Gary the pine 04.09.2014 14:14:49 | |
---|
Mikskhää se ei mulle koskaan tarjoo mitään??? Jos se onkin mun alter ego ja mä en vaan tiiä sitä... Ei vaan, Eetu hei, pistäs pari Goodmanssia tuleen, maksan etukäteen! Tulin, näin, paskoin housuun. |
Durty 25.09.2014 21:36:21 | |
---|
|
the-Antero 25.09.2014 22:33:46 | |
---|
(((MORE FUZZ))) |
Numb 26.09.2014 08:59:22 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 26.09.2014 09:09:58 | |
---|
Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Durty 26.09.2014 10:24:38 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Onko tämä varmasti sama Pasi Pulkkinen? On se. 100%. |
Laulava Kylätohtori 26.09.2014 10:38:24 | |
---|
Durty: On se. 100%. Ok, on se moneen taipuva mies... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Muovinen 26.09.2014 10:40:38 | |
---|
NHL:ssä ne suuret dollarit liikkuu. Vähän isompi liiga ku kotoinen MNET. |
makketus 03.10.2014 15:25:53 | |
---|
Morjesta kaikille. Tuossa n. kuukaus takaperin "Ostin" kaverin kanssa Rode nt-1a:n 100€:llä http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=914731 ja homma meni niin, että sovittiin kaupoista ja me laitettaisiin rahat tilille ja tämä OREBRO -käyttäjänimeltään oleva tyyppi (omien sanojensa mukaan oikealta nimeltä Jimmy Suurhasko), lähettäisi mikin meille mutta nyt ollaan tässä kuukaudenpäivät odoteltu ja ollaan yritetty saada kaveria kiinni mutta ainaan väittää olevansa jossain työmatkoilla ympäri Suomea. Kyseinen heppu siis myy tuota mikkiänsä ilman puh.numeroa ja ei vastaa sposteihinkaan. |
0101978 03.10.2014 15:57:02 | |
---|
makketus: Morjesta kaikille. Tuossa n. kuukaus takaperin "Ostin" kaverin kanssa Rode nt-1a:n 100€:llä http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=914731 ja homma meni niin, että sovittiin kaupoista ja me laitettaisiin rahat tilille ja tämä OREBRO -käyttäjänimeltään oleva tyyppi (omien sanojensa mukaan oikealta nimeltä Jimmy Suurhasko), lähettäisi mikin meille mutta nyt ollaan tässä kuukaudenpäivät odoteltu ja ollaan yritetty saada kaveria kiinni mutta ainaan väittää olevansa jossain työmatkoilla ympäri Suomea. Kyseinen heppu siis myy tuota mikkiänsä ilman puh.numeroa ja ei vastaa sposteihinkaan. Tyyppi on rekisteröitynyt just ennen ilmon jättämistä mnettiin. Ei tietty aina tarkoita todellakaan vilunkipeliä, mutta itse olen hieman varpaillani - ainakin kaupanteon aluksi. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
ReBeat 03.10.2014 17:08:27 (muokattu 03.10.2014 17:11:40) | |
---|
|
Seba 03.10.2014 17:44:12 | |
---|
makketus: Morjesta kaikille. Tuossa n. kuukaus takaperin "Ostin" kaverin kanssa Rode nt-1a:n 100€:llä http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=914731 ja homma meni niin, että sovittiin kaupoista ja me laitettaisiin rahat tilille ja tämä OREBRO -käyttäjänimeltään oleva tyyppi (omien sanojensa mukaan oikealta nimeltä Jimmy Suurhasko), lähettäisi mikin meille mutta nyt ollaan tässä kuukaudenpäivät odoteltu ja ollaan yritetty saada kaveria kiinni mutta ainaan väittää olevansa jossain työmatkoilla ympäri Suomea. Kyseinen heppu siis myy tuota mikkiänsä ilman puh.numeroa ja ei vastaa sposteihinkaan. Lähetä eri sähköpostista ostotarjous mailiin ja katso mitä sanoo. Jos sopii kaupat niin on huijari. |
Stone 03.10.2014 18:23:13 | |
---|
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Twinkle 06.10.2014 11:59:32 (muokattu 06.10.2014 12:03:07) | |
---|
0101978: Tyyppi on rekisteröitynyt just ennen ilmon jättämistä mnettiin. Ei tietty aina tarkoita todellakaan vilunkipeliä, mutta itse olen hieman varpaillani - ainakin kaupanteon aluksi. Eihän se tosiaan tarkoita, koska tori on ainoa asia mihin käyttäjätunnusta tarttee jos ei aio foorumia käyttää. On hyvin mahdollista, että ihmiset jotka ei ole aktiiveja perustavat uuden tunnuksen siinä vaiheessa jos kerran pariin vuoteen pistävät jotakin torille. Vaikka se siis onkin kiellettyä, niin sillä bannien uhalla ei ole tuollaiselle ihmiselle mitään väliä. |
Ben Hur 10.10.2014 12:23:47 | |
---|
Tervehdys Mikko Kaarna. Lahden poliisi soitti juuri ja suoritti esitutkinnan puhelimitse. Ilmeisesti koijari on saatu jollain tasolla kiinni, hyvä niin. Jotakuinkin kymmenkunta ilmoitusta oli tehty, jos jollain on vielä rikosilmoitus tekemättä, niin hopi hopi sitä rustaamaan. Tossa ylempänä oli muistaakseni linkki ilmoituksen tekoon. -j- BilBb |
JTTH 10.10.2014 14:19:03 | |
---|
Kymmenen vuoden ajan olen tehnyt lukuisia onnistuneita kauppoja Torilla. Nyt kuitenkin tuli ensimmäinen kusetus. Varokaa nimimerkkiä TKG (#77044), älkää missään tapauksessa maksako etukäteen penniäkään. Liekö ollut minulla liian monta hyvin mennyttä kaupantekoa, kun nyt pääsi ote herpaantumaan. Oma moka ;) |
Teksu 10.10.2014 17:08:19 | |
---|
JTTH: Kymmenen vuoden ajan olen tehnyt lukuisia onnistuneita kauppoja Torilla. Nyt kuitenkin tuli ensimmäinen kusetus. Varokaa nimimerkkiä TKG (#77044), älkää missään tapauksessa maksako etukäteen penniäkään. Liekö ollut minulla liian monta hyvin mennyttä kaupantekoa, kun nyt pääsi ote herpaantumaan. Oma moka ;) Tunsin piston sydämessäni. Sama nimimerkki koitti aiemmin myydä meikälle Ibanezin RG550:aa - oli vaan niin huono yritys kaikkine "kuva MMS-viestillä" -kikkailuineen, että lähinnä silmät väsyivät siitä pyörittelyn määrästä. Kun oli tullut kuva tekstiviestilllä niin hoksasin, että olin nähnyt saman kuvan etsiessäni #RG550-tagilla instagramista, ja siellä kitara näytti kuuluvan jollekin malmölaiselle nuorelle hevimiehelle. Kaikkea ne keksii! Pahoitteluni, olisi pitänyt raportoida tänne. Tuliko iso menetys? Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen. |
Monesta paikasta yritin kuvaa etsiä, mutta en vastaavaa mistään löytänyt. Noh, seuraavaksi osaan etsiä myös Instagramista... |
WanhaWihtahousu 10.10.2014 18:02:56 (muokattu 10.10.2014 18:04:56) | |
---|
JTTH: Kymmenen vuoden ajan olen tehnyt lukuisia onnistuneita kauppoja Torilla. Nyt kuitenkin tuli ensimmäinen kusetus. Varokaa nimimerkkiä TKG (#77044), älkää missään tapauksessa maksako etukäteen penniäkään. Liekö ollut minulla liian monta hyvin mennyttä kaupantekoa, kun nyt pääsi ote herpaantumaan. Oma moka ;) Voi vittu onko totta? Itsekin maksoin etukäteen. E: Ihan puhelimessa puhuttiin ja ihan asiantuntevalta kaverilta tuntui. Kuvaa ei löytynyt netistä, puhelinnumeroa eikä tilinumeroa ei oltu laitettu nettiin. Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru |
teukka 10.10.2014 18:17:56 | |
---|
Ja taas muutamaa koijattu. On se nyt saatana. Vittu en osta keltään mitään tämänkään vertaa kun tämä on jo niin perseestä tämä touhu ettei tosikaan. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |