Osteri 05.10.2014 13:51:22 | |
---|
Kiitos korjauksesta. "Uusi maa". Pikku virheitä taitaa tulla kun yömyöhällä kirjoittelee. Tai sitten fiilistely hajottaa tarkkuutta :) Mut kivaa musaa ja hieno ääni Katrilla. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
Kyllä, Katrilla on upea ääni. |
Bluesmies 05.10.2014 16:33:21 | |
---|
Oodi ja Uusi Maa ovat kyllä aika huikeita biisejä, varsinkin ensin mainittu. |
ferodoz 06.10.2014 23:40:41 | |
---|
Ai että kun tää joskus tulis vielä takaisin alkuajan meiningillä. Ehdoton lemppari suomalaista naislaulajista, ja ekat kaks levyä pyörii todella usein mulla edelleen.. Just a face in the crowd. |
Bluesmies 07.10.2014 17:30:43 | |
---|
ferodoz: Ai että kun tää joskus tulis vielä takaisin alkuajan meiningillä. Ehdoton lemppari suomalaista naislaulajista, ja ekat kaks levyä pyörii todella usein mulla edelleen.. Mun mielestä tää eka levy on ehdottomasti paras. "Nyt" on muuten ihan jees biisi kans. |
ferodoz 07.10.2014 19:34:50 | |
---|
Bluesmies: Mun mielestä tää eka levy on ehdottomasti paras. "Nyt" on muuten ihan jees biisi kans. Se eka levy on munkin mielestä parempi. Jotenki kivan raikas. Se kolmas levy oli pettymys, sielä ei mun mielestä ollu muutakuin juuri se Nyt -biisi mikä jäi mieleen. Ehkä jollain kierolla tavalla myös se Kadonneet, mutta ei sitten kuitenkaan.. Just a face in the crowd. |