Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 5189 190 191 192 193251 252 253 254 255
Juhani_t
30.09.2014 19:21:52
markkuliini: Aina kun selailen myynti-ilmoituksia niin suurimmassa osassa vaivannäön vähyyteen on melkeinpä pitänyt nähdä jo vaivaa.

Aivan. Miten nykyvehkeillä edes saa niin huonoja kuvia ja eikö edes alkeellista oikeinkirjoitusosaamista voisi koittaa käyttää? Lähinnä yhdyssanat. Se herättäisi jonkinlaista luotettavuutta kauppiaaseen joka on tärkeää, paitsi "En ala pakkailemaa tai lähettelemää!!1" -lausekkeiden kanssa. Lisähuomiona tähän vielä se, että jos symbaali on rumpuosastolla, olen skipannut koko ilmoituksen ihan jo vain sen takia että jos oikeaa osastoa ei osaa laittaa niin mahtaakohan kaupastakaan tulla mitään.
"Mikä se semmonen midi on? Joku mini?"
Duro
30.09.2014 19:27:51
Markku puhuu asiaa. Itsekin sain viikon sisään ilmoituksesta bellini myytyä pyyntihintaan. Hyvän kuvan otin ja vähän panostin siihen ilmoon. Ei luulis olevan kovin vaikeeta. Munsta se lisätietoa pyydettäessä on lähinnä merkki laiskuudesta eikä suorilta anna mitään kovin luotettavaa kuvaa myyjästä.
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
Lasso
30.09.2014 19:43:53

En tiedä omista ilmoituksista kuinka pro-tasoa ovat, mutta siis nuo joissa ei mahdollisesti ole kuvaa tai kuva on poikittain tai ylösalaisin, nousee aina suuri kymysysmerkki pään päälle ^^

Kuinka epähoukuttelevaksi tuo tekeekään jo itsessään ilmotuksen.
"If you could reason with religious people, there would be no religious people"
Speedy
30.09.2014 20:12:24

Lasso: En tiedä omista ilmoituksista kuinka pro-tasoa ovat, mutta siis nuo joissa ei mahdollisesti ole kuvaa tai kuva on poikittain tai ylösalaisin, nousee aina suuri kymysysmerkki pään päälle ^^

Kuinka epähoukuttelevaksi tuo tekeekään jo itsessään ilmotuksen.

iPhonella otetut kuvat meinaavat joskus ylösalaisin, vaikka kuva olisikin oikein päin
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
EJ84
30.09.2014 20:23:00

eino mutku: Mulle 14"x14" tai edes 14"x13" olis kiinnostavampi kuin 14"x12". Kun taas sitten pikkutomeissa mataluus on valttia.

Tuuman tai parin verran lyhenee sustain? Kuinka merkittävää lopulta? Makuasioita? Toki 14x14 on standardi. Kelpuuttaisin itse 14x12 koska kompaktius ja paino. Tiskistä saa yleensä pidempää jytinää tarvittaessa.
eino mutku
30.09.2014 20:56:15
EJ84: Tuuman tai parin verran lyhenee sustain? Kuinka merkittävää lopulta? Makuasioita? Toki 14x14 on standardi. Kelpuuttaisin itse 14x12 koska kompaktius ja paino. Tiskistä saa yleensä pidempää jytinää tarvittaessa.

No ei se nyt mikään maailmanloppu ole, mutta jos saisin itse valita niin ilman muuta.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
jabajee
30.09.2014 21:23:38
kincy: Hmm. Toisaalta kun miettii niin tuon kokoisia settejä on vaikea myydä vaikka hinta olisikin lähellä "hyvää diiliä".

En itse kyllä todellakaan maksaisi 600 euroa Swingstareista. Vaikka niitä onkin paljon.

E: Siis tuo 600 euroa tuntuisi ihan kohtuulliselta hinnalta, mutta en sitä itse ostaja sijoittaisi tuon tasoiseen settiin.
Olikohan nyt varmasti mahdollisimman vaikeasti selitetty taas..

No maksaitkos 10x vähemmän :)
http://m.tori.fi/vi/14552611.htm
Hollmi-5: Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa...
Juhani_t
01.10.2014 22:33:14
http://muusikoiden.net/dyn/tori/924963.jpg?1412190329

Kylläpä on myyvä kuvitus taas. Edes väriä ei sanota vaan ilmeisesti se pitäisi kuvasta nähdä :)
"Mikä se semmonen midi on? Joku mini?"
statistiÖ
09.10.2014 22:59:10

Tori näyttää katsojan vinkkelistä riippuen joko kauhealta tai vallan mainiolta. Mua harmittaa vain, ettei tässä rok-sitissä myydä justsitä, mitä harkita saattaisin. Jos näissä on kaikki okei:
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=927389 Isoja hyvälaatuisia kaiketi. Ovh on käsittääkseni huomattavasti muhkeampi.
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=927493 Näissä on vaikuttanut olleen palikat paikallaan. Hinta on ainakin kohdillaan vrt. ovh.
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=927548 Onko tämä. Ainakin näyttää.
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=927564 Hieno väri ym.
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤
Kailis
10.10.2014 10:01:31

Toi Sakae. Voi herranjumala. Siihen sais käsittääkseni helposti lisärumpujakin. Että on nätit...
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
eino mutku
10.10.2014 10:20:06
Kailis: Toi Sakae. Voi herranjumala. Siihen sais käsittääkseni helposti lisärumpujakin. Että on nätit...

On todella. Melkein tekis mieli ostaa.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Kailis
10.10.2014 10:36:53

eino mutku: On todella. Melkein tekis mieli ostaa.

Osta. Ansaitsisit heti ainakin minun rajattoman arvostukseni.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Kefiiri
10.10.2014 11:14:55
Kailis: Toi Sakae. Voi herranjumala. Siihen sais käsittääkseni helposti lisärumpujakin. Että on nätit...

Tuon näköisen pinnan voisi tehdä itsekin hommaamalla 1000 rullaa teippiä ja kietomalla sen vaahterarumpujen ympärille :)
En ole musiikin asiantuntija.
Kailis
10.10.2014 11:31:05

Kefiiri: Tuon näköisen pinnan voisi tehdä itsekin hommaamalla 1000 rullaa teippiä ja kietomalla sen vaahterarumpujen ympärille :)

Totta. Hyi että onkin rumat.
https://www.youtube.com/watch?v=KRPcssq-7Us
markkuliini
10.10.2014 13:15:30

Kefiiri: Tuon näköisen pinnan voisi tehdä itsekin hommaamalla 1000 rullaa teippiä ja kietomalla sen vaahterarumpujen ympärille :)

Mulla on joku esteettinen ristiriita selvästikin Sakaen suunnittelijoiden kanssa. Kun kävin niiden nettisivuilla niin en tainnut löytää yhtäkään mun mielestä hyvännäköistä väriä tai viimeistelyä. Ja se on jo tosi "hyvin" jos silmäämiellyttäviä on kymmenistä rummuissa nolla. Tosi outoja fade-yhdistelmiä, ja sparklevärit oli aina jotenkin kummallisen sävyisiä. Mä ihan oikeasti vähän pelkään ttä hyvä firma kaatuu värisuunnitteluunsa ja designiin (ne badget oli aika rumia mun.mielestä kans). Ääninäytteiden perusteella nimittäin tosi hyvän kuuloista kamaa tekevät.
Ja vaikka en pidä tuota yllä olevaa Sakae-settiä kovin hyvännäköisiä niin se on sentään parhaimman näköinen viimeistely sillä firmalla.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
10.10.2014 13:38:27

Kyllä, ei ne nyt NIIN rumat ole.
Kefiiri
10.10.2014 13:56:39
Ihan vilpittömästi uskon että Sakaen porukka on tietoisesti lähtenyt hakemaan jonkin sortin tulevaisuuden kuoseja erotukseksi vintagehakuisuudesta. Eikä tuo torin settikään varmaan livenä näytä sellofaaniin käärityltä.
En ole musiikin asiantuntija.
jabajee
10.10.2014 14:21:12
Kefiiri: Ihan vilpittömästi uskon että Sakaen porukka on tietoisesti lähtenyt hakemaan jonkin sortin tulevaisuuden kuoseja erotukseksi vintagehakuisuudesta. Eikä tuo torin settikään varmaan livenä näytä sellofaaniin käärityltä.

Ja ainahan on vaihtoehtona mustat Yamahat, jos Sakaet on liian erikoisia tai huomiota herättäviä :D
Pöörlillä ja Tamalla on kanssa tosi taviksen näköisiä settejä tarjolla.
Hollmi-5: Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa...
Speedy
10.10.2014 15:13:43

jabajee: Ja ainahan on vaihtoehtona mustat Yamahat, jos Sakaet on liian erikoisia tai huomiota herättäviä :D
Pöörlillä ja Tamalla on kanssa tosi taviksen näköisiä settejä tarjolla.

Mun mielestä on just hyvä, että joku (uskaltaa) ottaa erilaisempaa lähestymistä viimeistelyihin. Ei tule kovin montaa merkkiä mieleen, jonka osaisi nimetä jonkin merkkiseksi ilman badgea ja rautaa.. Tosin mullahan on vain valkoisia ja mustia settejä tällä hetkellä..:)
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)