Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zoomin Ultra Fuzz pimeni
1
Country Larry
12.10.2014 11:41:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kytkin epähuomiossa vanhan ja uskollisen Zoomin Ultra Fuzzin Line6 DL4 virtalähteeseen, joka syöttää AC-virtaa. Zoomi loukkaantui ja on mököttänyt siitä lähtien, eikä suostu päästämään pihaustakaan. Osaako joku kokeneempi sanoa, onko vika korjattavissa? Pedaali ei ole korvaamaton, mutta silti harmittaa jos onnistuin sen näin hölmöllä tavalla rikkomaan. Auttakee.
 
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
ReBeat
12.10.2014 11:47:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä on varmaan joku diodi heti siinä virransyötön alussa. Se voi olla kiehunut mutta vaihtamalla ehkä paranee.
 
JaaGeRMaisTeR
12.10.2014 12:06:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on patteri niin testaa sillä. Ja uudestaan taas normi verkkomuuntajalla. Itelle käynyt moinen vahinko myös. Hetken piti mykkäkoulua, mutta alkoi taas pelaamaan.
 
Country Larry
12.10.2014 17:43:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testasin patterilla ja uudella Voodo Labin 2+ muuntajalla. Ei toimi. Täytynee viedä jonkun tsekattavaksi. Kiitti kommenteista.
 
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
Krakenpine
16.10.2014 14:29:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä Zoomin analogipedaalien sarja ilmeisesti toimii sisäisesti 18 voltilla ja siellä on jännitteentuplauspiiri. Sellainen voi ottaa hyvinkin kovasti nokkiinsa vaihtojännitteestä.
 
Mutta pitipä kaivaa oma Ultra Fuzz taas esiin. Kylläpä se vaan on hyvä pedaali. Gate ja reso nollilla se taitaa mennä mun nykyiseen "kaikki maailman soundit ja genret"-livesettiin pieneksi normirososäröksi. En kyllä ole tainnut koskaan livenä keksiä käyttöä sille kitaran volumepotikalla kontrolloitavalle ufoäänioskilloinnille, treeniksellä sillä saa sentään muut soittajat hetkeksi hiljaiseksi kun ne alkavat etsimään, että mikä taas kiertää.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «