Aihe: Biisi jota et jostakin syystä siedä
1 2 3 4 524 25 26 27 28130 131 132 133 134
Jormaz
26.09.2014 19:51:47
Radio Rockilla pakkosyötetty Slash - World on Fire. Ei muuten mutta on niin paska laulaja. Kamalan kuuloista tommonen vähän liian tunteella vedetty yliyrittäminen.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Calliope
27.09.2014 12:58:18
Funkånaut: Mutta mitä ny ne Haloo Helsingin uudet hitit onkaan. En vaan kestä sitä laulutyyliä, ei kolahda mulle alkuunkaan. Tosin, tuskin olen kyseisen bändin markkinoitsijoiden kohderyhmää muutenkaan.

Ketkä/mitkä sitä kohderyhmää sitten olisivat..?
"Music is a world within itself"
Rauzku
27.09.2014 18:07:15

Jormaz: Radio Rockilla pakkosyötetty Slash - World on Fire. Ei muuten mutta on niin paska laulaja. Kamalan kuuloista tommonen vähän liian tunteella vedetty yliyrittäminen.

Itseäkin hieman se laulaja pisti korvaan kun kuulin ensimmäisen kerran. Vibraatto on vastenmielinen.
Audi Guatrolla Thaimaaseen
Epämuusikko
27.09.2014 19:47:59 (muokattu 27.09.2014 19:52:22)
Lupaan olla sun
kun päivä kääntyy iltaan
kun pöly laskeutuu
ja ollaan ihan päissään.

Tämä hautajaismarssi sekä se Jenni Vartiaisen maakuntalaulun kuuloinen ja tuntuinen ranteet auki -rallatus (mikä niistä? :P). Ja sitten ihmetellään kun jengi vetää itseään jojoon.

toisaalta, tämä ei ole mikään "jostakin syystä / kaikesta huolimatta", vaan ihan syystä, tuelta ja täysin rinnoin.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
teha
27.09.2014 20:35:17
Itsellä ei kovin moni biisi nosta ärsytyskynnystä, mutta pari sellaista löytyy. Suurlähettiläiden Pitääks sun aina ja Ultra Bran Hauki saavat välittömästi vaihtamaan radiokanavan.

Suurlähettiläät muutenkin on inhokkilistalla, mutta Ultra Brasta kyllä oikeasti pidän, vaikka Hauen lisäksi heillä on muitakin kovin ärsyttäviä kappaleita.
Yallup
28.09.2014 19:44:01
teha: Itsellä ei kovin moni biisi nosta ärsytyskynnystä, mutta pari sellaista löytyy. Suurlähettiläiden Pitääks sun aina ja Ultra Bran Hauki saavat välittömästi vaihtamaan radiokanavan.

Suurlähettiläät muutenkin on inhokkilistalla, mutta Ultra Brasta kyllä oikeasti pidän, vaikka Hauen lisäksi heillä on muitakin kovin ärsyttäviä kappaleita.

Tuo suurlähettiläiden biisi kuulostaakin hassulta:

"olen niin onneton ei autossani ole edes nastoja talvella"

Aika monella on kitkarenkaat, liekö onnettomilla? Omalla inhokkilistalla myös.
"Tosta se taitaa lähteä.."
Euphonium
29.09.2014 08:24:06
'Minä olen muistanut' tuli taas viime viikolla radiosta, kun ajelin töistä kotiin ja oli pakko sulkea radio siksi aikaa, että biisi menee ohi. Minun korviini kamala biisi.
shuffle
29.09.2014 18:13:09
Yö-yhtyeen tuotanto noin ylipäätään.
Olli on varmaan hieno mies, ja Hakulinen, mutta mä en vaan pääse taajuudelle.
Joku siinä patetiassa vaan mättää. Ne tekstit. Joutsenlaulu on ainoa, jolle täytyy antaa hiukan tunnustusta.
Se on niin maksimaalisen synkkä, että se on jo kaunis.
Katselin sitä Hartwall-arenan keikkaa videolta, enkä vaan tajua. Hyvä kuitenkin että sukseeta on, ei se multa ole pois.
Haloo Helsingin uusi sinkku oli suuri pettymys. Ihan liibalaabaa. Bändin edellisellä levyllä oli kuitenkin monta hyvää biisiä.
Alex_K
29.09.2014 22:55:12
Nyt kun tuota the wolves die young on soitettu tehona jo monta kuukautta rockilla, on tuloksena se että alkaa yököttään ko. kappale..
"jokainen paska on varoituksen arvoinen"
Funkånaut
30.09.2014 00:20:40

Alex_K: Nyt kun tuota the wolves die young on soitettu tehona jo monta kuukautta rockilla, on tuloksena se että alkaa yököttään ko. kappale..

Mä en halua edes kuulla biisiä, jolla on noin dorka nimi.
What do you get when you cross an insomniac, an agnostic, and a dyslexic? Someone who stays up all night wondering if there is a Dog. Laatumusaa
Antti1997
30.09.2014 06:35:38
Funkånaut: Mä en halua edes kuulla biisiä, jolla on noin dorka nimi.

t: Funkånaut
Better a fist in the ass than to live at Lohja
Genitalripper
30.09.2014 13:01:06
Itseäni alkaa ärsyttää jo huomattavasti tuo timo rautiaisen arkipyhä. Laiska ja mateleva laulu jossa melodiakaan ei vakuuta, ja säkeistön riffi ärsyttää. Kaiken lisäksi jossain vaiheessa kuulin tuossa kertsissä, että timo laulaa seksisyrjäytymisestä ja nyt tuo hyppää korville joka kerta. Tulee mieleen paskin lööppiyhdyssana.
Epämuusikko
30.09.2014 13:38:34
Antti1997: t: Funkånaut

::::::DDDDDDDbjöövjöö!
HungryFD
05.10.2014 23:36:39
Olen aikaisemmin kuunnellut lähinnä Gabrielin aikaista Genesistä ja Phil Collinsin soolotuotantoa erikseen, mutta nyt kuulin Genesiksen Abacab-biisin... Tuli vähän sellainen wtf-olo. En ymmärrä biisiä ollenkaan ja saundimaailma ärsyttää. Laitan Firth of Fifthin takaisin soimaan...
Epämuusikko
06.10.2014 10:44:27 (muokattu 06.10.2014 10:45:36)
HungryFD: Olen aikaisemmin kuunnellut lähinnä Gabrielin aikaista Genesistä ja Phil Collinsin soolotuotantoa erikseen, mutta nyt kuulin Genesiksen Abacab-biisin... Tuli vähän sellainen wtf-olo. En ymmärrä biisiä ollenkaan ja saundimaailma ärsyttää. Laitan Firth of Fifthin takaisin soimaan...

Ah, tr00 ihmisiä liikenteessä :D Abacab nyt on semmoista yleisellä tasolla spedeilyä tekstiltään ja muutenkin. Mutta kova ralli, jos kaiken toiveen "älyllisyydestä" heittää menemään. vrt. Whodunnit.

Itse kuuntelen sujuvasti molempien kausien Genejä. pl. Ray Wilson, koska se nyt oli lähinnä pahaa unta.
Burn
23.10.2014 10:22:51

Yrittääkö Arttu Wiskari tahallaan raivostuttaa musiikillaan? Tämä uusin Sirpa-kappale on aivan käsittämättömän luokaton heikosta Gösta Sundqvist-apinoinnista lähtien. Ja ne sanat. Ne helvetin sanat:

Verannalla nyyhkytin iltaisin.
Slaavikyykyssä yksin rukoilin.
Sirpa kävi suihkussa viikoittain,
ihottuman selkään sieltä sai.
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Alex_K
23.10.2014 11:53:03
Apropoo, tuli muuten mieleen jostain wiskarin biisistä koko talvi kesämökillä. Ainut ero että wiskarin biisit ei ole hyviä. Varsinkaan tämä uus renkutus.
"jokainen paska on varoituksen arvoinen"
sustain65
23.10.2014 17:14:10
Burn: Yrittääkö Arttu Wiskari tahallaan raivostuttaa musiikillaan? Tämä uusin Sirpa-kappale on aivan luokaton heikosta Gösta Sundqvist-apinoinnista lähtien. Ja ne sanat. Ne helvetin sanat:

Verannalla nyyhkytin iltaisin.
Slaavikyykyssä yksin rukoilin.
Sirpa kävi suihkussa viikoittain,
ihottuman selkään sieltä sai.

En todellakaan ole mikään Wiskarin fani, mutten nyt ymmärrä mikä vika tuossa sanoituksen pätkässä on. Hyvinhän siinä saadaan tarinaa ytimekkäästi muutamaan lauseeseen.
hjukke
23.10.2014 20:24:50

Perkele! Joku teknorenkutus, missä alussa vähän lauletaan, ja muuten päättymätön synariffi. Minkä h*lvetin takia nää mainstreampaskaradiot on vielä alkanut tollasta paskajytää tykittelemään keskellä päivää? Tämä k.o biisi ei ole ainut esimerkki.
Tarkotan sellasia pumppauksia, mitä ne kahiseviin tuulipukuihinsa pierevät turakaiset eivät varmasti halua kuulla töiden lomassa.
Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)