majuku 26.09.2014 15:56:13 | |
---|
markkuliini: Jotenkin kummasti Euroopassa vanhoista Acroista pyydetään välillä tolkutonta ylihintaa, jenkeissä taasen 70-lukulaisia saa noin 100 dollariin tai allekin, eikä 60-lukulaisista tarvitse koskaan maksaa yli 200 dollaria. Kyllä, mutta pitää muistaa että periferiassa hintaa nostaa postikulut sekä korkeat verot ja tulli. Esim. 200 taalan myyntihinta + 40 taalaa postit on tämän päivän kurssilla 241 euroa Suomeen tuotuna. Se mistä siihen tulee se satanen lisää on sitten ihan toinen juttu, tuskin nuokaan torilta katoaa tuohon hintaan. Oletteko muuten huomanneet, että ebayn oma lähetysohjelma on suomalaisille edullinen, lähetykset tullataan niiden saapuessa EU:hun jo Saksassa. Siellä ei tarvitse maksaa veroja lähetyskuluista toisin kuin jos tullaa itse vasta Suomessa. Saksasta Suomeen tavarat tulee eu-lähetyksinä uudella seurantanumerolla. - It's business in the front and party in the back - |
Velli 26.09.2014 16:06:11 | |
---|
majuku: Oletteko muuten huomanneet, että ebayn oma lähetysohjelma on suomalaisille edullinen, lähetykset tullataan niiden saapuessa EU:hun jo Saksassa. Siellä ei tarvitse maksaa veroja lähetyskuluista toisin kuin jos tullaa itse vasta Suomessa. Saksasta Suomeen tavarat tulee eu-lähetyksinä uudella seurantanumerolla. Jos tämä pitää paikkansa, niin tämä oli loistava vinkki. Kiitos! |
majuku 26.09.2014 16:46:23 | |
---|
Velli: Jos tämä pitää paikkansa, niin tämä oli loistava vinkki. Kiitos! Ainakin joka kerta ollut näin itsellä, tsekkaa mikä tahansa myynnissä oleva tuote, import charges lasketaan ilman postikuluja. Oston jälkeen mobiiliversiossa ei ebayn omassa seurannassa näy varsinaiset eri firmojen seurantanumerot mutta tietokoneella avatessa näkyy. UPS tuonut kaikki mun global shipping program -paketit kotiin. - It's business in the front and party in the back - |
Juhani_t 26.09.2014 16:47:02 | |
---|
majuku: Oletteko muuten huomanneet, että ebayn oma lähetysohjelma on suomalaisille edullinen, lähetykset tullataan niiden saapuessa EU:hun jo Saksassa. Siellä ei tarvitse maksaa veroja lähetyskuluista toisin kuin jos tullaa itse vasta Suomessa. Saksasta Suomeen tavarat tulee eu-lähetyksinä uudella seurantanumerolla. On huomattu ja toimivaksi todettu. Surkeasta kurssista huolimatta ameriikanpakettien tilailu sai hienoista lisäpotkua. "Mikä se semmonen midi on? Joku mini?" |
markkuliini 26.09.2014 17:07:16 (muokattu 26.09.2014 17:07:50) | |
---|
majuku: Kyllä, mutta pitää muistaa että periferiassa hintaa nostaa postikulut sekä korkeat verot ja tulli. Esim. 200 taalan myyntihinta + 40 taalaa postit on tämän päivän kurssilla 241 euroa Suomeen tuotuna. Se mistä siihen tulee se satanen lisää on sitten ihan toinen juttu, tuskin nuokaan torilta katoaa tuohon hintaan. Oletteko muuten huomanneet, että ebayn oma lähetysohjelma on suomalaisille edullinen, lähetykset tullataan niiden saapuessa EU:hun jo Saksassa. Siellä ei tarvitse maksaa veroja lähetyskuluista toisin kuin jos tullaa itse vasta Suomessa. Saksasta Suomeen tavarat tulee eu-lähetyksinä uudella seurantanumerolla. Kyllä, mutta noita rumpuja on tullut Eurooppaankin tosi paljon, kyllä se on täälläkin se yleisin virveli. Ja esim. niitä trokataan joillekin vintagekauppiaille konteilla, mitä nyt olen kuullut kautta rantain. Se että onko niistä maksettu veroa on ihan mysteeri ainakin mulle. Sepä onkin aina hyvä sijoitus kun jenkeissä käy tuoda Acro tai pari, etenkin kun vapaan tuonnin raja nousi pari vuotta sitten.Silloin sen voi aina myydä voitolla eteenpäin. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 26.09.2014 21:18:03 | |
---|
Rummut ovat kynäni. |
jabajee 26.09.2014 21:42:27 (muokattu 26.09.2014 21:48:58) | |
---|
Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
jabajee: Onkohan nuo mistään kotoisin? Tammisista Taman Traditionaleista olen ainakin tykännyt. Kestää ihan hemmetin hyvin ja pitkään. Ei lastua tai tikkuunnu yhtään, eikä tipit lohkeile. En kyllä osaa sanoa, mutta melkeinpä kannattaa jo tuohon hintaan tilata ja kokeilla! Rummut ovat kynäni. |
jabajee 26.09.2014 21:49:42 | |
---|
-Dr.DW-: En kyllä osaa sanoa, mutta melkeinpä kannattaa jo tuohon hintaan tilata ja kokeilla! Just lisäsinkin, että noin halpaan hintaan ihan sama :D Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
Kailis 26.09.2014 21:57:06 | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
jabajee 26.09.2014 22:01:51 (muokattu 26.09.2014 22:06:39) | |
---|
Hollmi-5:
-Dr.DW- 28.09.2014 17:08:34 | |
---|
Rummut ovat kynäni. |
artsipartsi 28.09.2014 19:12:37 | |
---|
|
janneto 28.09.2014 19:17:58 | |
---|
|
jabajee 28.09.2014 20:23:44 | |
---|
janneto: Ei ole kauaa kaupan. Oli varmasti vartin ainakin. Onko Suprien kysyntä hiipumassa :D Hollmi-5:
Kimd 28.09.2014 20:47:15 | |
---|
jabajee: Oli varmasti vartin ainakin. Onko Suprien kysyntä hiipumassa :D On se kumma kun nuo käy kaupaksi, mutta maailman luokan Yammut ei? Harrastelija harrastelija rumpali |
Seba 28.09.2014 20:55:25 | |
---|
jabajee: Oli varmasti vartin ainakin. Onko Suprien kysyntä hiipumassa :D Hitto, ei kannata varmaan alkaa omaa 78 bonhamia alkaa myymään kun voi mennä puol tuntia. |
Seba 28.09.2014 20:56:07 | |
---|
Kimd: On se kumma kun nuo käy kaupaksi, mutta maailman luokan Yammut ei? Kui? Just ostin Roy Haynes sigun |
jabajee 28.09.2014 21:22:22 | |
---|
Seba: Kui? Just ostin Roy Haynes sigun Samaa mietin. Just ostin RC virvelin ja möin RC basarin ja tomin. No myymisessä meni kyllä jokunen tunti, että ehkä niidenkin kysyntä on hiipumaan päin :) Hollmi-5:
Kimd 28.09.2014 22:34:49 | |
---|
Harrastelija harrastelija rumpali |