Niskamies 22.05.2004 11:22:18 | |
---|
Uuden satulan teettäminen sepällä ei kuitenkaan maksa omaisuutta, joten sekin voi olla harkitsemisen arvoinen vaihtoehto, jopa halpaan Pacificaan. Tuloksena voi olla todella hyvä peruskeppi. Levytukusta saa satula-aihioita noin 1,5 euroon, ja sitten vaan itse viilailemaan niin hyvä tulee. Tai ainakin mulla tuli, kun yhteen akustiseen satulan vaihdoin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
nneeoo 22.05.2004 13:19:46 | |
---|
eli Gibson SG:n jälkeen rumin mahdollinen kitara hoho... on se hyvä ettei kaikki tykkää. Jää mulle enemmän :P Unofficial TIISTAI fan |
Juunas666 22.05.2004 13:26:58 | |
---|
minä ostin 400 eurolla käytetyn Jackson kelly std:n... ja hyvä kitara on. (ainakin tollasen hevin soittoon...) |
-Benighted- 22.05.2004 13:34:23 | |
---|
musta stratomalli, valkosella pleksillä, eli Gibson SG:n jälkeen rumin mahdollinen kitara (noiden värien puolesta, _pelkästään_)!! Tuo Gibsonin(ja Epiphonen) Sg:t ovat erittäin tyylikkäitä. Varsinkin Gibsonin SG Standard ja SG '61 Reissue. |
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-165026.html Tämän voisi kuvitella ainakin olevan ihan soitettava peli. Ibanezilta on näköjään alkanut tulla ihan mielenkiintoisia malleja. RG mallin myynti on kuulema laskenut aika dramaattisesti - onneksi, kun taas elektro-akustisten mallien myynti on kasvanut. Hinta/laatu suhde senkun paranee. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Juha86 22.05.2004 16:58:15 (muokattu 22.05.2004 17:01:00) | |
---|
~totuus ei pala tulessakaan~ |
rockitsb 22.05.2004 17:42:58 | |
---|
Niin ja saako noista noi törkeet pleksit pois? Kun oon kuullut jotain et les pauleista vois irrottaa noi pleksit, mut et alta ei kuitenkaan tuu elektroniikkaa esille vaan ihan vaan kitaran pintaa.. Joku tykkää ja joku ei tykkää.. saahan ne pleksit pois jos haluaa, eikä sieltä mitään elektroniikkkaa ala tulla esiin "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
Sintti 22.05.2004 21:24:55 | |
---|
Joku tykkää ja joku ei tykkää.. saahan ne pleksit pois jos haluaa, eikä sieltä mitään elektroniikkkaa ala tulla esiin Mutta en sitten tiedä onko se lespa hyvä ilman pleksiä. Saattaa alkaa näyttää vähän oudolta ilman... Tiedä sitten... Mutta makuasiahan se taitaap olla... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x) |