Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5173 174 175 176 177343 344 345 346 347
kekkuliheikki
08.09.2014 15:52:30
Mulle tyrkytettiin Joe Bonamassa ES-335 Gibsonia.

Gasitti pari paivaa vaikka:

- En pida Gibsonin esseista
- En pida Joe Bonamassasta
- Enka edes sen varista saatikka kaulaprofiilista

Jarjetonta.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
08.09.2014 15:52:33
kekkuliheikki: Taalta niita loytyisi halvemmalla mutta nyt en ala trokaamaan gasin riivamalle. Jaita hattuun.

Joo, se on parasta taas ottaa järki käyttöön. Tosin, eipä tuo Midtownkaan pahan näköinen ole.... ;)

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=916764
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
LaMotta
08.09.2014 16:02:25

kekkuliheikki: Mulle tyrkytettiin Joe Bonamassa ES-335 Gibsonia. Gasitti pari paivaa. Jarjetonta.

Kieltämättä.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
hallu
09.09.2014 00:39:45
Laulava Kylätohtori: Joo, se on parasta taas ottaa järki käyttöön. Tosin, eipä tuo Midtownkaan pahan näköinen ole.... ;)

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=916764

Eikös noissa ole tasainen kansi? meinaan notta eivät ole niinkö archtop?....jos olen oikein ymmärtänyt (en ole livenä vielä päässyt käpistelemään). Niin ja sitten se muovinen otelautakin, jos oikein käsitin. Toisaalta taitaa olla kaikki ebenlaudat gibsonilla korvattu uusissa kitaroissa tuolla ihmeaineella.
En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
Laulava Kylätohtori
09.09.2014 10:12:49
hallu: Eikös noissa ole tasainen kansi? meinaan notta eivät ole niinkö archtop?....jos olen oikein ymmärtänyt (en ole livenä vielä päässyt käpistelemään). Niin ja sitten se muovinen otelautakin, jos oikein käsitin. Toisaalta taitaa olla kaikki ebenlaudat gibsonilla korvattu uusissa kitaroissa tuolla ihmeaineella.

Aijaa? No, ei se gyl sit kelpaa. Ja mitäpä se oikeastaan hyödyttäisikään vaihtaa Tokain ES-135 Gibsonin Midtowniin? Ei mitään. Tämä on taas tätä. Onneksi vaan ES-359 on niin kallis, että nyt ei pysty perinteistä 'romut torille, kitara ostoon' operaatiota toteuttamaan. Mutta se on varma, että kun tilanne sallii, niin tuollaisen ES-359:n ostan. Nyt ei aleta korvikkeiden kanssa hötkyilemään, koska kyllä sen tietää, miten siinä käy. Korvike vaihtuu korvikkeeseen, kunnes aito on hyppysissä...
AngieRainbow
09.09.2014 10:34:52 (muokattu 09.09.2014 10:42:26)
Jos haluat Essin, niin mun mielestä toi Midtown custom on jo vähän liian kaukaa haettu. Sekin on ihan hyvä kitara, mutta mun mielestä siinä ei ole sitä Essi-fiilistä tai saundia. Yhtä midtownia olen soittanut.

Mitä tulee kopan kokoon, niin mä tykkään nimenomaan tuosta ES-335:den isommasta bodystä. Se on mahtavan tuntuinen resonoidessaan niin seisaaltaan kuin istualtaankin.

Tässä on mun '84 ES-335, mikä tuli hiljattain nauhojen vaihdosta:

http://muusikoiden.net/dyn/users/127401.jpg

Ehdottomasti paras kitarani.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
kekkuliheikki
09.09.2014 10:46:00
Taa on kylla uskomaton vaikka onkin torilla.

http://muusikoiden.net/dyn/tori/915475.jpg?1409820726

Siis mita vittua? Miksi ma muuten myisin ton. Tuli tassa kirjoittaessa mieleen!

Otan pois. Nyt jarki kateen oikeasti.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
09.09.2014 15:29:34
kekkuliheikki: Mulle tyrkytettiin Joe Bonamassa ES-335 Gibsonia.

Gasitti pari paivaa vaikka:

- En pida Gibsonin esseista
- En pida Joe Bonamassasta
- Enka edes sen varista saatikka kaulaprofiilista

Jarjetonta.

No, tämä. Juuri tämä on se käsittämätön puoli gasissa. Se kohdistuu vehkeisiin, jotka ovat todettu soundiltaan ja ominaisuuksiltaan itselle sopimattomiksi. Ei mitään järkeä...
sustain65
09.09.2014 16:44:59
Laulava Kylätohtori: No, tämä. Juuri tämä on se käsittämätön puoli gasissa. Se kohdistuu vehkeisiin, jotka ovat todettu soundiltaan ja ominaisuuksiltaan itselle sopimattomiksi. Ei mitään järkeä...

Ootte te kyllä ihme sakkia!
Gasia on täälläkin päin vähän väliä, mutta se kohdistuu soundiltaan ja ominaisuuksiltaan sopiviin välineisiin. No, siis ainakin mielikuvissani.
sustain65
09.09.2014 16:49:27
Tässä nyt viimeisin kohde: Michael Amott Tyrant FM - Trans Black: http://www.deanguitars.com/query?upc=819998151140
johanssen
09.09.2014 17:05:14

AngieRainbow: Jos haluat Essin, niin mun mielestä toi Midtown custom on jo vähän liian kaukaa haettu. Sekin on ihan hyvä kitara, mutta mun mielestä siinä ei ole sitä Essi-fiilistä tai saundia. Yhtä midtownia olen soittanut.

Mitä tulee kopan kokoon, niin mä tykkään nimenomaan tuosta ES-335:den isommasta bodystä. Se on mahtavan tuntuinen resonoidessaan niin seisaaltaan kuin istualtaankin.

Tässä on mun '84 ES-335, mikä tuli hiljattain nauhojen vaihdosta:

http://muusikoiden.net/dyn/users/127401.jpg

Ehdottomasti paras kitarani.

Toi sun on ihan helvetin komee kone. Ja samaa mieltä olen tuosta Midtown Customista, myöskin yhden session sillä soittaneena. Ei samaa tatsia eikä resonointia, eikä soundia. Vaikka hintasekseen ihan ok peli. Mutta testin jälkeen kaasu haihtui kuin saharaan.

Ja sanokoot muut mitä tahtoo, täällä tulee seuraavakin 335 olemaan Gibson. Ja musta. Piste.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
kekkuliheikki
09.09.2014 17:18:08
Midtownia pari kertaa raplanneena en kylla vakuuttunut. Jotenkin halvan oloinen varkki.
En allekirjoita.
Kunnallisjäte
09.09.2014 19:18:05

Löysin netistä aivan ihanan kaupan, jossa älytöntä herkkua tarjolla käypään hintaan:
http://www.gitarrenoase.ch/

Kauppa sitten sijaitseekin Sveitsissä eli EU:n ulkopuolella. Onko siis Sveitsistä tilatessa tilanne sama kun jenkeistä eli verot ja tullit päälle? Jos näin on, niin märkä uni muuttuikin karuksi todellisuudeksi...
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
Gabe
09.09.2014 20:27:01
Telecasterin myynti gasit haihtuivat totaalisesti kun soittelin sillä oikein ajatuksen kanssa tänään. Kaula ja soitettavuus muutenkin hipoo siinä täydellisyyttä, mukavan kevytkin se on. Nuo mikit taitavat ollakin se syypää miksi se niin usein jää telineeseensä, pitäisi kunnolla hahmottaa mitä olen vailla ja etsiä siihen mieluisammat mikit. Tuleeko mieleen sellaisia Telen mikkejä joissa on sen verran ruutia että saa tuutattua vahvistimen pikku rosolle, pitäisi tulla myös hyvin toimeen fuzzin kanssa.
Kunnallisjäte
09.09.2014 20:34:46

Tuleeko mieleen sellaisia Telen mikkejä joissa on sen verran ruutia että saa tuutattua vahvistimen pikku rosolle, pitäisi tulla myös hyvin toimeen fuzzin kanssa.

Mulla on telessä Lollar vintage kaulassa ja special tallassa. Specialilla on vintagea enemmän potkua, saa humbuukkeri toneakin kun kääntää tonea pienemmälle. Vintage taas kaulassa mukavan heleä. Toimivat kyllä hyvin fuzzien kanssa.

http://www.lollarguitars.com/mm5/me … mp;Category_Code=telecaster-pickups
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
JaaGeRMaisTeR
09.09.2014 21:28:37
Gabe: Telecasterin myynti gasit haihtuivat totaalisesti kun soittelin sillä oikein ajatuksen kanssa tänään. Kaula ja soitettavuus muutenkin hipoo siinä täydellisyyttä, mukavan kevytkin se on. Nuo mikit taitavat ollakin se syypää miksi se niin usein jää telineeseensä, pitäisi kunnolla hahmottaa mitä olen vailla ja etsiä siihen mieluisammat mikit. Tuleeko mieleen sellaisia Telen mikkejä joissa on sen verran ruutia että saa tuutattua vahvistimen pikku rosolle, pitäisi tulla myös hyvin toimeen fuzzin kanssa.

Myy vain gasissä se pois :) vaihda se vaikka :D vaihda kaikki kerralla.
Jucciz
09.09.2014 21:30:11
Kunnallisjäte: Löysin netistä aivan ihanan kaupan, jossa älytöntä herkkua tarjolla käypään hintaan:
http://www.gitarrenoase.ch/

Kauppa sitten sijaitseekin Sveitsissä eli EU:n ulkopuolella. Onko siis Sveitsistä tilatessa tilanne sama kun jenkeistä eli verot ja tullit päälle? Jos näin on, niin märkä uni muuttuikin karuksi todellisuudeksi...

Näin se valitettavasti on. Muutamankin vehkeen hankinta on kariutunut siihen kun on käynytkin ilmi, että 28 % verran on lisäkuluja tiedossa.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Laulava Kylätohtori
09.09.2014 21:33:20
JaaGeRMaisTeR: Myy vain gasissä se pois :) vaihda se vaikka :D vaihda kaikki kerralla.

Koko setti uusiksi. Aloittaa ikään kuin puhtaalta pöydältä ilman menneisyyden painolastia. Uusi puhtaampi huominen. Tabula rasa. Kaikki vanha pois ja uutena miehenä uuteen päivään uudella paremmalla soundilla soitellen - soitellen paremmin kuin koskaan...

Helvetin hyvä idea!!!
JaaGeRMaisTeR
09.09.2014 21:42:50
Laulava Kylätohtori: Koko setti uusiksi. Aloittaa ikään kuin puhtaalta pöydältä ilman menneisyyden painolastia. Uusi puhtaampi huominen. Tabula rasa. Kaikki vanha pois ja uutena miehenä uuteen päivään uudella paremmalla soundilla soitellen - soitellen paremmin kuin koskaan...

Helvetin hyvä idea!!!

Gabe otas tästä neuvosta itu ja lähde kylvämään. Itse sillä aikaa alan miettimään miltä se olut nyt maistuikaan :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)