UltimateGreedo 29.09.2014 00:02:53 | |
---|
Vähän harmittaa, ettei tullut Tavastian keikalle mentyä. |
haunted 03.10.2014 12:45:25 (muokattu 03.10.2014 12:46:35) | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=qW5Gr2XDoB0 Tässä on tän vuoden paras biisi. Enkä uskalla miettiä monenko muunki vuoden. Syystä että: - Hullut saundit ja hoontedintarkka tykitys-soitto - Sen verran tyylitajusta riffiä, että on tainnu viimeks tulla pinkkipartaselta kaverilta tällasta settiä - Hyvä kertsi, ei virsilauluja (joita olis 99.9% muista tän päivän pändeistä ängenny tohon) - Lopun solo/leadit/harmoniat on hienot ja ennenkaikkee tyylikkäät, tarkotus on selkeeesti tehdä hienoo musaa, eikä esitellä soittotaitoja - Veisu tuli klubilla, ja se oli ihan ryöttäsen kova livenäkin Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
haunted: https://www.youtube.com/watch?v=qW5Gr2XDoB0 Tässä on tän vuoden paras biisi. Enkä uskalla miettiä monenko muunki vuoden. Syystä että: - Hullut saundit ja hoontedintarkka tykitys-soitto - Sen verran tyylitajusta riffiä, että on tainnu viimeks tulla pinkkipartaselta kaverilta tällasta settiä - Hyvä kertsi, ei virsilauluja (joita olis 99.9% muista tän päivän pändeistä ängenny tohon) - Lopun solo/leadit/harmoniat on hienot ja ennenkaikkee tyylikkäät, tarkotus on selkeeesti tehdä hienoo musaa, eikä esitellä soittotaitoja - Veisu tuli klubilla, ja se oli ihan ryöttäsen kova livenäkin Jep täysin samaa mieltä! Olan riffit on täyttä rautaa. Koitttanut itsekkin opetella, mutta ilman tabeja ei ole mikään helppo homma. Vaikka miten monesti katsonut kyseisen videon hidastettuna, ja koittanut kuulonkin perusteella soittaa.. Mutta ei. Se on ilo katsoa kun joku osaa vetää hyvin. |
Burn 26.06.2017 12:40:37 | |
---|
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
haunted 26.06.2017 13:07:02 | |
---|
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Stoalainen 14.07.2017 23:59:00 | |
---|
Groove ratkaisee |
haunted 15.07.2017 08:35:59 | |
---|
kazaa: Haunted saapuu Suomeen marraskuussa, liput myyntiin maanantaina. GONG kutsuu! pe 3.11.2017 Tampere, Olympia-kortteli (ennakot: Tiketti) la 4.11.2017 Helsinki, Nosturi (ennakot: Ticketmaster) su 5.11.2017 Turku, GONG (ennakot: Tiketti) http://www.inferno.fi/uutiset/haunt … evy-ilmestyy-juuri-ennen-vierailua/ Joo. Jos kinkerit ja soittotiukkuus on vähääkään samaa luokkaa kun viimeksi, tätä ei kannata passata. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Anti-Social 15.07.2017 11:38:39 | |
---|
kazaa: GONG kutsuu! Todellakin. Vihdoin viimein pääsee tätäkin näkemään. |
Anti-Social 21.07.2017 18:32:53 | |
---|
|
TTV 24.08.2017 19:48:59 | |
---|
No nyt pärähti uunituore "Strength in Numbers" soimaan. Taattua The Hauntedia, kyllä Aro on se ainoa oikea laulaja tähän bändiin. Ola on saanut paljon sävellysvastuuta uudella levyllä, Jensenin nimissä on 1 kokonaan ja toinen Broilerin kanssa kimpasa, levyllä sentään 10 biisiä. Jensen ja Ola eivät ole yhdesäkään biisissä molemmat sävellyspuolella, eli musiikillinen vetovastuu on nyt selkeästi Olalla. Hyvä levy, samalla linjalla kuin Exit Wounds. Harmi kun en pääse kattomaan marraskuun keikkaa :-/ "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Vihapiirakka 25.08.2017 10:27:41 | |
---|
TTV: No nyt pärähti uunituore "Strength in Numbers" soimaan. Taattua The Hauntedia, kyllä Aro on se ainoa oikea laulaja tähän bändiin. Ola on saanut paljon sävellysvastuuta uudella levyllä, Jensenin nimissä on 1 kokonaan ja toinen Broilerin kanssa kimpasa, levyllä sentään 10 biisiä. Jensen ja Ola eivät ole yhdesäkään biisissä molemmat sävellyspuolella, eli musiikillinen vetovastuu on nyt selkeästi Olalla. Hyvä levy, samalla linjalla kuin Exit Wounds. Harmi kun en pääse kattomaan marraskuun keikkaa :-/ Itsekin laitoin soimaan nyt, singlelohkasuiden perusteella tosi maistuvaa ja varmaa The Hauntedia. Tätä on odotettukin jo tavallaan :) "ihan 3v ammattikoulua täytyy käydä" |
Jeszse 25.08.2017 11:26:25 | |
---|
Spotify ei suostu avaamaan mulle tota sääh Thunderbolt and lightning very very frightening me. -Galileo |
Vihapiirakka 25.08.2017 16:50:12 | |
---|
Jeszse: Spotify ei suostu avaamaan mulle tota sääh Koneella itelläki vittuili, ohjasin puhelimen kautta koneen toistoa ni onnistu "ihan 3v ammattikoulua täytyy käydä" |
Burn 25.08.2017 18:57:39 | |
---|
Onpas tylsä ja mitäänsanonaton levy. Lohkaisut taitavatkin olla levyn kovinta antia ja kun ne ovat heti alussa peräkanaa, on loppu melkosta muniinpuhaltelua. Viiminen biisi oli myös jees ja tuli aikamoiset Feared-vibat siitä. Voisivat jatkaa enämpi sillä linjalla, kun tuo seminopea rässi ei näytä enää samaan tapaan irtoavan. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
Jeszse 25.08.2017 21:53:26 | |
---|
Lihis96: Koneella itelläki vittuili, ohjasin puhelimen kautta koneen toistoa ni onnistu Mulla just puhelimella ei aukee Thunderbolt and lightning very very frightening me. -Galileo |
Burn 03.11.2017 13:52:28 | |
---|
Hivenen ex temporemaisella päätöksellä lähdetään tänään Tampereelle. Hetki on miltei juhlava, koska olen nähnyt ko. bändin viimeksi kymmenen vuotta sitten, jolloin The Dead Eye julkaistiin. Kovan levyn myötä keikka oli äärimmäisen hyvä, mutta tämän uusimman varsin vaisun levyn myötä en oikein tiedä mitä odottaa. Kohtahan sen sitten näkee. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
NipeH 03.11.2017 14:37:07 | |
---|
Burn: Hivenen ex temporemaisella päätöksellä lähdetään tänään Tampereelle. Hetki on miltei juhlava, koska olen nähnyt ko. bändin viimeksi kymmenen vuotta sitten, jolloin The Dead Eye julkaistiin. Kovan levyn myötä keikka oli äärimmäisen hyvä, mutta tämän uusimman varsin vaisun levyn myötä en oikein tiedä mitä odottaa. Kohtahan sen sitten näkee. Mitämitä tänäänkö niillä on keikkaa suames? Perkele että pitää olla mieslunssassa. Kova kattaus kyl jäsenistössä kun atg poikien lisäks Englund nykyään. Uudelta levyltä etenkin The Fall on iskenyt kovaa ja ton edellisen lätyn time will not healin riffit ovat ehkä parasta mitä tällä vuosikymmennellä kuullut. Goddamnit Maverick! |
haunted 03.11.2017 14:43:41 | |
---|
Tänään tansseihin! Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Stoalainen 03.11.2017 17:10:36 | |
---|
haunted: Tänään tansseihin! Paa sit settilistaa näkyville et pääsee fiilistelemään ennakkoon! Groove ratkaisee |
Jeszse 03.11.2017 18:24:51 | |
---|
kazaa: Paa sit settilistaa näkyville et pääsee fiilistelemään ennakkoon! Ja muutenki, saatana ku on niin myöhään ettei jaksa eikä kyllä oikeestaan tilikään välttämättä sallis. Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko |