Savu 27.09.2014 23:41:50 | |
---|
Ja offtopic, tota EVH III 50W on tullut pikaisesti kokeiltua, kun kaappia olin ostamassa. Kivahan sekin on.. :) "Torilla" tavataan! |
Karhukoira74 27.09.2014 23:43:25 | |
---|
Olkaas nyt hiljaa, mun täytys päästä ensin nyt sisään tuohon Voimapallo kakkoseen...uuh. Kun se (kolmas) Mesa Dual meni poisssss.... -So many assholes, so few bullets- |
Mr. Speed 27.09.2014 23:49:29 | |
---|
TTV: Juu,taitaa vaan olla sekin Chinalainen kasaukseltaan... Ei ainakaan jenkki, näin muistan jostain tsekanneeni. Randallin hinnat on just Satanin ja Thrasherin osalla hieman liian suolaiset, molemmista jos ois 400 euroa pois, niin johan olisi nuppipinossa yks uutukainen lisää :-) Joo, Mehikohan se, ja valmistusmaan nimikin sen kertoo. Vähän turn off. Eihän valmistusmaa kerro muuta kuin valmistusmaan, mutta itellä on kans vähän sellanen asenne etten viittis ostaa kalliilla halpatyön maissa tuotettua kamaa kun kalliilla saa kans ihan sivistysmaissa (myös USA) tuotettua tavaraa. http://www.sieni.us/?id=38 |
TTV 28.09.2014 00:04:51 (muokattu 28.09.2014 00:05:23) | |
---|
Mr. Speed: Joo, Mehikohan se, ja valmistusmaan nimikin sen kertoo. Vähän turn off. Eihän valmistusmaa kerro muuta kuin valmistusmaan, mutta itellä on kans vähän sellanen asenne etten viittis ostaa kalliilla halpatyön maissa tuotettua kamaa kun kalliilla saa kans ihan sivistysmaissa (myös USA) tuotettua tavaraa. Kiinasta tulee paljon ok kamaa kulutuselektroniikkaan ym., mutta jos tiskissä on 1800 rahaa, niin tiedän saavani tarkempaa ja yksilöllisempää laatua esim. Bluetonen pajalta kuin jostain Liun sopimusvalmistajalta. No, ei pilata hyvää ketjua ihan offtopicilla, odotetaan sen ensimmäisen testiyksilön saapumista ens viikolla, sitten kuullaan lisää Satanista :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
lärviapina 29.09.2014 08:19:54 (muokattu 29.09.2014 08:20:07) | |
---|
Voihan kuumotus sentään! Ei nyt auta ku lompakolla pyyhkiä ottaa ku pukkas thaimaanmatkaa loppuvuodeksi niin saa tämänki hankinnan työntää tulevaisuuteen :/ vaikka kyllähän se kaasu on aina keinot keksiny :D https://www.youtube.com/watch?v=XR6RTCstBjc |
TTV 29.09.2014 20:40:30 (muokattu 29.09.2014 21:31:56) | |
---|
... Eipä sittenkään vielä mitään, Thompan tilauksen kanssa ilmeni jotain härdelliä, odotetaan huomiseen ... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
santakasa 03.10.2014 15:33:14 | |
---|
aijaijai. saatana saapui kotiin. tänään vielä treenikselle soittaa! in särö we trust |
RaskasMielinen 03.10.2014 19:38:15 | |
---|
santakasa: aijaijai. saatana saapui kotiin. tänään vielä treenikselle soittaa! Raporttia sit kans - ja heti:) |
santakasa 03.10.2014 19:52:08 | |
---|
nyt on Randall Satan testattu. PERKELE SAATANA!!! Plussat: - särö... saa ihan minkälaista säröä, mitä vaan tahtoo. kiitos monipuolisten särösäätimien ansiosta: 6irth (low frequency), 6rind (high frequency) ja 6ain (itse särö). saa siis grindii taikka isoa mättöä tai ihan kunnon rockiakin - erotteleva soundi vaikka särö oli kaakossa. sai tolkkuu tremolojuoksutuksistakin - elävä soundi tai dynaaminen tai mikskä sitä haluu kutsuu - clean-kanavaa, kun jakso testata pari minaa niin mukava pehmeä ja lämmin soundi, mitä ei ihan heti osannut odottaa tommosesta hevimörssäristä. Miinukset: - 1800 euroo on paljon ja ehkä "oikeempi" hinta olisi enemmänki 1500 - 1600€ - jalkakytkimelle kaks paikkaa, joista toinen kanavan vaihto ja toinen efektiloopille. olisi voinut olettaa, että myös efektiloopin jalkakytkin olis tullu ton hinnan mukana Yhteenveto: Saatana. jokasen metallikitaristin unelma saatana. eka koskaan kirjottamani arvostelu soittimestani. toivottavasti antaa jotakin kuvaa teille. in särö we trust |
RaskasMielinen 03.10.2014 20:52:56 | |
---|
santakasa: nyt on Randall Satan testattu. PERKELE SAATANA!!! Plussat: - särö... saa ihan minkälaista säröä, mitä vaan tahtoo. kiitos monipuolisten särösäätimien ansiosta: 6irth (low frequency), 6rind (high frequency) ja 6ain (itse särö). saa siis grindii taikka isoa mättöä tai ihan kunnon rockiakin - erotteleva soundi vaikka särö oli kaakossa. sai tolkkuu tremolojuoksutuksistakin - elävä soundi tai dynaaminen tai mikskä sitä haluu kutsuu - clean-kanavaa, kun jakso testata pari minaa niin mukava pehmeä ja lämmin soundi, mitä ei ihan heti osannut odottaa tommosesta hevimörssäristä. Miinukset: - 1800 euroo on paljon ja ehkä "oikeempi" hinta olisi enemmänki 1500 - 1600€ - jalkakytkimelle kaks paikkaa, joista toinen kanavan vaihto ja toinen efektiloopille. olisi voinut olettaa, että myös efektiloopin jalkakytkin olis tullu ton hinnan mukana Yhteenveto: Saatana. jokasen metallikitaristin unelma saatana. eka koskaan kirjottamani arvostelu soittimestani. toivottavasti antaa jotakin kuvaa teille. Kaipa se täytyy sitte pistää jotain kamoja kiertoon ja laittaa tollanen sitte, saatana. Niin Saatana... Joten kiitti sulle gaasutuksesta... Kivat, saatana. |
santakasa 04.10.2014 13:18:27 (muokattu 08.10.2014 16:10:42) | |
---|
ole hyvä vaan saatana. in särö we trust |
TTV 04.10.2014 15:33:34 | |
---|
TTV: ..., ehkäpä henkisen angstin takia pitäydyn edelleen SuomalaisGermaanisessaGainissa ... Ja niinhän siinä kävi, että onnellisen sattuman kautta ENGL Savage saapui takaisin kotio (ei sama yksilö sentään), nyt on SuomalaisGermaaninenGainisto iloisesti taas kasassa ja minä hemmetin tyytyväinen :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
santakasa: nyt on Randall Satan testattu. PERKELE SAATANA!!! Plussat: - särö... saa ihan minkälaista säröä, mitä vaan tahtoo. kiitos monipuolisten särösäätimien ansiosta: 6irth (low frequency), 6rind (high frequency) ja 6ain (itse särö). saa siis grindii taikka isoa mättöä tai ihan kunnon rockiakin - erotteleva soundi vaikka särö oli kaakossa. sai tolkkuu tremolojuoksutuksistakin - elävä soundi tai dynaaminen tai mikskä sitä haluu kutsuu - clean-kanavaa, kun jakso testata pari minaa niin mukava pehmeä ja lämmin soundi, mitä ei ihan heti osannut odottaa tommosesta hevimörssäristä. Miinukset: - 1800 euroo on paljon ja ehkä "oikeempi" hinta olisi enemmänki 1500 - 1600€ - jalkakytkimelle kaks paikkaa, joista toinen kanavan vaihto ja toinen efektiloopille. olisi voinut olettaa, että myös efektiloopin jalkakytkin olis tullu ton hinnan mukana Yhteenveto: Saatana. jokasen metallikitaristin unelma saatana. eka koskaan kirjottamani arvostelu soittimestani. toivottavasti antaa jotakin kuvaa teille. HNNNNGH!!!! Vain vaivoin sain pidettyä luottokortin lompakossa....kyse oli enää parista adjektiivista nii homma ois ollu selvä! HUH! Odotan siis niiku kunnon kansalainen että rahaa on tilillä ja ostan sitte vasta! :) https://www.youtube.com/watch?v=XR6RTCstBjc |
santakasa 13.10.2014 20:18:25 | |
---|
Onko täällä muita, jotka ovat saaneet jo saatanan itselleen? Itse olen tyytyväisempi, mitä enemmän tuolla soitan. in särö we trust |
Esp 15.10.2014 02:31:06 | |
---|
TTV: Sama tyyppi. Ola saa kaikki vahvistimet kuulostamaan samalta niissä testeissään, ei kovin hyvin mielestäni osaa kaivaa erilaisia, vahvistimille ominaisempia saundeja. Teillä on vissiin oikeasti kuuntelussa (siis kaiuttimet yms.) jotain häihkää, kun noissa kuuluu aika isojakin eroja. Kyllähän siinä kaverin soittotatsin kuulee, mutta ei noi kaikki samalta kuulosta, ei sinne päinkään. Tota Satania olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, Olan omilla videoilla ei juuri vakuuttanut, mutta voipi olla, että itse soittaessa toimisi. Täh?!? |
Megadethh2 15.10.2014 05:53:02 | |
---|
Esp: Teillä on vissiin oikeasti kuuntelussa (siis kaiuttimet yms.) jotain häihkää, kun noissa kuuluu aika isojakin eroja. Kyllähän siinä kaverin soittotatsin kuulee, mutta ei noi kaikki samalta kuulosta, ei sinne päinkään. Tota Satania olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, Olan omilla videoilla ei juuri vakuuttanut, mutta voipi olla, että itse soittaessa toimisi. Komppia vahvasti kyllä tuohon ekaan kohtaan. Mää ku oon käsittäny homman niin että noissa videoissa nimenomaan haetaan enemmän niitä pieniä vihvahde-eroja eri vahvistimien välillä. Ja onhan sillä Olalla noita playthrough videoita missä se vähän enemmän rullailee vahvistimien säätöjä läpi. Ja mitä itse aiheeseen tulee nii itelle kelpais kyllä Randall Satan, vaikuttaa melko monipuoliselta peliltä hi-gain vahvistimeksi. https://soundcloud.com/vihaleipa |
TTV 15.10.2014 06:48:19 | |
---|
Esp: Teillä on vissiin oikeasti kuuntelussa (siis kaiuttimet yms.) jotain häihkää, kun noissa kuuluu aika isojakin eroja. Kyllähän siinä kaverin soittotatsin kuulee, mutta ei noi kaikki samalta kuulosta, ei sinne päinkään. Tota Satania olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, Olan omilla videoilla ei juuri vakuuttanut, mutta voipi olla, että itse soittaessa toimisi. Ei tarvitse teititellä :-) En nyt lähtisi kuulokäyrää tai laitteita arvioimaan mielipiteeni perustaksi. Kommenttini koskee Olan yleistä testimateriaalia, jossa toki on poikkeuksiakin. Jos Fearedin riffiin väännetään Fearedin kuuloinen saundi ja se käsitellään vielä koneella, niin silloin vahvistimen testistä ei oikein laajaa kuvaa saa. Toki soittotatsin ja muun pikkusälän erottaa jopa huonoilla kaiuttimilla, mutta eri musatyyleihin väännettyjä saundeja tai edes erilaisia musatyylejä soitettuna samoilla saundeilla, ei noista Olan klipeistä kuule. Satan kelpais itsellekkin, en vaan maksa siitä noin suolaista hintaa. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Kontiak 17.10.2014 00:03:27 | |
---|
Satanilla soitelleethan voisivat kertoa, kuulostaako Satanilla kaikki Olalle vai onko Englundilla käsissäkin taikaa. "If you dig it, you must learn it."
http://www.truthinshredding.com |
novo 17.10.2014 00:21:41 | |
---|
Kontiak: Satanilla soitelleethan voisivat kertoa, kuulostaako Satanilla kaikki Olalle vai onko Englundilla käsissäkin taikaa. Tuskin kaikki kuuluu Olalle asti, ainakaan jos heppu assuu Ruottissa ja ite tykittellee keskisessä Suomesa Saatanalla. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Gabe 17.10.2014 10:49:58 | |
---|
TTV: Satan kelpais itsellekkin, en vaan maksa siitä noin suolaista hintaa. On kieltämättä aika hurja hinta kun ottaa valmistusmaankin huomioon. |