RaskasMielinen 17.09.2014 21:06:24 | |
---|
Boss GE-7 eq-pedaali sekä heräteostoksena Yojon California Sound -"recto"särötin. En tajua miten olen aikaisemmin pärjännyt ilman eq-pedaalia: omien soundien hienosäätämiseen sekä vaihtoehtoisen soundivariaation rakentamiseen (esim. lisää alataajuuksia), jonka voi sitten vain polkaista päälle kesken biisitekelettä. Aivan parhautta:) |
AngieRainbow 17.09.2014 21:16:22 | |
---|
Gabe: Hittolainen, komea kaksikko. Aiotko ostaa kaikki Jukkiksen koneet siltä pois? :D Joo. On aika saada noi koneet osaaviin käsiin ;) What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
javia 17.09.2014 21:29:43 | |
---|
Pitkästä aikaa mitään hommannu, mut nyt. Tc alter ego x 4 ja mp simble. Molemmat loisto hankintoja. Man With Bad Tone Laughs Alone! |
Laulava Kylätohtori 17.09.2014 21:37:59 | |
---|
Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
jniska 17.09.2014 21:45:59 | |
---|
AngieRainbow: 'Tänään kokeilin molempia nuppeja (ylempi '68 Marshall plexiglass panel JMP) Jaska's Music Garage Texas Ranger boosterilla ja voi veljet... Minulla ei Texas Ranger toiminut hyvin minkään Marshallin edessä. Jaska oli itse paikalla säätämässä ja todettiin että ei istu setuppiin. No Jaska otti Rangerin takaisin ja teki tilalle Fat Boostin. Sitäkin on testailtu porukassa jonkinverran ja nyt on kohdillaan. Täytyypä ottaa omastakin läjästä kuvatuksia, kostoksi nääs. "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
AngieRainbow 17.09.2014 21:55:30 | |
---|
jniska: Minulla ei Texas Ranger toiminut hyvin minkään Marshallin edessä. Jaska oli itse paikalla säätämässä ja todettiin että ei istu setuppiin. No Jaska otti Rangerin takaisin ja teki tilalle Fat Boostin. Sitäkin on testailtu porukassa jonkinverran ja nyt on kohdillaan. Täytyypä ottaa omastakin läjästä kuvatuksia, kostoksi nääs. Mulla on tosta Ranger:sista kait joku uudempi versio, missä voi potikalla säätää boostattavaa taajuutta. Itse kyllä tykkään ko vempeleestä. Ota ihmeessa kuva omista kioskeista. Kyllähän näitä kelpaa kuvata. Toi mun kuva on kännykän kameralla otettu eikä oikein tee oikeutta. Täytyy itsekin jokus kuvata omia laitteita kunnolla. Ehkä voidaan pitää Marsu-karkelot, kun olet seuraavan kerran mestoilla. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Torniojaws 17.09.2014 22:59:01 | |
---|
RaskasMielinen: Boss GE-7 eq-pedaali sekä heräteostoksena Yojon California Sound -"recto"särötin. En tajua miten olen aikaisemmin pärjännyt ilman eq-pedaalia: omien soundien hienosäätämiseen sekä vaihtoehtoisen soundivariaation rakentamiseen (esim. lisää alataajuuksia), jonka voi sitten vain polkaista päälle kesken biisitekelettä. Aivan parhautta:) Sillä voi myös buustata signaalia, jolloin särösoundeihin saa lisää asennetta. Slayerin soundi perustuu aika paljon juuri EQ:lla buustaamiseen. |
h.e.k.a 17.09.2014 23:16:28 | |
---|
Ei hemmetti, tätä vähän pelkäsinkin kun siirryin alkuvuodesta takaisin putkipelien maailmaan muutaman vuoden Axe-FX-elämän jälkeen: pedaalilaudan muokkaus lähtee taas lapasesta. Nyt tuli hommattua Lunar Module Deluxe-kloonin lisäksi Pedaltrain 2, siihen virtalähde eli Voodoo Labin PedalPower 2 ja pedaalien reititykseen vielä Joyon PXL-Pro. Tarkempi kuvaus toteutuksesta löytyy tuolta pedaalilautakeskustelusta, mutta laitetaan tähän vielä linkki kuvaan: https://www.dropbox.com/s/349sgwesu … smguj/pedalboard%20PXL-Pro.jpg?dl=0 Nyt kyllä pitäisi riittää vähäksi aikaa kamojen osto, tuolla pitäisi pärjätä nyt vähän aikaa... "isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
jniska 18.09.2014 08:06:43 | |
---|
AngieRainbow: Ehkä voidaan pitää Marsu-karkelot, kun olet seuraavan kerran mestoilla. Tulen syksyn aikana Tampereelle, tästä oli jo Juccizen kanssa puhetta. "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
Juzpe 18.09.2014 08:32:58 | |
---|
jniska: Tulen syksyn aikana Tampereelle, tästä oli jo Juccizen kanssa puhetta. Tuus ny sitte meillekki kahveelle... "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa, "Don't be a fan or that shit might hit you!" - Joku |
PIM 18.09.2014 08:50:24 | |
---|
AngieRainbow: Pärjääköhän näillä rock-touhuissa?
Nippa nappa, mutta kyl tohon pinoon vielä yks plexi Super PA:kin sopisi. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Laulava Kylätohtori 18.09.2014 14:28:49 (muokattu 18.09.2014 14:40:24) | |
---|
Hei hei vaan. Eipä tarvinnut ostaa Tung-Solin 6V6:ia Uraltonelta, kun joku kelmi ja ryökäle oli ostanut viimeiset pois. Mistähän noita nyt löytäisi? e. Kotimaasta löytyisi BRR Musiikki ja tietysti ebay... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Kunnallisjäte 18.09.2014 15:32:37 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Hei hei vaan. Eipä tarvinnut ostaa Tung-Solin 6V6:ia Uraltonelta, kun joku kelmi ja ryökäle oli ostanut viimeiset pois. Mistähän noita nyt löytäisi? e. Kotimaasta löytyisi BRR Musiikki ja tietysti ebay... http://www.kitarapaja.com/tubes.htm Itse kävin hakemassa tuolta mm. Tung-Sol 6L6 UralTone jr:iin "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Laulava Kylätohtori: Hei hei vaan. Eipä tarvinnut ostaa Tung-Solin 6V6:ia Uraltonelta, kun joku kelmi ja ryökäle oli ostanut viimeiset pois. Mistähän noita nyt löytäisi? e. Kotimaasta löytyisi BRR Musiikki ja tietysti ebay... Kyllä niitä varmaan tulee lisää sinne, vai poistuiko valikoimista? |
jniska 19.09.2014 08:47:01 | |
---|
Juzpe: Tuus ny sitte meillekki kahveelle... Kutsu vastaanotettu ja hyväksytty . "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
Morri 20.09.2014 15:46:29 (muokattu 20.09.2014 15:49:23) | |
---|
Stratomiehelle uusi strato tuli hommattua Briteistä, niin lähellä ns vintagea kuin mun rahoilla taitaa koskaan olla mahdollista, Daphne Blue, Relic, osat 60-,70- ja 80-luvulta. http://muusikoiden.net/dyn/users/127783.jpgBelieve those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Shredator 20.09.2014 16:39:00 | |
---|
Pedaalikaruselliin tällä kertaa Xotic BB Preamp. Jos et soita taimissa, olet liian hidas. |
mopar 20.09.2014 17:27:53 | |
---|
Morri: Stratomiehelle uusi strato tuli hommattua Briteistä, niin lähellä ns vintagea kuin mun rahoilla taitaa koskaan olla mahdollista, Daphne Blue, Relic, osat 60-,70- ja 80-luvulta. http://muusikoiden.net/dyn/users/127783.jpg Ompas komia! |
Gabe 20.09.2014 18:21:51 | |
---|
Morri: Stratomiehelle uusi strato tuli hommattua Briteistä, niin lähellä ns vintagea kuin mun rahoilla taitaa koskaan olla mahdollista, Daphne Blue, Relic, osat 60-,70- ja 80-luvulta. http://muusikoiden.net/dyn/users/127783.jpg Upea! Mitkä osat tuossa on mitäkin? |
Morri 20.09.2014 18:47:27 (muokattu 20.09.2014 19:23:01) | |
---|
Gabe: Upea! Mitkä osat tuossa on mitäkin? Kaula on Navigatorin (nykyinen ESP) Esparto-sarjaa 70-luvulta, body Pohjois-Amerikasta (Elliot Mechanic Land) 80-luvun alusta, mikkejä (Jim Rolf, Fender Custom Shop, Lindy Fralin) lukuun ottamatta muut osat suurimmaksi osalta 60-luvulta, relicointi ja bodyn maalaus arvostetun brittiläisen luthierin Clive Brownin käsialaa. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |