CountX 10.09.2014 14:10:30 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 884 päivää vanhaan aiheeseen! Posti kuljetti tänään ihan hemmetin hienon knallin eli bowlerin. Oon pennusta asti halunnut moista, mutta hinta on aina ollut esteenä. Nyt löytyi sitten sopulihintainen yksilö ihan Suomesta. Seuraavaksi pitää hommata fedora. Ne kun ei ilmeisesti ole enää muodissa, eli miekin voin nyt pitää sellaista. |
Vihapiirakka 17.09.2014 16:20:16 | |
---|
Talvisin tod näk. EMPltä tilattu karvalakki. Tai Megaman-lippis |
Talvisin todennäköisimmiten joko neuvostoliittolainen tahi tsekkoslovakialainen sotilas-ushanka tai VR:n nahkainen 70-luvun nahkalakki on päähinevalintani. Naisen iällä ja näöllä ei merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut. - Olavi Perkiömäki -- Nopalla ei lennetä - absqua
Laatumusaa |
barclay 13.10.2014 18:05:17 | |
---|
Musta Asicsin pipo ilmestyy tänäkin talvena päähäni kovimpien pakkasten aikaan Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
-Lassi- 30.10.2014 09:54:47 | |
---|
Karjala lippis ympäri vuoden. Sopii näin syksyisin hyvin kiitos-hupparin ja pilottitakin kanssa. Menninkäinen ja tuhkimo |
Brownie 30.10.2014 11:33:06 | |
---|
Mulla on sellanen nahkalierihattu, jossa oli suora lieri. Yritin muotoilla sitä ja se meni ihan epämuotoiseksi. Oisko kenellekään vinkkiä, voisko sitä mitenkään fiksata? |
DM 30.10.2014 12:56:56 | |
---|
Brownie: Mulla on sellanen nahkalierihattu, jossa oli suora lieri. Yritin muotoilla sitä ja se meni ihan epämuotoiseksi. Oisko kenellekään vinkkiä, voisko sitä mitenkään fiksata? Silittämällä? Silitys: Jos nahassa on painaumia / ryppyjä, voit silittää/painaa nahkaa rätin läpi silitysraudan ollessa yhdellä tai kahdella pisteellähttp://www.moment.fi/nahkainfo.html If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Feline 30.12.2014 18:31:07 (muokattu 30.12.2014 18:31:26) | |
---|
Mulla on semmonen ruma pulipipo. Pitäs varmaan hankkii jostain uus ja tyylikkäämpi jota käyttäs sitten tilanteissa, joissa tarttee näyttää ihmiseltä :D |