Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vinkki floikkamiehille
1 2 3
PIM
10.09.2014 15:04:18 (muokattu 10.09.2014 15:14:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen Texasin pellepeloton, Mad Viking smith Syvänen on taas kehitellyt jotain käänteentekevää pajassaan ja tuloksena onsyntynyt EKT Excalibur FR blokki floyd rose talloihin. Itse en ole kuullut värkkiä tositoimissa, mutta pari vähän tunnetumpaa kitaristia eli Luostarin Timo ja Korhosen Erkka ovat ja ovat kuulemma olleet varsin vaikuttuneita kuulemastaan. Mutta näähän on vain tälläisiä kuulopuheitä, joten kannattaa tutustua asiaan henk. koht.
 
http://www.erikoistuote.fi/fi/?newspage=34
 
Edit:
Vastaavaan ratkaisuun perustuvia straton blokkeja on myös kuulemma luvassa.
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
SG__
12.09.2014 05:15:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites tämä eroaa fu-tonesin messinkiblokeista? Itselläni on FU-TONE.COM :sta pari L-muotosta 37mm messinkiblokkia ja ainakin floyd special ja schallerin floikka heräs ihan uuteen eloon (sama kun ois tuupannu 2.0 litraseen vapari-audiin 4.0 litrasen V8:n turboilla).
 
jepulisjee
PIM
12.09.2014 08:57:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika oleellisesti, FU-TONEn ideana on perinteinen lisää massaa = pidempi sustain, kun EKT blokki on sivuprofiililtaan U:n tai ääniraudan muotoinen eli täysin uusi idea.
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Cosmic Ted
12.09.2014 09:09:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: EKT
 
Mitä sulle maksetaan tästä vai onko hyväkin kaveri, uutta mainosketjua pukkaa säännöllisesti?
 
PIM
12.09.2014 09:46:23 (muokattu 12.09.2014 09:52:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cosmic Ted: Mitä sulle maksetaan tästä vai onko hyväkin kaveri, uutta mainosketjua pukkaa säännöllisesti?
 
Hyviksi kavereiksi ollaa näiden parin vuoden aikan tultu näissä merkeissä ja hyvän kaverin hyviä tuotteita on ihan ilo aina välillä mainostaa ja tukea samalla suomalaista työllisyyttä ja käsityöläisiä. Yhden viiden kympin tallanlevyn olen saanut "palkkioksi" mutta muuten olen itse omalla rahalla ostanut reilusti yli 500 eurolla ellei jo lähemmäs tonnin edestä EKT palikoita omiin kitaroihini. Tyydyttikö tämä vastaus?
 
Vai pitäisikö kaikki suomalaiset innovaatiot vaieta kuoliaaksi?
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Entropia666
12.09.2014 10:17:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan toi niin iso palikka että rajoittaa vetorataa ylöspäin? Meikäläisellä on ollu KGC:n ja Floyd Rosen omia messinkiblokkeja jotka ei rajoita liikerataa. Ihan passeli päivitys, kun eivät maksakkaan älyttömästi.
 
Uusi nettisivu! Inkvisitor || Kuvia: H A J E . F I
PIM
12.09.2014 10:31:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Onkohan toi niin iso palikka että rajoittaa vetorataa ylöspäin? Meikäläisellä on ollu KGC:n ja Floyd Rosen omia messinkiblokkeja jotka ei rajoita liikerataa. Ihan passeli päivitys, kun eivät maksakkaan älyttömästi.
 
Jos haluat nopean vastauksen niin asiaa kannattaa tiedustella Janilta itseltää, sillä hän kyllä vastaa mielellään potentiaalisten asikkaiden kyselyihin ja yhteystiedot löytyy EKT:n sivuilta.
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Cosmic Ted
12.09.2014 10:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Hyviksi kavereiksi ollaa näiden parin vuoden aikan tultu näissä merkeissä ja hyvän kaverin hyviä tuotteita on ihan ilo aina välillä mainostaa ja tukea samalla suomalaista työllisyyttä ja käsityöläisiä. Yhden viiden kympin tallanlevyn olen saanut "palkkioksi" mutta muuten olen itse omalla rahalla ostanut reilusti yli 500 eurolla ellei jo lähemmäs tonnin edestä EKT palikoita omiin kitaroihini. Tyydyttikö tämä vastaus?
 
Vai pitäisikö kaikki suomalaiset innovaatiot vaieta kuoliaaksi?

 
Hyökkäävää vastausta odotin eikä sellaista tullut, kiitos siitä vaikka viimeisin edit vähän siihen suuntaan hommaa vie.
 
Jatkuva EKT-ketjujen avaminen on ainakin minulla saanut aikaan vastareaktion enkä kyseisen puljun tuotteita tule hankkimaan vaikka "parempien" palikoiden vaihtaminen ritsoihin onkin kivaa ja on iso osa harrastusta. Juttusi on siis kääntynyt ehkä muidenkin kuin minun silmissä itseään vastaan. Foorumin sääntöjen hengen mukaisesti olemassaolevia ketjuja kun on jo paljon niin uusien avaaminen ei fiksua ole.
 
PIM
12.09.2014 10:52:14 (muokattu 12.09.2014 10:56:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No aika herkkä olet jos yksi ketju vuodessa, kun uusi tuote ilmestyy on sinulle liikaa. Itse asiassa, kun tarkemmin kun katsoo niin olen avannut Kitarakamat palstalla tasan kaksi (2) ketjua aiheesta 1,5 vuoden välein.
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
ibnz
12.09.2014 10:55:12 (muokattu 12.09.2014 10:56:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tuo nyt kyllä itseäkään haittaa, että uusia tuotteita nostetaan silloin tällöin* esille. Esim. Custom Soundsin blogiin ohjaavat ketjut ovat kullanarvoista kamaa ja ilmeisesti täysin hyväksyttyjä yleisesti - missä vika, kuka kärsii? Päinvastoin tämä forum on aika hiljainen paikka pl. vapaa keskustelu, jossa kitarakamoista jutellaan aika harvoin (muuten kyllä viihdyttävää) :D
 
* Itselle sama vaikka joka päivä, kunhan aiheesta keskustellaankin - eli vastaillaan kysymyksiin jne
 
Cosmic Ted
12.09.2014 10:56:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: No aika herkkä olet jos yksi ketju muutamassa kuukaudessa, kun uusi tuote ilmestyy on sinulle liikaa.
 
+ EKT-jutut kaikkiin muihin ketjuihin. Minä kun kerroin että yhden asian jatkuva hehkutus alkaa ärsyttämään niin väärässä olen kai sitten. Anteeksi.
 
PIM
12.09.2014 10:58:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cosmic Ted: + EKT-jutut kaikkiin muihin ketjuihin. Minä kun kerroin että yhden asian jatkuva hehkutus alkaa ärsyttämään niin väärässä olen kai sitten. Anteeksi.
 
Okei, siis kukaan muu ei täällä hehkuta jotain asiaa yhtä kertaa enempää?
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Cosmic Ted
12.09.2014 11:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Okei, siis kukaan muu ei täällä hehkuta jotain asiaa yhtä kertaa enempää?
 
Maksetulle mainostukselle vaikuttaa. Vika on minussa, pyysin jo anteeksi.
 
hallu
12.09.2014 11:03:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cosmic Ted: Hyökkäävää vastausta odotin eikä sellaista tullut, kiitos siitä vaikka viimeisin edit vähän siihen suuntaan hommaa vie.
 
Jatkuva EKT-ketjujen avaminen on ainakin minulla saanut aikaan vastareaktion enkä kyseisen puljun tuotteita tule hankkimaan vaikka "parempien" palikoiden vaihtaminen ritsoihin onkin kivaa ja on iso osa harrastusta. Juttusi on siis kääntynyt ehkä muidenkin kuin minun silmissä itseään vastaan. Foorumin sääntöjen hengen mukaisesti olemassaolevia ketjuja kun on jo paljon niin uusien avaaminen ei fiksua ole.

 
Minua nämä PIM:n avaukset eivät häiritse sen enempää kuin muutkaan uutuustuotteisiin liittyvät avaukset. Täytyy huomata, että tällä foorumilla avataan koko ajan ketjuja isojen amerikkalaisten yritysten uutuustuotteista tms. eikä niistäkään koira perään hauku. Joku mesaBoogie väsää jonkun härpättimen niin jo siitä kohistaan ketjutolkulla, niin jos en sitäkään paheksu niin miksi sitten tätä?
 
Mihin se mainostamisen raja sitten vedetään? lähestulkoon kaikki tällä palstalla on enemmän tai vähemmän jonkun mainostamista. Suomessa on muissa medioissa aina korostettu sitä, että mainos täytyy voida tunnistaa mainokseksi eli sitä ei saa naamioida esimerkiksi asia-artikkeliksi lehdessä. Tämä raja on tietenkin hämärtynyt jo aikapäiviä sitten elokuvien ja sarjojen tuotesijoittelu, tai lehtien ja blogien "riippumattomat tuotetestaukset" ovat mm. tämän rajan hämärtäneet. Minusta "PIM" on aina tuonut intressinsä ja kytköksensä avoimesti esille joten mitään ongelmaa en näe hänen avauksissaan. Ja välillä näistä syntyy ihan mojovia keskustelujakin.
 
En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
Laulava Kylätohtori
12.09.2014 11:06:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: Eipä tuo nyt kyllä itseäkään haittaa, että uusia tuotteita nostetaan silloin tällöin* esille. Esim. Custom Soundsin blogiin ohjaavat ketjut ovat kullanarvoista kamaa ja ilmeisesti täysin hyväksyttyjä yleisesti - missä vika, kuka kärsii? Päinvastoin tämä forum on aika hiljainen paikka pl. vapaa keskustelu, jossa kitarakamoista jutellaan aika harvoin (muuten kyllä viihdyttävää) :D
 
* Itselle sama vaikka joka päivä, kunhan aiheesta keskustellaankin - eli vastaillaan kysymyksiin jne

 
Samaa mieltä. Eipä tästä nyt tosiaan ole kuin 2 avausta, joten ei kai se vielä ole ongelma.
 
Eikä siinä mitään, jos ärsyttää, sitten kannattaa vaan jättää lukematta. Eihän tällaisella foorumilla voi olettaa, että keskustellaan vain itseä kiinnostavista asioista.
 
Mutta sinänsä se ei olisi huono idea, että EKT:lle avaisi yhden yleisen ketjun, jossa käsiteltäisiin yleisesti EKT:n osia ym. Vähän kuin Bluetone tai Jaska's Music Garage-ketjut. Olisi jotenkin selkeämpää ja helpompaa hakea tietoa, kun kaikki keskustelu olisi yhdessä ketjussa, vaikka toki asioista voi muissakin yhteyksissä kirjoittaa. Aivan kuten em. BT:sta ja JMG:stakin keskustellaan muissakin ketjuissa, vaikka niillä on omat toimivat ketjut, joissa asioita yleisimmin käsitellään. Jokainen varmasti ymmärsi nyt pointin, vaikka menikin vähän sekavaksi...
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
PIM
12.09.2014 11:08:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos nyt korpeaa noin kovasti niin voin kyllä maksaa Janille sen viiskymppiä siitä tallanlevystä, jonka sain ilmaiseksi. Niin ei tarvitse tulla vittuilemaan maksetuista mainoksista.
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
freakingenius
12.09.2014 11:21:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Jos nyt korpeaa noin kovasti niin voin kyllä maksaa Janille sen viiskymppiä siitä tallanlevystä, jonka sain ilmaiseksi. Niin ei tarvitse tulla vittuilemaan maksetuista mainoksista.
 
Hyvä että kotimaista mainostetaan! Jatkakaa..
 
Ruutukunkku
12.09.2014 11:28:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen sitä vastaan, että aiheita aletaan keskittämään yhteen ketjuun. Kun ketju alkaa venymään kymmenien sivujen mittaiseksi, alkaa asioiden löytäminen mennä hankalaksi.
 
Yleensäkin nuo massiviset ketjut ovat täynnä pintaraavintaa ja random kysymyksiä, joihin kukaan ei koskaan vastaa ja syvällisempi pohdinta loistaa poissaolollaan.
 
Minusta nämä PIM:n aloittamat keskustelut eivät poikkea mitenkään muista tuotteisiin liittyvistä aloituksista, joten jatketaan.. Hyvää keskustelua näissä on yleensä ollut.
 
You are number six
Laulava Kylätohtori
12.09.2014 11:34:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruutukunkku: Yleensäkin nuo massiviset ketjut ovat täynnä pintaraavintaa ja random kysymyksiä, joihin kukaan ei koskaan vastaa ja syvällisempi pohdinta loistaa poissaolollaan...
 
Tämä on kyllä totta. Esim. "Mitä kannattaa maksaa"-ketjussa on lähinnä kysymyksiä, harvemmin vastauksia. FAQ-ketjut ovat niin massiivisia, että sieltä on mahdotonta etsiä yhtään mitään. Ei kukaan jaksa kahlata kymmeniä sivuja siinä toivossa, että löytäisi jotain järkevää....
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Seba
12.09.2014 11:36:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on lähinnä keskustelua ketjusta itsestään. Sen voisi siirtää vaikka koskemaan ketjun aihetta eikä narista turhista.
Monelle tuommoiset "keksinnöt" saattaa olla se mitä ovat hakeneet, mutta isot valmistajat ei moisia tarjoa, niin en näe mitään valitettavaa että joku vähän aiheesta mainostaa forumilla.
 
Ihan vahingossa kun harvoin tuommoisille sivuille törmää, eikä kukaan tiedä jos joku ei niistä kerro.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «