markkuliini 22.09.2014 20:33:20 | |
---|
Steadybox: Mutta ainakin H2:lla voi nauhoittaa sisäisillä M/S-mikeillä samalla kun ulkoinen mikki vie X/Y-mikkien raidan, kun laittaa neljälle kanavalle tallentavan surround sound -tilan päälle. Tavallisesti tuossa tilassa laite siis äänittää sekä M/S ja X/Y -mikeillä, mutta ulkoisen äänilähteen ollessa kiinni X/Y korvautuu sillä. Zoom Q4:ssa on pelkkä stereopari. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 22.09.2014 20:54:39 | |
---|
Steadybox: Mutta ainakin H2:lla voi nauhoittaa sisäisillä M/S-mikeillä samalla kun ulkoinen mikki vie X/Y-mikkien raidan, kun laittaa neljälle kanavalle tallentavan surround sound -tilan päälle. Tavallisesti tuossa tilassa laite siis äänittää sekä M/S ja X/Y -mikeillä, mutta ulkoisen äänilähteen ollessa kiinni X/Y korvautuu sillä. Napautin plussaa. Mulla on toi enkä ole asiasta ollut tietoinen. Miten ton ulkoisen mikin tasonsäätö tossa moodissa toimii? Tämähän on loistavaa, saa treeniäänitteet aivan uutta potkua! TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Kailis: Napautin plussaa. Mulla on toi enkä ole asiasta ollut tietoinen. Miten ton ulkoisen mikin tasonsäätö tossa moodissa toimii? Tämähän on loistavaa, saa treeniäänitteet aivan uutta potkua! Ulkoinen mikki äänittyy omalle raidalleen, joten tason voi säätää jälkeenpäin. En tiedä voiko sitä säätää äänityshetkellä. Treeniksellä äänittelyyn tuo on kyllä mainio ominaisuus. Edit: Ai niin, laite jota tarkoitin on siis Zoom H2N. En tiedä mitä eroja H2:n ja H2N:n välillä on, joten en osaa sanoa että onnistuuko tuo perus-H2:lla. Lemon curry? |
Kailis 22.09.2014 21:04:47 (muokattu 22.09.2014 21:12:15) | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
El Jefe 23.09.2014 14:33:16 | |
---|
Mulla on iPhone 5 , siihen kiinni iRig ja videokuvaa puhelimen kameralla, audio suoraan mikseristä kuulokeliitäntään. Tasojen kanssa saa olla tarkkana, ettei mikit klippaa. Eemil:
Kuten sanottiin olet selvästi jenkkiharrastaja koska et ymmärrä alkuunkaan mitä urheiluauto edes tarkoittaa. |
artsipartsi 24.09.2014 10:42:05 | |
---|
Ludwigeihin basarin jalat, hiilihanko teline ja yksi tomibracketti, torilta vieläpä, kivvaa :) |
majuku 24.09.2014 11:40:53 | |
---|
artsipartsi: Ludwigeihin basarin jalat, hiilihanko teline ja yksi tomibracketti, torilta vieläpä, kivvaa :) Hyvä, haluatko vielä 18" lattiatomin ludwigeihin? Mulla meni kaupat taas puihin ja se on yhä myymättä. Ps. -79 ludarit 6-ply rungolla on vaahteraa ja poppelia, muuttuivat kokonaan vaahteraksi vasta 80-luvun puolivälissä ja samalla nimeen tuli maple. - It's business in the front and party in the back - |
Velli 24.09.2014 11:45:20 | |
---|
majuku: Ps. -79 ludarit 6-ply rungolla on vaahteraa ja poppelia, muuttuivat kokonaan vaahteraksi vasta 80-luvun puolivälissä ja samalla nimeen tuli maple. Classic Maple esiteltiin itse asiassa jo -76: The 6-ply maple shell design that debuted in 1976 carried on into the early part 1980s. http://www.vintageludwigdrums.com/modernhistory.html |
artsipartsi 24.09.2014 15:47:28 | |
---|
majuku: Hyvä, haluatko vielä 18" lattiatomin ludwigeihin? Mulla meni kaupat taas puihin ja se on yhä myymättä. Ps. -79 ludarit 6-ply rungolla on vaahteraa ja poppelia, muuttuivat kokonaan vaahteraksi vasta 80-luvun puolivälissä ja samalla nimeen tuli maple. Olisin ostanut sen sulta jo ajat sitten, mutta kun olen tarkka värin suhteen :) Mulla siis natural maple värinen setti. Kuten Velli jo oikaisikin, niin vaahteraa pitäs olla oma setti. |
majuku 24.09.2014 16:43:32 | |
---|
Mä en tästä kinaa, teillähän voi olla näin, mutta sekatkaahan hyviksenne kanteista mitä viilua siellä on, poppeli on vain hieman tummempaa mutta erottuu kyllä kun tarkkaan katsoo, järjestyksenpitäisi olla V/P/P/V/P/V. Näin on mulla kaikissa 6-ply rummuissa ja kaikissa jotka olen nähnyt. Jos luette asiasta drumforumista, vintagedrumformusta etc niin joidenkin mukaan vuodeen -97 asti tehdyt rummut on tällä rakenteella. Mä olen lukenut tuon saman tuolta sivulta ennenkin mutta mistään muualta ei käy ilmi että kokonaan vaahterasta olisi tehty siihen aikaan yhtään runkoa, ludwigin omillakin sivuilla lukee näin: Beginning in 1976, the Classic series was made with new molds and a new construction; small (6" and 8") toms were 4-ply and larger drums were 6-ply maple & poplar, with no reinforcement rings. http://www.ludwig-drums.com/features/hoamld/woodshellguide.php- It's business in the front and party in the back - |
majuku 24.09.2014 16:44:55 | |
---|
artsipartsi: Olisin ostanut sen sulta jo ajat sitten, mutta kun olen tarkka värin suhteen :) Äh sun pitää askarrella pinnoite pois :) - It's business in the front and party in the back - |
artsipartsi 24.09.2014 21:31:37 | |
---|
majuku: Äh sun pitää askarrella pinnoite pois :) Voip olla parempi etten askartele, on näet sekin "osaaminen" jo koettu. :) |
Nolte 25.09.2014 13:19:17 | |
---|
K Dark Medium Thin 17" Crash. Uujee, toinen peltikattaus valmiina. Ei tartte enää roudailla peltilöitä eestaas, jos/kun soittelee parissa eri orkassa/paikassa. Tätä en allekirjoita! |
Muovinen 26.09.2014 09:40:17 | |
---|
Meinl Byzance Jazz Thin Crash 18", Extra Dry Crash 18", Trash Crash 16" ja Avedis Crash/Ride 20". Avedis ja ehkä myös Trash Crash saattanee mennä takaisin kiertoon. Postioston iloja. |
jabajee 26.09.2014 10:56:58 | |
---|
jabajee: Huttusen peltikeissi, 18" Giant Beat thin crash, Yammun clämppejä ja iso kasa kalvoja... Kaikkiin tomeihin Vintage Emperorit, virveliin CS Ambassador ja basariin resoksi PS3 smooth. Crashiä vielä odotellaan ja 12" tomikin on matkalla Kumu-Pekan huollosta kotiinpäin. Kylläpä muuten toimii hyvin nuo Vintage Emperorit. En tiedä olisiko coatedit olleet vielä mieluisammat, mutta ei voi kyllä moittia noita clearejakaan. Hienosti sopii tuo Giant Beatkin noiden vanhojen 2002:ten väliin. Uusi virveli on myös aika herkku. Asettelun kanssa on vielä vähän miettimistä, mikä olisi hyvä ja toimiva... Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
m@tu 26.09.2014 12:09:53 | |
---|
PDP:n X7 -vaahterasetti red to black / sparkle -värityksellä. Ihan hienosti tuntuu soivan, ja aika kivannäköiset pöntöthän nuo on tuommoisiksi halpiksiksi... :) |
Speedy 26.09.2014 22:00:00 | |
---|
Ambassador coatedia ylle ja clearia alle Kumuihin... Ihan testi mielessä, edelleenkään nuo Aquarianin modern vintaget ei ole kapulan myötäiset..=( Pitäs keretä ottaa ennen ja jälkeen demo ennen vaihtoa. Ovat näköjään nuokin kalvot egologisesti pahvipaketissa Evansin tapaan, logo oli myös muuttunut vanhan laiseksi.. Samalla tuli VF heritage brushit, valitettavasti ei ollu Gaddeja saatavana.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
ferodoz 27.09.2014 14:53:18 | |
---|
Kumun 14x7 original tuli haettua samanlaisen 14x8:n kaveriksi. Just a face in the crowd. |
Speedy 27.09.2014 17:15:59 | |
---|
Speedy: Ambassador coatedia ylle ja clearia alle Kumuihin... Ihan testi mielessä, edelleenkään nuo Aquarianin modern vintaget ei ole kapulan myötäiset..=( Uuuumama jimbojambo dingondango.. Olipa iso ero tuntumassa ja soinnissa kalvovaihdon jälkeen..!! Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
zak69 27.09.2014 21:32:04 | |
---|
Speedy: Uuuumama jimbojambo dingondango.. Olipa iso ero tuntumassa ja soinnissa kalvovaihdon jälkeen..!! No kerro kerro miltä soundaa nyt, mikä Kumun setti sulla muuten on? Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |