Kailis 28.09.2014 04:56:29 (muokattu 28.09.2014 11:40:41) | |
---|
ferodoz: Kumun 14x7 original tuli haettua samanlaisen 14x8:n kaveriksi. Mulla on nyt setissä Slingy Gene Krupa 1-ply 14X8 1953-56. Ois hauska verrata =D TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
artsipartsi 28.09.2014 09:49:22 | |
---|
Kumulle vein Slingerlandin setin huoltoon :) Nyt odotellaan malttamattomana. Upeita rumpuja kyllä siellä Kumun pajalla, huh huh arvostan. |
Seba 28.09.2014 19:56:06 | |
---|
Piti myydä rojuja, niin taisin vahingossa ostaa Roy Haynes signaturen.. Tämä paha? |
eino mutku 28.09.2014 20:01:47 | |
---|
Seba: Piti myydä rojuja, niin taisin vahingossa ostaa Roy Haynes signaturen.. Tämä paha? Ei oo, koska myyt sen mulle kohta. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
Seba 28.09.2014 20:44:30 | |
---|
eino mutku: Ei oo, koska myyt sen mulle kohta. :) Kahtotaan nyt kun ensin testaan mokoman :) |
Speedy 28.09.2014 21:07:34 | |
---|
zak69: No kerro kerro miltä soundaa nyt, mikä Kumun setti sulla muuten on? VintageFlateilla.. Syytin noita modern vintageita muovisen tuntuisiksi, eikä ne oikein tuntunut hyviltä. Itseasiassa kalvossa ei ollutkaan vikaa, syyllinen oli alapuolella oleva samanlainen kalvo. Vaihdoin ensin vain alapuolelle clearit niin sillä parani totaalisesti.. Toimi hyvin löysällä ja medium vireellä.. Vaihdoin kuitenkin vielä päälle coatedit, hieman tuli lisää kirkkautta Aquarianeihin verrattuna.. Tatsi parani täydelliseksi, soundi myös (vaikka se oli hyvä ennestäänkin) ja herkkyyttä tuli rutkasti lisää.. Oli vain liian paksu tuo modern vintaga alapuolelle. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
zak69 28.09.2014 21:14:54 | |
---|
Speedy: VintageFlateilla.. Syytin noita modern vintageita muovisen tuntuisiksi, eikä ne oikein tuntunut hyviltä. Itseasiassa kalvossa ei ollutkaan vikaa, syyllinen oli alapuolella oleva samanlainen kalvo. Vaihdoin ensin vain alapuolelle clearit niin sillä parani totaalisesti.. Toimi hyvin löysällä ja medium vireellä.. Vaihdoin kuitenkin vielä päälle coatedit, hieman tuli lisää kirkkautta Aquarianeihin verrattuna.. Tatsi parani täydelliseksi, soundi myös (vaikka se oli hyvä ennestäänkin) ja herkkyyttä tuli rutkasti lisää.. Oli vain liian paksu tuo modern vintaga alapuolelle. Kiitoksia tästä, täytyypi itse testata myös kyseistä comboa. Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |
Speedy: VintageFlateilla.. Syytin noita modern vintageita muovisen tuntuisiksi, eikä ne oikein tuntunut hyviltä. Itseasiassa kalvossa ei ollutkaan vikaa, syyllinen oli alapuolella oleva samanlainen kalvo. Vaihdoin ensin vain alapuolelle clearit niin sillä parani totaalisesti.. Toimi hyvin löysällä ja medium vireellä.. Vaihdoin kuitenkin vielä päälle coatedit, hieman tuli lisää kirkkautta Aquarianeihin verrattuna.. Tatsi parani täydelliseksi, soundi myös (vaikka se oli hyvä ennestäänkin) ja herkkyyttä tuli rutkasti lisää.. Oli vain liian paksu tuo modern vintaga alapuolelle. Erikoinen alakalvotus. Mulla on alakalvoina Hi-Frequency coated joka toimii kyl. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
ferodoz 29.09.2014 19:08:47 | |
---|
Kailis: Mulla on nyt setissä Slingy Gene Krupa 1-ply 14X8 1953-56. Ois hauska verrata =D Katotaampa ku osutaan samaan kylään. :) Just a face in the crowd. |
Speedy 29.09.2014 21:31:50 | |
---|
Kailis: Erikoinen alakalvotus. Mulla on alakalvoina Hi-Frequency coated joka toimii kyl. No jos en ihan väärin muista niin tällaista Pekka ehdotti, tai ainakaan ei laittanu kovasti hanttiin..=) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
JGroover 30.09.2014 20:00:13 | |
---|
Ostinpahan heräteostoksena 14x6,5" LM402 Supran kun halvalla sai! Muutaman kerran aiemmin oon päässy vastaavaa napauttaan, mutta silloin ei oikein viisari värähtänyt. Nyt tunnin testailun jälkeen ei voi kun kehua! Ihana rumpu ja paljon mainettaan parempi. ;) DW:n Mag throw-offiin verrattuna nostaja on täysin luokaton ritsa, mut kyllä vaan tuollainen ohut, saumaton ja vapaasti soiva alumiinirunko on erittäin nannaa. Musta tuli supramies. :) |
janneto 30.09.2014 20:05:25 | |
---|
JGroover: Ostinpahan heräteostoksena 14x6,5" LM402 Supran kun halvalla sai! Muutaman kerran aiemmin oon päässy vastaavaa napauttaan, mutta silloin ei oikein viisari värähtänyt. Nyt tunnin testailun jälkeen ei voi kun kehua! Ihana rumpu ja paljon mainettaan parempi. ;) DW:n Mag throw-offiin verrattuna nostaja on täysin luokaton ritsa, mut kyllä vaan tuollainen ohut, saumaton ja vapaasti soiva alumiinirunko on erittäin nannaa. Musta tuli supramies. :) Dunnetilta löytyy supraan sopiva nostin: http://www.gibraltarhardware.com/?f … mp;cid=130&sid=729&pid=2956 |
Seba 30.09.2014 21:58:14 | |
---|
janneto: Dunnetilta löytyy supraan sopiva nostin: http://www.gibraltarhardware.com/?f … mp;cid=130&sid=729&pid=2956 Mulla on tuollainen antoniossa, vois melkein supraankin pistää kun se ei oikein pelitä enkä sitä purkaessa havainnut mikä siinä tökkii kun ei näytä vääntyneeltäkään. -78 mallia niin kai se on vaan niin kulahtanut |
Seba 30.09.2014 21:59:19 | |
---|
JGroover: Ostinpahan heräteostoksena 14x6,5" LM402 Supran kun halvalla sai! Muutaman kerran aiemmin oon päässy vastaavaa napauttaan, mutta silloin ei oikein viisari värähtänyt. Nyt tunnin testailun jälkeen ei voi kun kehua! Ihana rumpu ja paljon mainettaan parempi. ;) DW:n Mag throw-offiin verrattuna nostaja on täysin luokaton ritsa, mut kyllä vaan tuollainen ohut, saumaton ja vapaasti soiva alumiinirunko on erittäin nannaa. Musta tuli supramies. :) Artisan rahat on siis tuhlattu :) |
JGroover 30.09.2014 22:10:55 | |
---|
|
Velli 30.09.2014 22:13:28 | |
---|
JGroover: Ostinpahan heräteostoksena 14x6,5" LM402 Supran kun halvalla sai! Oliko tuo se, jossa on mustat kumiset korotuslätkät lugien alla? Jos on, niin suosittelen ottamaan lätkät pois. Ne demppaavat runkoa aika paljon. Soundi on selkeästi parempi ilman niitä. |
Seba 30.09.2014 23:12:30 | |
---|
JGroover: Tänks! Menee varmaankin hankintaan.
No ei toki! Ne on tallella. Riden painoa odotellessa... ;) Kävin tänään hakemassa pellit treenikseltä, jos huomenna sais vaik punnittua. Piti tunti paukutella samalla ja mietin jotta miksiköhän mä noi myisin :) |
hollmi-5 01.10.2014 06:20:33 (muokattu 01.10.2014 06:35:10) | |
---|
JGroover: Ostinpahan heräteostoksena 14x6,5" LM402 Supran kun halvalla sai! Muutaman kerran aiemmin oon päässy vastaavaa napauttaan, mutta silloin ei oikein viisari värähtänyt. Nyt tunnin testailun jälkeen ei voi kun kehua! Ihana rumpu ja paljon mainettaan parempi. ;) DW:n Mag throw-offiin verrattuna nostaja on täysin luokaton ritsa, mut kyllä vaan tuollainen ohut, saumaton ja vapaasti soiva alumiinirunko on erittäin nannaa. Musta tuli supramies. :) Nostaja toimii ja on kevyt. Alurunkoon ei kannata laitella painavia nostajia soundia tappamaan. Tuosta maineesta: Mikähän rumpu mahtaa olla maineikkaampi? 402 on klassikkojen klassikko ympäri maailmaa. Ei ehkä muusikoiden.netissä... Jossain vaiheessa sitten se 70-lukulainen kannattaa hankkia. Uudemmat ei ole ihan samanlaisia kuin ulkonäöltään pikaisella vilkaisulla. Ja siitä aito "Bonham" L402: http://www.ebay.co.uk/itm/LED-ZEPPE … k%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D111475229589 Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 01.10.2014 07:34:30 | |
---|
Toimivia ovat kyllä kuten myös Slingyn Rapid-strainer. Nykyajan teineillä kaiken pitäisi olla pomminkestävää =D TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
JGroover 01.10.2014 13:28:48 (muokattu 01.10.2014 13:30:26) | |
---|
Velli: Oliko tuo se, jossa on mustat kumiset korotuslätkät lugien alla? Jos on, niin suosittelen ottamaan lätkät pois. Ne demppaavat runkoa aika paljon. Soundi on selkeästi parempi ilman niitä. Joo, sellaiset löytyy lugien alta. Onko niistä kumeista käytännössä mitään hyötyä? Suojaavat kromausta tms.? Seba: Piti tunti paukutella samalla ja mietin jotta miksiköhän mä noi myisin :) Ei semmosia kannata miettiä... :D hollmi-5: Nostaja toimii ja on kevyt. Alurunkoon ei kannata laitella painavia nostajia soundia tappamaan. Tuosta maineesta: Mikähän rumpu mahtaa olla maineikkaampi? 402 on klassikkojen klassikko ympäri maailmaa. Ei ehkä muusikoiden.netissä... Jossain vaiheessa sitten se 70-lukulainen kannattaa hankkia. Uudemmat ei ole ihan samanlaisia kuin ulkonäöltään pikaisella vilkaisulla. Älä trollaannu mies! :) Klassikko mikä klassikko. Mä luulen, että en saa rahoilleni vastinetta soundillisesti vaikka hankkisinkin 70-luvun laitteen. Mutta vannomatta paras. Jos joskus hyvä diili tulee eteen ja oon rahoissani, niin eihän sitä koskaan tiedä. Ymmärrän kyllä täysin tuon fiilisjutun, mutta ite en oo koskaan saanu kiksejä vanhoista esineistä. Mutta tuohon nostimeen vielä. Kevyt on kyllä joo, mutta mun mielestä nostimen täytyy toimia niin, että vivusta nostamalla matto nousee ylös ilman mitään venkoilua ja taikatemppuja. Ainakin tässä kyseissä rummussa on vivun nostamisen lisäksi pakko nostaa yläosan tapista, jotta maton saa alakalvoon kiinni. En kylläkään kerrinyt sen koommin katsomaan oliko siellä ihan jopa vikaa. Systeemi on varmaan joskus ollut hieno, mutta nyt se kyllä herätti mussa lähinnä hilpeyttä. Saari-snareissa on vähän samanlainen koneisto. Vaikka muuten ovatkin hienosti tehtyjä rumpuja, niin yhdellekään keikalle en uskaltaisi lähteä sellaisen nostajan kanssa. Ai niin, mainitsiko jo DW:n MAG Throw offin? :) |