Gabe 09.09.2014 09:05:27 | |
---|
VIPMetal: Tähän oon nyt itekki viime päivinä törmänny. Rahat kourassa odottelee että myyköhän vai ei. Olen huomannut saman. Ensin yrittää soittaa, laittaa pikavistiä ja tekstaria.. ei kuulu vastausta ja sitten parin päivän pääste se sama tavara laitetaan uudelleen torille. En ymmärrä miksi ei myydä sille joka haluaisi ostaa vaan nostellaan ilmoitusta ylös päin ja roikotetaan torilla. Noh, kukin tekee tyylillään. Aina on kuitenkin löytynyt sellainenkin myyjä jolle ne rahat kelpaa. :) |
Alfons Åberg 09.09.2014 11:00:04 | |
---|
Yleensäkin tuntuu olevan laajempi ongelma tuo myyntihaluttomuus. Aina välillä julkisesti valitetaan ettei ole asiakkaita. Mutta sitten kun itse on asiakkaana rahat kourassa että "Hei mä olen tässä ja ihan oikeesti ostan sulta" niin ei jakseta persettä nostaa penkistä. Työsuoritusten kanssa tuntuu olevan vielä vaikeampaa. Ensin ollaan suoritusta myymässä mutta sitten kun kyselee vähän että onko sieltä tulossa sellainen kaveri tekemään mille ei tarvi kaikkea ihan kädestä pitäen neuvoa niin loppuu myyntihalut. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Kiksaus 09.09.2014 18:46:20 | |
---|
VHT:n nuppia myin puoli vuotta ja nähtävästi kaappia joutuu myymään saman ajan...Ei oo hyvä, varsinkin kun korvaavasta kaapista on jo sovittu kaupat. Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance |
Dr. Muff 09.09.2014 23:10:02 | |
---|
mopar: Tänne meidän kyläänhän tämä tuli. Voidaan jopa sanoa että mulle ois kuulunu pieni välityspalkkio... :P Siitä teidän täytyy kyllä sopia keskenänne ;-) Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
mopar 09.09.2014 23:26:36 | |
---|
Dr. Muff: Siitä teidän täytyy kyllä sopia keskenänne ;-) Näin tehdään. :D |
Iskariot 11.09.2014 09:16:29 | |
---|
Hyvin tuntuu tori vetävän ainakin edullisen pään kitaroita kaupitellessa. Muutaman viikon aikana kaupaksi meni neljä kitaraa joten ei voi valittaa. Kauppakumppanitkin vaikuttivat kaikki asiallisilta eikä mitään oikeasti häröjä yhteydenottoja tullut vastaan eli varsin bueno homma. Mitähän sitä seuraavaksi pukkais torille... "Anna ketju, anna lukko. Anna ymmärrys..." |
heiheihellurei 12.09.2014 08:51:37 | |
---|
Keskihintainen tai oikeastaan halpa Gibboniksi ei tunnu liikkuvan oikein millään. Jotain vaihtotarjouksia tullut, mutta kun tarkoitus on harventaa valikoimaa niin ei vaihtoihin voi tarttua. JepJep |
Tsugu Way 12.09.2014 09:54:05 | |
---|
heiheihellurei: Keskihintainen tai oikeastaan halpa Gibboniksi ei tunnu liikkuvan oikein millään. Jotain vaihtotarjouksia tullut, mutta kun tarkoitus on harventaa valikoimaa niin ei vaihtoihin voi tarttua. Minä olen vaihdellut hirveän määrän kitaroita (Japanin Tokaita, Ibanezin Artcoreja, mexikon fenderiä jne..) moneen suuntaan torilla tuossa 400-700 euron hintaluokassa. Kokemus on ollut, että nimenomaan vaihdot sujuu tosi hyvin tuossa hintaluokassa. Rahaa ei meinaa saada, ellei sitten polje hintaa aika alas. Se on jännä, että hyvin rohkeasti ihmiset vaihtelee tuon hintaluokan keppejä. Siis pari kuvaa ja muutama pikaviesti, niin kitarat matkalla moneen suuntaan. Onkohan niin, että juuri tuon hintaisten kans on kiva kokeilla, että mikä sopii näppeihin. Jos ei sovi, niin eteenpäin vaan. Sitten toisenlainen kokemus oli kun laitoin vähän arvokkaamman Gibsonin vaihtoon/myyntiin toissapäivänä. Miltei hukuin tarjouksiin. Ja ennekaikkea rahatarjouksia tuli enemmän kuin vaihtoja. Ja kitara lähti alta vuorokauden. Blues is allright! |
JaaGeRMaisTeR 12.09.2014 11:52:46 | |
---|
heiheihellurei: Keskihintainen tai oikeastaan halpa Gibboniksi ei tunnu liikkuvan oikein millään. Jotain vaihtotarjouksia tullut, mutta kun tarkoitus on harventaa valikoimaa niin ei vaihtoihin voi tarttua. Tekee varmasti sekin paljon, että halvimmillaan nuita tribute löytyy alta 500€ jopa aika useasti. |
heiheihellurei 12.09.2014 12:44:13 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Tekee varmasti sekin paljon, että halvimmillaan nuita tribute löytyy alta 500€ jopa aika useasti. Oho, onko ne tippuneet niin alas hinnoissa. Tuntuu miltei ryöstöhinnalle kyllä tuo. Itse kun hommasin niin tuo 550 oli keskihinta ja dollari vaan tuppaa nousemaan. JepJep |
JaaGeRMaisTeR 12.09.2014 22:49:21 | |
---|
heiheihellurei: Oho, onko ne tippuneet niin alas hinnoissa. Tuntuu miltei ryöstöhinnalle kyllä tuo. Itse kun hommasin niin tuo 550 oli keskihinta ja dollari vaan tuppaa nousemaan. Omani ostin tasan 400€ vuosi takaperin :) oli vähän ottanut osumia, mutta profiilissa näkee millanen tuli. Melko useasti nuita alle 500 löytöjä tekee kun toria seuraa. Gasin kourissa ihminen tekee huonojakin ratkaisuja. |
Laulava Kylätohtori 15.09.2014 09:12:19 | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=918695#comments Rölötänpä nyt tännekin. Miksi ihmeessä LTD:tä myydään lähes aina ESPinä? Tämäkin oli alussa pelkkä ESP, LTD lisättiin vasta, kun asiaa oli alettu kommentoimaan. Mutta yritetäänkö siinä siis saada joku onneton asioihin perehtymätön aloittelija kuvittelemaan, että se on oikea ESP, eli toisin sanoen yritetään puhtaasti kusettaa. Mitään järkisyytähän tuolle ei ole. Mitä jos Squieria tai Epiä myytäisiin pelkkänä Fenderinä tai Gibsonina? Luulenpa, että välittömästi alkaisi melkoinen 'polemiikki' ja syyttely huijariksi. Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Genitalripper 15.09.2014 09:21:36 | |
---|
Laulava Kylätohtori: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=918695#comments Rölötänpä nyt tännekin. Miksi ihmeessä LTD:tä myydään lähes aina ESPinä? Tämäkin oli alussa pelkkä ESP, LTD lisättiin vasta, kun asiaa oli alettu kommentoimaan. Mutta yritetäänkö siinä siis saada joku onneton asioihin perehtymätön aloittelija kuvittelemaan, että se on oikea ESP, eli toisin sanoen yritetään puhtaasti kusettaa. Mitään järkisyytähän tuolle ei ole. Mitä jos Squieria tai Epiä myytäisiin pelkkänä Fenderinä tai Gibsonina? Luulenpa, että välittömästi alkaisi melkoinen 'polemiikki' ja syyttely huijariksi. Kevyen huvittavaa, että ilmoituksen musamaailma linkin takaa löytyy sama kitara myynnissä niin ikään nimikkeellä ESP EC-1000QM/STBC sähkökitara. |
Gabe 15.09.2014 09:28:17 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mitä jos Squieria tai Epiä myytäisiin pelkkänä Fenderinä tai Gibsonina? Luulenpa, että välittömästi alkaisi melkoinen 'polemiikki' ja syyttely huijariksi. On näitäkin näkynyt, hyvin usein se isomman merkin nimi laitetaan vähintään kaveriksi siihen kylkeen. Nostaako tällainen joidenkin silmissä halvemman merkin arvoa tai jotain? Ikävämpiä on nämä laittomat piraatti kopiot mitä kaupitellaan: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=918985 Eikös tuollaisen myyminen ole ihan laitontakin? Kun on Gibsonin logo ja kaikki väärennetty... |
Genitalripper: Kevyen huvittavaa, että ilmoituksen musamaailma linkin takaa löytyy sama kitara myynnissä niin ikään nimikkeellä ESP EC-1000QM/STBC sähkökitara. Niin, näissä kriittiisissä kommenteissa on varmaan tarkoitus moittia nimenomaan Musamaailman tapaa promota ao. kitaramallia. En osaa sanoa onko harhaanjohtamista, kun lukijoilla kuitenkin on silmät päässä ja se lavan teksti näkyy selvästi. Joku vastuu se kai on ostajallakin? Mnet-käyttäjä on periaatteessa vapaa markkinoimaan myymäänsä tuotetta samalla tekstillä kuin tuotteen virallinen edustajakin, eikä syyllisty mihinkään vääryyteen minun mielestäni. Mutta "reilu meininki" -periaatteella tietysti vois kai myydä suoraan sitä mikä merkki oikeasti on. Taitaa muuten ESP-LTD olla ainoa brändi jonka merkki yleisesti esitellään näin samana? Gibson/Epiphone tai Fender/Squier erot on jotenkin selkeämmin kaikilla käytössä. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
vesguR 15.09.2014 13:36:02 | |
---|
Ensimmäiset torimyynnit kohta ohi ja hyvä kokemus oli kyllä. Pedaalilauta vielä varattuna eli käytännössä myytynä. Jälleenmyyntiarvoa kuitenki olen pitäyt silmällä kamoja hankkiessa ja alle kahdessa viikossahan nuo meni. Varmasti jatkossakin myyn, itse tähän asti olin vain käyttänyt toria ostotarkoituksiin. Hienoa että meillä on näin hyvä kanava musakamojen myyntiin! Feedback will free your mind and set you free |
Seba 15.09.2014 14:45:54 | |
---|
No, menihän nuo symbaalitkin kun hetken roikotti. Sit vois laittaa jotain muuta roikkumaan. |
sustain65 15.09.2014 15:57:14 (muokattu 15.09.2014 16:07:48) | |
---|
No ei kai se ihmeellistä ole että ESP-LTD kitaroita kutsutaan nimellä ESP-LTD? Tosin tuosta Torilta linkatusta kitarasta en tiedä mitä siinä kitarassa lukee tai mitä sen paketissa on lukenut, mutta ainakin oman ESP-LTD kitarani pahvilootassa lukee n. 15cm korkeilla kirjaimilla pelkkä "ESP". Itse kitarassa lukee lavassa "LTD" edessä ja "Designed by ESP" pienellä takana. Ja myyvät tahot käyttävät nimeä "ESP-LTD". Joten se olisi sitten se oikea nimi, jos käytettynä myisi. Sinänsä tuo asia on aivan sama minulle, mutta ihmetyttää tuo kova vääntäminen asiasta. Paitsi jos on kyse LTD-merkkisen kitaran myymisestä ESP:nä. |
LaMotta 15.09.2014 16:04:10 | |
---|
Huonosti käy asuntokauppakin. Kele. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Seba 15.09.2014 16:10:58 | |
---|
LaMotta: Huonosti käy asuntokauppakin. Kele. Vaihda bassoon |