa oikeastaan suhteuttaa näihin myöhempiin levyihin, kun tyyli on muuttunut jokseenkin paljon, mutta onhan näissä valtavasti tuttuakin bändin ominaissoundia mukana. Ei se auta, tämä(kin) levy pitää hommata jostakin fyysisenä kopiona.
 
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Regalis Apertura
28.03.2016 10:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kyllähän tuo vaati muutaman kuuntelun ennenkuin alkoi toimia. Noita pop-juttuja CM on harrastanut ennenkin joten ei tullut ihan yllärinä. Nyt alkaa tuolla hewimpi/pop-osastolla olla balanssi kohdallaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «