Aihe: Dean Playmate Performer
1
kk80
24.10.2004 13:42:38
Nostetaan ketju pinnalle kun itseänikin asia kiinnostaa. Kohtuuhintaista hyvää akustista olen itsekkin etsimässä ja vastaava malli kiinnostaisi. Kokeilumahdollisuutta minulla ei ole ollut (eikä ihan heti taida tullakkaan), joten olisi hienoa jos kitaralla soitelleet kertoisivat vähän kokemuksiaan.

Ei tosiaan mikään pahanhintainen; 290e ja ainakin kaupallisten tiedoitteiden mukaan ihan hyvän näköinenkin soittopeli hyvistä materiaaleista valmistettuna. Sähkökitaroissa Deanin soittimet ovat varmaankin ihan arvostettuja mutta miten on akustisten kanssa? Olin lukevinani joskus harmonycentralista väitteen jonka mukaan noi halvemmat Deanin akustiset valmistutteisiin ulkopuolisella valmistajalla jossain halvan työvoiman maissa -onko tällä väitteellä perää? Vaikka väite olisikin totta niin heijastuuko se jotenkin negatiivisesti soittimen laatuun?

Soittelen kitaralla kotona ja tulevaisuudessa haluaisin ehkä käydä vähän soittotunneillakin. Mikki on mukava lisä mutta taitaa jäädä kuriositeetiksi -tuskimpa mitään oikeaa tarvetta vahvistimen kautta soitellulle ilmenee. Kannataisiko siis ostaa samalla hintaa kitara ilman mikkiä (=laadukkaampi kitara?)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)