Kefiiri 27.03.2014 19:33:43 (muokattu 28.03.2014 07:41:58) | |
---|
evo: Nostetaas vähän The Strypes tuo valoa maailmaan https://www.youtube.com/watch?v=JRs5G5j0SEs No tuo oli kyllä avuton veto, kuten aiemmin jo todettiinkin. Joudun aina puolustelemaan tätä ryhmää: jossain youtubessa niiltä on huomattavan rämäkkä muutaman vuoden takainen keikka. Parhaimmillaan Strypes todellakin tuo uskoa ihan klassisen rokkirenkutuksen elinkelpoisuuteen. Rock on kuin näkkileipä: resepti on vanha, mutta hyvin maistuu, jos osataan tehdä. Lisäys: kehumallani keikalla kaverit soittivat covereita vanhoista Yardbirdsin, Whon jne. kappaleista erittäin energisesti. Jonkun pitäisi nyt vaan kyhätä näille sankareille riittävän hyviä uusia biisejä. Siinä toki on omat haasteensa, mutta onnistuuhan uusien, heti rock-klassikoilta kuulostavien kappaleiden keksiminen Wolfmotheriltakin... ei se mahdotonta ole. En ole musiikin asiantuntija. |
velipesonen 30.03.2014 10:54:21 | |
---|
Siis hyvänen aika, kuinka ihmeessä tuo Strypesien Letterman-pätkä voi olla jonkun mielestä avuton veto tai mitenkään huono? Parhaat biisit näillä antavat vielä odottaa itseään enkä tiedä tuleekokaan mutta eihän tässä nyt todellakaan mikään avuton pumppu esiinny vaan bändi jolla on ihan oikea rokkimeininki. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
sustain65 30.03.2014 11:49:00 | |
---|
evo: Nostetaas vähän The Strypes tuo valoa maailmaan https://www.youtube.com/watch?v=JRs5G5j0SEs Hyvä veto, vaikkei nyt itselleni kauhiasti uppoakaan. Hyvä meininki, elävää soittoa. Ei ole ylituunattua ja -puunattua kuten niin suuri osa nykymusasta. |
Kefiiri 30.03.2014 19:08:59 | |
---|
velipesonen: Siis hyvänen aika, kuinka ihmeessä tuo Strypesien Letterman-pätkä voi olla jonkun mielestä avuton veto tai mitenkään huono? Tarkoitin että Strypes-asteikolla avutonta! Ryhmän potentiaali ei tuosta pätkästä selviä kuin hetkittäin. En ole musiikin asiantuntija. |
evo 07.09.2014 02:15:27 | |
---|
|
HaloOfFlies 07.09.2014 09:32:31 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
sticky fingers 07.09.2014 09:37:29 (muokattu 07.09.2014 09:37:59) | |
---|
HaloOfFlies: Niin no, The Last Internationale on täällä! Vuoden kovin rock-tapaus! https://www.youtube.com/watch?v=Tq3OaQvgXPU Tämän(kin) jälkeem saa taas hihitellen lukea sun paatoksellisia kommentteja siitä, miten nykyään kaikki biisit on samasta muotista, kuulostaa tylsältä eikä niissä ole mitään omaperäistä, jne... "Kummasti tällä(kin) palstalla omaa älykkyyttään mainostavat tyypit ovat poikkeuksetta ihan saatanan tyhmää porukkaa" - Kulkunen 30.7.2014 |
HaloOfFlies 07.09.2014 09:54:37 (muokattu 07.09.2014 09:55:19) | |
---|
sticky fingers: Tämän(kin) jälkeem saa taas hihitellen lukea sun paatoksellisia kommentteja siitä, miten nykyään kaikki biisit on samasta muotista, kuulostaa tylsältä eikä niissä ole mitään omaperäistä, jne... Mun mielestä tuossa on lupaavin rock-yhtye sitten Nirvanan. Ei ole vähään aikaan herättänyt uusi rock-yhtye näin paljoa innostusta allekirjoittaneessa. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
sticky fingers 07.09.2014 10:20:06 | |
---|
HaloOfFlies: Mun mielestä tuossa on lupaavin rock-yhtye sitten Nirvanan. Ei ole vähään aikaan herättänyt uusi rock-yhtye näin paljoa innostusta allekirjoittaneessa. Jep. Minusta taas tuiki tavallista tusinarokkia, jota on jo vuosikymmenet tehty. Niin ne mieltymykset eroaa. "Kummasti tällä(kin) palstalla omaa älykkyyttään mainostavat tyypit ovat poikkeuksetta ihan saatanan tyhmää porukkaa" - Kulkunen 30.7.2014 |
velipesonen 07.09.2014 10:46:34 | |
---|
sticky fingers: Tämän(kin) jälkeem saa taas hihitellen lukea sun paatoksellisia kommentteja siitä, miten nykyään kaikki biisit on samasta muotista, kuulostaa tylsältä eikä niissä ole mitään omaperäistä, jne... Minä luen niitä kommentteja ihan mielelläni. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
velipesonen 07.09.2014 10:48:49 | |
---|
Last Internationalin biisissä ei ole oikein biisiä eikä soolossa oikein sooloa. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
sticky fingers 07.09.2014 11:44:51 | |
---|
velipesonen: Minä luen niitä kommentteja ihan mielelläni. Kivat sulle :). Itse pidän vähän analyyttisemmasta lähestymistavasta. "Kummasti tällä(kin) palstalla omaa älykkyyttään mainostavat tyypit ovat poikkeuksetta ihan saatanan tyhmää porukkaa" - Kulkunen 30.7.2014 |
HaloOfFlies: Mun mielestä tuossa on lupaavin rock-yhtye sitten Nirvanan. Ei ole vähään aikaan herättänyt uusi rock-yhtye näin paljoa innostusta allekirjoittaneessa. Jos tuo on lupaavin rock-yhtye sitten Nirvanan, niin melko kuollut skene on edelleen. Ihan kiva, mutten löytänyt mitään niin kinostavaa, että toiste haluaisin kuulla. Naisen iällä ja näöllä ei merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut. - Olavi Perkiömäki -- Nopalla ei lennetä - absqua
Laatumusaa |
Kefiiri 07.09.2014 21:23:34 | |
---|
velipesonen: Last Internationalin biisissä ei ole oikein biisiä eikä soolossa oikein sooloa. Luotan kuuntelematta tähän. En ole musiikin asiantuntija. |
Numb 08.09.2014 15:01:51 | |
---|
Kefiiri: Luotan kuuntelematta tähän. Kuuntelin, ja olen jäsen velipesosen kanssa samaa mieltä. |
kanisteri 08.09.2014 16:44:36 | |
---|
Numb: Kuuntelin, ja olen jäsen velipesosen kanssa samaa mieltä. Jep, aivan tusinakamaa. |
jukkajylli 08.09.2014 19:42:06 | |
---|
Viikon Molly Malones keikkarupeaman jälkeen (7×4 settiä + yksi sunnuntain iltapäiväkeikka), maanantaina, rock on tilapäisesti kuollut. And it's just a waste of time.. |
mrk 08.09.2014 20:10:00 | |
---|
velipesonen: Last Internationalin biisissä ei ole oikein biisiä eikä soolossa oikein sooloa. Soolossa oli rävellystä senkin edestä. Minäkin pystyisin tuohon. "Short On Long Term Goals" |
HaloOfFlies 08.09.2014 20:22:19 (muokattu 08.09.2014 20:25:44) | |
---|
Oli miten oli, olen Billy Corganin kanssa samoilla linjoilla. Vielä joku päivä tulee uusi rock-vallankumous ja joku ottaa Kurt Cobainilta jääneen valtikan. Sitä päivää odotan innolla. Kultainen 90-luku on jo tullut takaisin, siitä plussaa. Nyt vain puuttuu uusi grunge-vallankumous. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
aivokuolio 08.09.2014 20:32:54 (muokattu 08.09.2014 20:36:21) | |
---|
HaloOfFlies: Oli miten oli, olen Billy Corganin kanssa samoilla linjoilla. Vielä joku päivä tulee uusi rock-vallankumous ja joku ottaa Kurt Cobainilta jääneen valtikan. Sitä päivää odotan innolla. Luetkohan vähän liikaa musiikkilehtiä, ihan oikeesti. Nämä kaikki tämmöset jutut on oikeesti tosi korneja ja noloja. Ei noita asioita kannata ajatella tuolla tavalla. Rokin suhteen kaikki on aikalailla tehty ja kiitos netin ja muiden kanavien kaikki genret on pirstaloitunu ja hajonnu ympäri ämpäri ajat sitten. Mitään uutta ja supermullistavaa on varmasti turha odottaa. Hyvää musaa ja hyvää rokkia tehään jatkuvasti, kokoajan satojen ja tuhansien bändien toimesta. On omaa laiskuutta jos et jaksa ettiä hyviä bändejä vaikka musaa ois tarjolla esim. Spotifyn kautta niin paljon ettei kaikkea pysty edes kuuntelemaan. On typerää kumarella median rakentamia illuusioita kaikenmaailman rock-dinosauruksista ja muista saatanan jumalhahmoista, samanlaisia torttua vääntäviä juntteja kaikki on. Moiset rock-valtikat voi tunkea vaikka pyllyyn. Bändien hyvyyttä ei mitata millään mediahuomiolla tai sillä kuinka yksimielisesti massat niiden taakse asettuu. Kyse on vaan siitä että saako musa sun puntit lepattaan ja pään nyökyttelemään hyväksyvästi. Ihan sama aiheuttaako sen Rollarit jossain stadikalla vai paikallinen, alotteleva ja huojuvasti yhteensoittava räkänokkatrio jossain paikallisen pitserian nurkassa. |