Aihe: Mitkähän rummut?
1 2
ilebe
09.09.2014 12:28:46
Tämä ehkä jo kuuluis sähkörumpu puolelle. Mutta onkos kellää kokemuksia Yamahan RHH-135 ja Rolandin VH-11 haikkojen eroista?
Rolandeilla olen soitellut jonkun verran ja ne on ihan ok. Mutta entäs nuo yammut? Ois melkee puolet halvemmat...
Niq
09.09.2014 15:17:27

ilebe: Itseasiassa ajattelin laittaa ihan valmiit ddrumin triggerit, tomeihin ja basariin red shotit ja virppaan sitten pro että saa kantin mukaan. En jaksa alkaa värkkäämään kun ei hirveesti tota sähköalan kokemusta ole :D
Verkkokalvotkin ehin jo tilata paikalliseen musakauppaan..

Ok. Mutta tekemistä on noissakin että saat triggaamaan silleen hyvin. TriggerIO ei oo mikään plug-n-play-vehje, vaan pitää jaksaa naputella niitä eri säätöjä melkonen tovi että toimii optimaalisesti.

Suosittelen kokeilemaan sen kaupasta ostetun verkkokalvon päällä irtonaista hyttysverkkosiivua, ne kaupan kalvot on melkosia trampoliineja, eli antaa epätodellisen paljon pomppua kapulalle. Tuo extrakerros vie ylimääräistä pomppua tehden tatsin lähemmäksi oikeaa rumpua ja samalla itse kalvo ei sitten kulu puhki soitellessa, riittää että vaihdat uuden siivun tuota hyttysverkkoa. :)
29
09.09.2014 15:52:23
ilebe: Tämä ehkä jo kuuluis sähkörumpu puolelle. Mutta onkos kellää kokemuksia Yamahan RHH-135 ja Rolandin VH-11 haikkojen eroista?
Rolandeilla olen soitellut jonkun verran ja ne on ihan ok. Mutta entäs nuo yammut? Ois melkee puolet halvemmat...

Yamaha on hyvä vehjes, mutta hyvin suurella varmuudella ei toimi Trigger IO:n kanssa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)