totomiettinen 05.09.2014 19:49:54 | |
---|
jabajee: Lisää Yamahaa :) SD-065 metallivirveli pitkällä matolla ja vähän puuttuvia Yammun osia pitäis olla tulossa. Eikös tuon virvelin pitäisi olla ihan laatupeli? Se on aivan helvetin hyvä virveli. -I like my sugar with coffee and cream- |
jabajee 05.09.2014 20:25:42 | |
---|
totomiettinen: Se on aivan helvetin hyvä virveli. Parempi ja monipuolisempi kuin puinen vastaava malli? Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
Michajahu 05.09.2014 23:20:15 | |
---|
|
Kimd 06.09.2014 16:45:28 | |
---|
Slingerlandien kunnostus. Kiitokset Kumun Pekalle. Taitavat jäädä keikkasetiksi :) Harrastelija harrastelija rumpali |
totomiettinen 06.09.2014 17:24:31 | |
---|
jabajee: Parempi ja monipuolisempi kuin puinen vastaava malli? En ole soittanut puista vastaavaa mallia, mutta minun korvaani siinä on kaikki hyvää. -I like my sugar with coffee and cream- |
Yamaha RBX 260l. Vasurin bassokitara himaan. Käänsin kielet ja yläsatulan oikeakätiseksi. Hihnatapille pitäisi keksiä paikka ja ehkä ottaa potikat pois kokonaan. Kaikki täysille. Rumiahan nuo on, mutta leveä kaula, missä toimiva kaularauta niin sai actionin matalalle ja tatsi miellyttää. Lisäksi kirkkaita Emperoreita 10 tomin verran ja muutamat kapulat, mm Gavin Harrisonit. Erikoiset ovat ne. Kuminen grippi ja tippi on kanssa sellainen, johon en ole törmännyt aikaisemmin. Eemil:
Kuten sanottiin olet selvästi jenkkiharrastaja koska et ymmärrä alkuunkaan mitä urheiluauto edes tarkoittaa. |
jabajee 06.09.2014 19:44:24 | |
---|
totomiettinen: En ole soittanut puista vastaavaa mallia, mutta minun korvaani siinä on kaikki hyvää. Näin olen itsekin kuullut huhuttavan. Herkkyyttä varsinkin on kehuttu ja mattokoneistoa myös. Itselläni ei ole kokemusta kummastakaan. Molempia oli tarjolla ja valitsin ton 6,5" metallisen. Ehkäpä se sopii ihan hyvin noiden 9000/RC pönttöjen kaveriksi. Se kun on kuulunut niihin alunperinkin. Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
jarome 06.09.2014 22:05:23 | |
---|
Yamaha Tour Custom. 24", 13", 15" Lentävä lause.
Tai jotain muuta persoonallista. |
Niq 08.09.2014 14:08:30 | |
---|
jarome: Yamaha Tour Custom. 24", 13", 15" Ne mustat torilta? Osta multa nuo keltaiset 22", 12", 14", 16" Tour Customit ja kasaa niistä supercool musta-keltainen tuplasetti. (tarjoo mapexeja vaihdossa ;)) :D |
jarome 08.09.2014 14:19:03 | |
---|
Niq: Ne mustat torilta? Osta multa nuo keltaiset 22", 12", 14", 16" Tour Customit ja kasaa niistä supercool musta-keltainen tuplasetti. (tarjoo mapexeja vaihdossa ;)) :D Ne. Jyrkkä ei. 8) Lentävä lause.
Tai jotain muuta persoonallista. |
markkuliini 08.09.2014 14:47:30 | |
---|
20" Zildjian Oriental crash of DOOOOOOOM! :D Käytettynä sopivaan hintaan ja ensitestin perusteella juuri niin matalasoundinen ja ilkeän räkäinen kuin toivonkin. Wuhuu! Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Duro 08.09.2014 15:05:13 | |
---|
markkuliini: 20" Zildjian Oriental crash of DOOOOOOOM! :D Käytettynä sopivaan hintaan ja ensitestin perusteella juuri niin matalasoundinen ja ilkeän räkäinen kuin toivonkin. Wuhuu! Hieno peli on tuo. Soundi juurikin iha perhanan räkäinen. Omaan käyttöön oli vaan turhan hiljanen ni laitoin vaihtoon. Siun soittovoluumille varmaan oikeinki passeli :) Jos noita sais hitusen paksumpina niin olis voinu majaillakin setissä ajasta ikuisuuteen. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
markkuliini 08.09.2014 15:17:20 (muokattu 08.09.2014 17:03:57) | |
---|
Duro: Hieno peli on tuo. Soundi juurikin iha perhanan räkäinen. Omaan käyttöön oli vaan turhan hiljanen ni laitoin vaihtoon. Siun soittovoluumille varmaan oikeinki passeli :) Jos noita sais hitusen paksumpina niin olis voinu majaillakin setissä ajasta ikuisuuteen. Joo, itse tykkään tuosta ohuudesta juurikin, koska se tekee tuosta niin matalasoundisen, kuulostaa ikäänkuin hidastetulta kiinanpelliltä. Kun testasin vierekkäin mun 22" Constantinople Renaissancen kanssa, niin 20" crash of doom oli jopa about kvartin matalempi soundiltaan. Ne oli kyllä melko tuhman kuuloinen parivaljakko! :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kimd 09.09.2014 21:15:07 | |
---|
Ludwig Supra 5" versiona. Kiitokset Jannelle kaupoista. Harrastelija harrastelija rumpali |
jabajee 09.09.2014 21:48:27 | |
---|
jabajee: Lisää Yamahaa :) SD-065 metallivirveli pitkällä matolla ja vähän puuttuvia Yammun osia pitäis olla tulossa. Eikös tuon virvelin pitäisi olla ihan laatupeli? Tämä kotiutettu. Se kaipasi hieman hellyyttä ja patapataa :) http://muusikoiden.net/dyn/users/127428.jpg Hollmi-5:
Kailis 09.09.2014 23:52:38 | |
---|
Aidolla käärmeennahkajäljitelmällä päällystetty 20", 16", 12" sekasetti & snare. Tomissa optimount ja staagin alaosa tukeva DW. Lisäksi Millen satulamallinen penkki. Nämä torilta. Kiitos Otto. Ai niin, ostinhan mä aikasemmin Aqun 10" Modern Vitnage II 2 kpl. Hyvin pöhisee TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
kincy 10.09.2014 08:14:32 (muokattu 10.09.2014 08:19:50) | |
---|
Paisteelta onnistuin scorettamaan Dimensionssia. 14" Light Hi-Hat ja 18" Medium Thin Full Crash olisi tuloillansa. Ommom. Ihan pikkusen jänskättää tuo haikan ohkaisuus, että miten se tuolla heavymetalssissa pärjää. Pakko oli ostaa koska paksut symbaalit on ihan perseestä. Tähän mennessä parhaiten toiminut haikka omalle kohdalle on ollut edelleen se Zildjian K 14" Light Hi-Hat. Siinä oli soundi ja tatsi kyllä kohillaan. Ehkä semmoinen on joku päivä vielä hommattava. |
JanneO 10.09.2014 08:26:20 | |
---|
Kimd: Ludwig Supra 5" versiona. Kiitokset Jannelle kaupoista. Ollos hyvä vaan, mä luulen että tuo sinulta tuleva peli on minulle parempi kuin tuo ludari olisi ollut. Tuo supra pitää olla osaavissa käsissä ;) Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
Otto 10.09.2014 08:42:40 | |
---|
Kiitos Kailis. Hienoa, että setti löysi uuden kodin:). Kailis: Aidolla käärmeennahkajäljitelmällä päällystetty 20", 16", 12" sekasetti & snare. Tomissa optimount ja staagin alaosa tukeva DW. Lisäksi Millen satulamallinen penkki. Nämä torilta. Kiitos Otto. Ai niin, ostinhan mä aikasemmin Aqun 10" Modern Vitnage II 2 kpl. Hyvin pöhisee |
Kimd 10.09.2014 09:47:12 | |
---|
JanneO: Ollos hyvä vaan, mä luulen että tuo sinulta tuleva peli on minulle parempi kuin tuo ludari olisi ollut. Tuo supra pitää olla osaavissa käsissä ;) Pitää lähetää se Markkuliinille tai Jazzmiehelle sitten ja unohtaa itse ;) Harrastelija harrastelija rumpali |