Jaska1972 11.09.2014 06:01:45 | |
---|
dr_solo666: Nice. Itsellä nousee ML-1 GAS aina kun katsoo Chappersin videoita. Tuliko perus toimituskulut ja verot Andertonsin hintaan? Toimtuskulut oli 5 GBP tosiaan ei veroja. Ihmeellisesti kaasuttavia kitaroita nämä :). Hinta-laatusuhde on kyllä loistava. Itseäni hieman epäilyttivät nuo mikit seiskassa mutta pienillä vahvarin säädöilla soundaavat nekin hyviltä. |
Iskariot 11.09.2014 10:04:46 | |
---|
Jossain päin Eurooppaa on matkalla Harlikan 1x12" V30-loota, Zoom G3 multimoulinexvatkain sekä kieliä, piuhoja yms silppua. "Anna ketju, anna lukko. Anna ymmärrys..." |
Åboensis 11.09.2014 12:45:43 | |
---|
En muuten ostanut vaan vaihdoin - SG päittäin Telecasteriin. Hyvin kävi. Eilisilta kului rattoisasti Roy Buchananin ja Jim Campilongon soundeja tapaillessa. Näköjään mulla vaan täytyy olla yksi tele! "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Jucciz 11.09.2014 14:48:31 | |
---|
Åboensis: En muuten ostanut vaan vaihdoin - SG päittäin Telecasteriin. Hyvin kävi. Eilisilta kului rattoisasti Roy Buchananin ja Jim Campilongon soundeja tapaillessa. Näköjään mulla vaan täytyy olla yksi tele! Järkikauppa! Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
VIPMetal 11.09.2014 15:04:21 | |
---|
Uuden orastavan basistin uran takia hommasin Ibanez BTB405 5-kielisen basson Honey Burst -värityksellä ja EBS Session 60 combon. "I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end" |
AngieRainbow 11.09.2014 15:09:21 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Ramenia 11.09.2014 15:54:55 | |
---|
Uraltonelta WGS Veteran 30 ja Reaper HP 16-ohmisina versioina. Korvasin noilla Ibanez TBX150-combon orkkiskajarit ja jo vahvarin omasta soundista tuli kelvollinen. En tosin ole vielä ehtinyt kokeilemaan GT-10:n kanssa, jolla yleensä soitan FX returniin etusen ohittaen. Mutta odotukset on korkealla. |
Åboensis 12.09.2014 16:02:36 (muokattu 12.09.2014 16:03:08) | |
---|
AngieRainbow: Itsestäni tuntuu siltä, että saan soitettua Les Paulilla kaikki, mitä soittaisin SG:llä kuten AC/DC:t sun muut. Sen vuoksi en ole itsekään koskaan omistanut yhtään SG:tä. Lisäksi se body ei ole minusta kovin hieno, mutta kyllähän siitäkin ihan asialliset kaverit käyttää. Mä taas olen vanhemmiten ruvennut tykkäämään Solid Guitarista jopa Lesparia enemmän - sekä siitä tylystä ulkonäöstä että vähäisemmästä massasta johtuvasta voimakkaammasta resonoinnista. Mulla on ollut kumpiakin (LP ja SG) parikin kappaletta, mutta telejä huomattavasti enemmän... ja niin vaan on tässä parin pvän aikana taas tullut huomattua ettei ole telen voittanutta! Paitsi noi mun Ibat, jotka on eri lailla yhtä hyviä XD. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Shredator 12.09.2014 17:58:31 | |
---|
Lisää pedaaleita testipenkkiin: - Suhr Riot - TC Spark Booster Ja kyllähän tuo Riot on ainakin pitopeli. Spark ei aivan vielä saanut sitä kovinta kipinää iskettyä. Jos et soita taimissa, olet liian hidas. |
mattim 12.09.2014 22:13:20 | |
---|
. |
Jucciz 12.09.2014 23:08:19 | |
---|
AngieRainbow: Käsittääkseni Jukkkis ei innostu SG:stä? Mikäs siinä on vialla? Ei mikään muu kuin se, että se on ylitsepääsemättömän ruma. Soundihan siinä on oikeissa käsissä mahtavuutta, mutta kun ulkonäkö aiheuttaa oksennusreaktion, ei sellaista oikein voi hankkia. En voi kuitenkaan soittaa koko keikkaa silmät kiinni. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Iskariot 13.09.2014 01:13:02 | |
---|
Jucciz: Ei mikään muu kuin se, että se on ylitsepääsemättömän ruma. Soundihan siinä on oikeissa käsissä mahtavuutta, mutta kun ulkonäkö aiheuttaa oksennusreaktion, ei sellaista oikein voi hankkia. En voi kuitenkaan soittaa koko keikkaa silmät kiinni. Sama pätee myös moneen rähjäiseen vintagekaaappiin ja -vahvistimeen mutta onneksi kauneus on meidän jokaisen silmämunassa. "Anna ketju, anna lukko. Anna ymmärrys..." |
Jucciz 13.09.2014 02:24:43 | |
---|
Iskariot: Sama pätee myös moneen rähjäiseen vintagekaaappiin ja -vahvistimeen mutta onneksi kauneus on meidän jokaisen silmämunassa. Näinhän se varmasti on, vaan näytäpä silti mulle rähjäinen vintagekaappi tai -vahvistin, joka on sun mielestä ruma. Itte oon jotenkin sitä koulukuntaa, jonka mukaan elämän ja keikkailun jäljet ovat parasta, mitä soittokamoihin voi tarttua. Toiset tykkää, toiset ei. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
mattim 13.09.2014 06:28:41 | |
---|
Jucciz: Näinhän se varmasti on, vaan näytäpä silti mulle rähjäinen vintagekaappi tai -vahvistin, joka on sun mielestä ruma. Itte oon jotenkin sitä koulukuntaa, jonka mukaan elämän ja keikkailun jäljet ovat parasta, mitä soittokamoihin voi tarttua. Toiset tykkää, toiset ei. Kokovartaloplussa ;-) . |
Iskariot 13.09.2014 08:17:27 | |
---|
Jucciz: Toiset tykkää, toiset ei. Juurikin näin, oksennusreaktiolla tai ilman. "Anna ketju, anna lukko. Anna ymmärrys..." |
Gabe 13.09.2014 10:24:25 | |
---|
Jucciz: Itte oon jotenkin sitä koulukuntaa, jonka mukaan elämän ja keikkailun jäljet ovat parasta, mitä soittokamoihin voi tarttua. Toiset tykkää, toiset ei. Itsekin tykkään että kilometrit saa näkyä kamppeissa. Nykyään taitaa kuitenkin olla enemmän vallalla sellainen että ei ole väliä kestääkö mikään käytössä pitkään, kunhan se vain kiiltää sen hetken kun sitä käytetään. Mutta SG on minusta kyllä upea ulkoasunsa puolestakin. :) Vaan eihän kaikkien tarvitse kaikesta pitää. Jotain hyvää on väkisin sellaisissa asioissa jotka jakavat voimakkaasti mielipiteitä, sellaiset laimeat vähän kaikkia miellyttävät asiat ovat kamalia. |
Iskariot: Jossain päin Eurooppaa on matkalla Harlikan 1x12" V30-loota, Zoom G3 multimoulinexvatkain sekä kieliä, piuhoja yms silppua. Luin että kieliä, piuhoja yms saippua, höhö |
korvaoo 13.09.2014 18:44:00 | |
---|
Koskaan enää mee mihinkään liikkeeseen vaan kattelemaan mitä siellä ois, taas tarttu kuusta matkaan sälää, tosin varsin hyvin soivaa sellaista, eli marsun jtm 60 310 tuuletin ja ties millä modeilla... soi pirun hyvin yamahan kanssa :) kaikki paitsi on turhaa. |
fhl 14.09.2014 00:28:30 | |
---|
Ameriikan eBaysta tulossa Charvel model 1 vuosimallia 1986. Toimituskulut, verot ja tullit valitettavasti nostaa härvelin hintaa suhteettoman paljon, vaikka itse kitaralla ei paljon hintaa ollutkaan. Kitaran pitäisi kuitenkin olla ilmeisen laadukasta tuotantoa ja kuvien perusteella näytti siistiltä. No, katsotaan mitä sieltä sitten aikanaan ilmestyy... ;) |
sustain65 14.09.2014 08:04:27 (muokattu 14.09.2014 08:20:24) | |
---|
Dean Michael Amott Tyrant FM - Trans Black: http://www.deanguitars.com/query?upc=819998151140 Melkein auton parkkipaikan kokoisen Deanin kovan laukun sain ruinattua mukaan samaan jo valmiiksi alennettuun hintaan SMI:ltä. Kitaran tilasin torstaina, perjantaina hain matkahuollosta. Ja miksi ihmeessä tuommoinen sitten tuli hommattua? No, koska: - lyhempi skaala kuin aiemmissa kitaroissani, halu kokeilla kuinka toimii itsellä (ja kokeiluun ei riitä lyhyt soittelu kaupoissa tai muualla, vaan useampi kuukausi vähintään) - koska V-mallinen tai oikeastaan modifioitu sellainen, sellaista ei ole ollut ja kaasuttelua sellaisen suuntaan on ollut usein, ihan ulkonäköjuttu siis, vanha haluaa tuntea itsensä nuoreksi jälleen! - ko. mallissa on speksit kohdallaan muutenkin: mahonkia, kielet läpi rungon, kiinteä talla, yksinkertaiset säätimet mukavasti pois tieltä sijoitettuina Bonuksena tuli se, että kitara on yllättävän ja miellyttävän kevyt. Ensisoittelujen vaikutelmat: + soi erittäin hyvin, ihmeen hyvät mikit! + moitteeton viimeistely + asettuu seisaaltaan soitellessa todella mainiosti ja voi olla jopa kaikkein ergonomisin soiteltava kaikista kitaroistani komppien ja riffien vetelyyn, mutta toki ottaa aikaa että lopullinen totuus selviää asiassa - kielet on hitusen liian korkealla, täytyy säätää, mutta ensin mietin että pidänkö tämän E-vireessä vai laitanko C-vireeseen, eli tuleeko tästä nyt kaikkien rokkien vai vain alaviremetelin soittelun väline |