rollingstone 26.09.2014 15:43:24 | |
---|
Mikko Nousiainen heittää cameon etulinjassa poikia moikkaavana Mannerheimina. |
Stradlin 26.09.2014 15:55:37 | |
---|
Telley Savalas Otieno heittää cameon etulinjassa poikia moikkaavana Mannerheimina. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
rollingstone 26.09.2014 16:24:35 | |
---|
Stradlin: Telley Savalas Otieno No nyt :D + |
daredevil 26.09.2014 17:01:20 | |
---|
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen |
Wolfgang 26.09.2014 17:02:35 | |
---|
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Swan 26.09.2014 17:40:05 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Prophet 27.09.2014 20:01:11 | |
---|
Ehdotukseni Louhimiehen Tuntemattomaan on. Otettakoon rooleihin Wanhan Liiton näyttelijät, jotka näyttelivät Pekka Parikan Talvisota -elokuvassa. |
NHR 27.09.2014 20:20:09 | |
---|
Prophet: Ehdotukseni Louhimiehen Tuntemattomaan on. Otettakoon rooleihin Wanhan Liiton näyttelijät, jotka näyttelivät Pekka Parikan Talvisota -elokuvassa. Eihän tässä ehdotuksessasi muuta ongelmaa olisikaan, mutta kyseessä on kuitenkin jo neljännesvuosisata sitten valmistunut leffa, joten tuskin edes sitä pikku-Paavoa näytellyt sälli menisi enää täydestä esittäessään parikymppistä sotilasta. Tästähän erityisesti sitä Laineen "alkuperäisversiotakin" (siis Tuntemattomasta) jo aikoinaan arvosteltiin, että näyttelijät olivat aivan liian vanhoja esittämiinsä nuorukaisiin verrattuina. Olen aivan samaa mieltä, vaikka muuten melko hyvin vetivätkin. Tietenkin jos nimenomaisesti haluaa tehdä leffan sillä "vanhainkotiporukalla", niin siitä vain sitten minun puolestani... "Mister is my cowboy!" - J. E. Vanaja |
Oan 27.09.2014 21:05:48 (muokattu 27.09.2014 21:06:00) | |
---|
NHR: Tietenkin jos nimenomaisesti haluaa tehdä leffan sillä "vanhainkotiporukalla", niin siitä vain sitten minun puolestani... Expendables 4 - Jatkosota. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
AnonHero 30.09.2014 11:56:57 | |
---|
|
Stradlin 30.09.2014 16:35:26 | |
---|
AnonHero: https://www.youtube.com/watch?v=wZfs22E7JmI Paul Thomas Andersonin uusi. Näyttää täydelliseltä, tulispa Suomeen tämän vuoden puolella. Tuskinpa tulee, kun muuallakin menee laajempaan levitykseen vasta ensi vuonna. Vaikuttaa kyllä ihan katsomisen arvoiselta ja kovia näyttelijöitä on mukana. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Swan 01.10.2014 00:09:35 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
aivokuolio 01.10.2014 10:27:24 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=zyC3L9JB0zU Bryan Millsillä on melkein yhtä huono säkä kuin John McClanella eli taas tarvitaan very particular set of skillsejä. Kakkonen oli vähän laimea toisto ykkösestä mutta tässä on näköjään pistetty haisemaan ihan kunnolla. Saapa nähä. |
Herrah 01.10.2014 11:51:35 | |
---|
aivokuolio: https://www.youtube.com/watch?v=zyC3L9JB0zU Bryan Millsillä on melkein yhtä huono säkä kuin John McClanella eli taas tarvitaan very particular set of skillsejä. Kakkonen oli vähän laimea toisto ykkösestä mutta tässä on näköjään pistetty haisemaan ihan kunnolla. Saapa nähä. Mukava raileri aika hajuttoman ja mauttoman kakkosen perään. Tykkäsin tosta lopun puhelusta "Good luck" eissssss |
NHR 01.10.2014 12:11:54 | |
---|
Herrah: Mukava raileri aika hajuttoman ja mauttoman kakkosen perään. *Tirsk* :D "Mister is my cowboy!" - J. E. Vanaja |
Herrah 01.10.2014 15:42:18 | |
---|
NHR: *Tirsk* :D OH SNAP! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Esko Piirimäki 02.10.2014 18:43:12 | |
---|
|
haunted 03.10.2014 12:43:15 | |
---|
Jos toi interstellar ei tule oleen 2. paras elokuva T2:n jälkee, mä alan raivari-poraan teatteris. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
carnation 03.10.2014 14:51:00 | |
---|
haunted: Jos toi interstellar ei tule oleen 2. paras elokuva T2:n jälkee, mä alan raivari-poraan teatteris. Christopher Nolanista on tulossa elokuvataiteen uusi Stanley Kubrick. Kuten Kubrick, Nolan luo visioitaan täydellä taiteellisella vapaudella. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
carnation: Christopher Nolanista on tulossa elokuvataiteen uusi Stanley Kubrick. Kuten Kubrick, Nolan luo visioitaan täydellä taiteellisella vapaudella. Ja McKannahyn leffat paranee kokoajan kerta toisensa jälkeen. Se on ihan supersankari esim Dallas Byer's Clubis! Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |